Thee drinken
zondag 24 november 2013 om 22:54
quote:Frizz schreef op 24 november 2013 @ 22:16:
Zo, ik heb vanavond lekker gediscussieerd over zwarte pieten, Gordon en Jack onder het genot van een hapje en.. thee. Chinese in dit geval, leek me wel passend. En wat denken jullie? Zónder gedoe, zonder boosheid, zonder heftige stellingnames. Gewoon leuk zeg maar. Kan allemaal best, als je het maar niet hier op Actueel doet.Fijn hè dat dat ook gewoon kan zonder dat 1 iemand er één grote one man show van maakt.
Zo, ik heb vanavond lekker gediscussieerd over zwarte pieten, Gordon en Jack onder het genot van een hapje en.. thee. Chinese in dit geval, leek me wel passend. En wat denken jullie? Zónder gedoe, zonder boosheid, zonder heftige stellingnames. Gewoon leuk zeg maar. Kan allemaal best, als je het maar niet hier op Actueel doet.Fijn hè dat dat ook gewoon kan zonder dat 1 iemand er één grote one man show van maakt.
zondag 24 november 2013 om 22:59
quote:Frizz schreef op zondag 24 november 2013 22:56 Ik was per ongeluk weer daar. Kan iemand me tegenhouden?
Knuffelen. Gód dat zou ik nou wel even willen doen. Alhoewel, ik heb heel wat afgeknuffeld vandaag, maar d'r zat geen Marokkaan tussen.
Ga gewoon even op je handen zitten.
Of ga slapen, dan kom je niet meer in de verleiding!
Knuffelen. Gód dat zou ik nou wel even willen doen. Alhoewel, ik heb heel wat afgeknuffeld vandaag, maar d'r zat geen Marokkaan tussen.
Ga gewoon even op je handen zitten.
Of ga slapen, dan kom je niet meer in de verleiding!
maandag 25 november 2013 om 07:47
quote:Frizz schreef op 25 november 2013 @ 07:43:
Is dat heul veel gerookte zalm?
Ik weet nog niet wat ik van deze morgen vind. Ben nog niet helemaal wakker denk ik.
Weet ik veel,ik heb ook maar gewoon wat besteld.
Je denkt toch niet dat ik dit zelf allemaal op de vroege ochtend heb staan klaarmaken?
Is dat heul veel gerookte zalm?
Ik weet nog niet wat ik van deze morgen vind. Ben nog niet helemaal wakker denk ik.
Weet ik veel,ik heb ook maar gewoon wat besteld.
Je denkt toch niet dat ik dit zelf allemaal op de vroege ochtend heb staan klaarmaken?
maandag 25 november 2013 om 17:27
maandag 25 november 2013 om 17:41
quote:Summerdance schreef op 25 november 2013 @ 17:27:
Ruilen tegen mijn hond?
Die vond het nodig om alvast de Kerstversiering op te hangen thuis
(lees mijn 36 vers gekochte pleerollen in miljoenen stukjes te versnipperen in woon, slaap en logeerkamer)
Haha weet wat je doet hoor Summer.!
Dit 16 jarige dramaqueentje is best lief maar wel met gebruiksaanwijzing..!
En in bezit van zebrapak..
Maar niet aso of brutaal dat dan weer niet..
Ruilen tegen mijn hond?
Die vond het nodig om alvast de Kerstversiering op te hangen thuis
(lees mijn 36 vers gekochte pleerollen in miljoenen stukjes te versnipperen in woon, slaap en logeerkamer)
Haha weet wat je doet hoor Summer.!
Dit 16 jarige dramaqueentje is best lief maar wel met gebruiksaanwijzing..!
En in bezit van zebrapak..
Maar niet aso of brutaal dat dan weer niet..