Zwanger worden vanaf december 2013

24-11-2013 20:46 346 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,

Ik zag nog geen zwanger worden in december topic en het leek me wel leuk om samen te praten over het bezig zijn.

: Gezellig in de tabel.

: ZWANGER!!

De meiden;

Weekend 24 jaar 2e kindje.

Sneeuwwitje123 25 jaar 1e kindje.

Tralala29 27 jaar 1e kindje.

Wateencoolenaam2 25 jaar 1e kindje.

Roosje5 24 jaar 1e kindje.

Amereeh01 2e kindje.

Nicole30 30 jaar 1e kindje.

Gis 32 jaar 2e kindje

Droom1 28 jaar 1e kindje.

Lilo13 30 jaar 1e kindje.

Desilicious 27 jaar 1e kindje.

Flamingo35 41 jaar 3e kindje.

Blondie22 29 jaar 1e kindje.

Awv 29 jaar 1e kindje.

Lizamarie 23 jaar 1e kindje.

Itsbliss 24 jaar 1e kindje.

Gabi 1e kindje

Primmetje 33 jaar 1e kindje
Wie gaat er nog meer voor een kindje vanaf december?
Hai weekend, wat leuk dat jullie samen voor de 2e gaan. Was je de afgelopen periode aan de pil?

Mijn vriend (28) en ik (25) hebben besloten met de pil te stoppen. 25/10 was mijn onttrekkingsbloeding en nu wacht ik op mijn eerste natuurlijke ongesteldheid. Best spannend want nu ik op dag 31 zit ga je direct nadenken..zou het de 1e keer al raak zijn?

Ik verwacht dat het wel even gaat duren want ben 13jaar aan de pil geweest.
He Sneeuwwitje! Leuk dat je meeschrijft!

Ik zat het eerste jaar van m'n dochter aan de pil maar dat beviel niet zo goed. Dus toen aan de condooms omdat ik geen spiraal wou, want wou snel aan een tweede 😜 het duurde echter nog even want m'n man wou nog wachten. Dus ik heb nu al een jaar een 'natuurlijke' cyclus.

Grappige is dat mijn man nu harder hoopt op een baby dan ik!

Spannend dat je nu je eerste ongesteldheid moet krijgen, zou wel heel leuk zijn als t gelijk raak is. Al is de voorpret ook wel erg leuk!
quote:Weekend schreef op 24 november 2013 @ 21:02:

He Sneeuwwitje! Leuk dat je meeschrijft!

Ik zat het eerste jaar van m'n dochter aan de pil maar dat beviel niet zo goed. Dus toen aan de condooms omdat ik geen spiraal wou, want wou snel aan een tweede 😜 het duurde echter nog even want m'n man wou nog wachten. Dus ik heb nu al een jaar een 'natuurlijke' cyclus.

Grappige is dat mijn man nu harder hoopt op een baby dan ik!

Spannend dat je nu je eerste ongesteldheid moet krijgen, zou wel heel leuk zijn als t gelijk raak is. Al is de voorpret ook wel erg leuk!

Dat scheelt al een jaar een natuurlijke cyclus! Leuk heh dat mannen dan opeens heel graag willen..mijn vent heeft dat nu ook!

Zelf lijkt het me ideaal als we er 3 ronden over mogen doen, maar dat is wishful thinking :-) Lekker nogmeer pret in bed en samen je er op verheugen..

Misschien zijn er meer dames die mee willen schrijven?
Ja zou wel leuk zijn

Ja lijkt me ook ideaal 3 maanden! Al weet m'n hele familie + werk dat we er voor gaan dus zal wel gek worden haha!
Ik (27) ben vanaf 3 september met de pil gestopt, maar behalve een ontrekkingsbloeding nog niet ongesteld geworden... Ik verwacht net als sneeuwwitje ook dat het wel even zal duren, maar toch ook spannend want je weet het maar nooit! Ik ben bijna 10 jaar aan de pil geweest, dus ook lang. Vorige week leek het of ongesteld was, maar na een halve dag hield het opeens weer op helaas. Dus dat zal wel geen menstruatie geweest zijn helaas. Hopelijk snel een cyclus, want weet ook niet echt hoe dat bij was... Spannend allemaal 😊
Welkom tralala! Zitten we een beetje in het zelfde schuitje :-) Heb jij al kinderen of ook eerste kindje?
Klopt sneeuwwitje en ik ben nu al ongeduldig! Het is voor mij ook de eerste, vandaar ook geen idee van m'n cyclus.
Zo hey, wat een fijn gevoel dit

Wij (allebei 25) willen ook graag voor een eerste kind gaan. Anders dan bij jullie heb ik een spiraal. Deze week wordt het menens, want dan maak ik afspraak om de mirena spiraal na 4 jaar te laten verwijderen.

Mijn vriend wilde al 4 jaar kinderen. Maar ik moest nogal wennen aan het idee. Ik ben nu bijna klaar ben met mijn HBO opleiding. En mijn kinderwens is groter dan ooit tevoren!

@Weekend... Het is ook zo grappig met die mannen. Mijn vriend probeert stoer te blijven. Hij doet zo zijn best om niet over enthousiast te doen. Maar hij glundert de hele dag en draagt onze hondje als een baby, haha

@Tralala... Leuk, ook eerste voor jullie
Hey!

Ik (24) doe mee 18 oktober laatste pil gehad, daarna onttrekkingsbloeding gehad en nu aan het wachten op mijn menstruatie. 7 jaar de pil geslikt en voor die tijd een regelmatige cyclus, dus hoop dat deze snel terug is Gebruiken nu nog condooms, willen vanaf januari gaan proberen. Voor ons ook 1e kindje, wel spannend allemaal! Hoop ook dat het binnen een paar maanden 'raak' is...
Leuk roosje en tralala! En wat een coolenaam! Spannend allemaal!
Hoi allemaal,

Ik zou ook graag meelezen en schrijven. Gebleken is dat ik niet zo'n trouwe schrijfster ben maar ga het toch weer proberen. :-) Vind het toch leuk om e.e.a te delen.

Ben amereeh01 en mijn man en ik gaan ook voor een 2e. Heel spannend weer nu ik het zo opschrijf. Wij hebben ook een kindje 2 en zijn er samen klaar voor.

Ik wacht nu op m'n onttrekkingsbloeding. Vorige keer duurde mn eerste menstruatie echter een lange tijd dus de eerste ronde ga ik het allemaal wel zien. (zegt zij relaxed)
Hoii ik ben wel wat ouder dan jullie, ik ben 30 maar mijn man en ik willen ook voor onze eerste , 16 oktober onttrekkingsbloeding gehad, 16 november echter niks..... maar wij doen ook gewoon normaal klussen tussendoor, geen condooms oid.. alleen nou wachten op ongesteldheid lol
sometimes believing and hoping is all we have
Gezellig zeg al zoveel ladies :-) @Weekend kan jij een tabel mank zodat we overzichtelijk hebben qua leeftijd 1/2e kindje enzo?
Leuk een nieuwe topic. Ik schrijf graag met jullie mee.

Mijn man (30jr) en ik (32jr) willen graag ook een kindje. Hij/zij word onze tweede. Afgelopen jaar ben ik bevallen van onze zoon en hebben helaas afscheid van hem moeten nemen. Wij zijn er helemaal klaar voor om een nieuwe wonder te mogen omarmen.

Mijn nod is 9 december en wat gaat de tijd dan langzaam he als je moet wachten. En laat dat nou net iets zijn waar ik niet goed in ben. WACHTEN

@weekend: ik merk aan mijn man ook dat hij het graag wilt. Vorige maand wilde hij weten hoe het 'werkt'. En sinds dien is zijn libido weer zoals in het begin van onze relatie. Ik word er alleen maar gelukkiger van.
@ Gis Een dikke knuffel voor jou/jullie Leuk dat je ook meeschrijft!

Nu een (waarschijnlijk) hele domme vraag... Waar staat nob voor?
@wateencoolnaam: Nod betekent niet ongesteldheidsdag. Heb ik op een andere topic geleerd. Ik vind het soms wel makkelijk.
Welkom Gis! Wat speciaal dat jullie er nu samen weer klaar voor zijn, lijkt me onwaarschijnlijk heftig. Dikke knuf
Domme vragen bestaan niet he! Ik wist het eerder ook niet.
Hi meiden, ik schrijf ook mee! Sinds mei gestopt met de pil, waar gelijk de ongesteldheid op gang kwam...sinds augustus zijn we er echt voor gegaan. Ik hoop dat het deze december ronde raak is, maar hoe meer ik ermee bezig ben, hoe erger ik het vind als het niet gelukt is. Ik was al op zoek naar n leuk topic om op mee te schrijven, om mijn gevoel kwijt te kunnen!

Even voorstellen, ik ben 28 jaar en mijn man 30. Het heeft bij mij even geduurd voordat ik kindjes wilde, bij mijn man was de wens eerder aanwezig. Mijn NOD is 7 december, en ik kan nu niet wachten. Lijkt mij zo speciaal om n klein wezentje van ons tweeën te hebben. Voor de mama's in deze groep, wat was jouw mooiste moment bij je eerste?

Laten we hopen op n topic met veel babys!!!
@Gis... Aha! Ik wist wel dat het om een logische afkorting ging :P Dit inderdaad op een ander forum gevonden... Nod: Niet ongesteldheidsdag, de dag dat je je menstruatie verwacht, waarvan je hoopt dat het niet komt.

Ik heb zo'n gevoel dat wij komende maanden met zijn allen de afkorting Nod gaan verslijten
@ Gis: wat heftig! Hopen dat je NOD (kende deze afkorting ook niet 😉) niet gaat komen en je snel zwanger bent 😊

Hier is mijn menstruatie begonnen, dus mijn eigen cyclus lijkt weer op gang te zijn!
Wat veel nieuwe schrijvers alweer! Leuk!

@gis: heftig zijn, fijn dat jullie er weer aan toe zijn om het te proberen. Nu ook extra gespannen?

@roosje: dat lijkt me heerlijk als je weet dat je cyclus weer op gang komt.

Ik zit nog steeds te wachten tot ik ongesteld word, voel ook allemaal dingen die er vast niet zijn... Doen andere meiden die wachten tot hun cyclus op gang komt, wel eens tussendoor een test? Gewoon om zeker te zijn dat je niet zwanger bent?
@roosje: wat fijn! Nu kan je mooi starten aan een fijne ronde

@tralala: ik wacht ook op mijn natuurlijke ongesteldheid en al sinds vrijdag zeurende buikpijn dus hoop dat het doorzet. Heb e even een testje gedaan omdat ik medicijnen moest slikken..maar omo-wit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven