Knittens

21-11-2013 15:09 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zag gisteren voor het eerst een poster over het maken van een knitten. Je breit of haakt een kat voor de dierenbescherming.

www.knitten.nl

Ik wil er ook (eerst maar eens) een gaan maken.

meer mensen die dit gaan doen?

Mij lijkt het leuk om voor een goed doel dingen te haken.
Het Viva forum is papaja.
Wat een leuk topic en Noa, wat een leuke knitten heb je gemaakt! Ook Mydwryl heeft al een heel lieve knitten op de wereld gezet, gaaf! Wil iemand mij vertellen waar ik de haakbeschrijving kan vinden? Ik kan niet breien en al doorklikkend kom ik overal, maar niet op een haakpatroon. Heb wel al de link doorgestuurd naar mijn moeder, want die kan wél breien.
Leuk die katjes!

Je kunt ook nog mutsjes maken voor de smoothies voor het ouderenfonds: http://www.innocentdrinks ... gemutste_breicampagne.php
quote:Mydwryl schreef op 22 november 2013 @ 20:50:

Geweldig! Ik zit momenteel aan de bank gekluisterd en de laatste keer dat me dat gebeurde heb ik aan de lopende bant konijnen zitten breien. Katten voor het goede doel lijkt me een prima vervanging.

Van het weekend eens aan mijn ouders vragen of ze mijn vulling nog hebben liggen. Ben dat een beetje vergeten mee te nemen na mijn laatste verhuizing Oude panty's met een ladder bewaren, wassen en aan stukjes knippen. Prima vulling en wasbaar!
Mydwryl, jouw knitten heeft een krabpaal. Wat goed dat die van jou 2 kleuren op zn hoofd heeft. Ik heb de breisels voor een 2e knitten af, maar moet hem nog in elkaar zetten. Als vulling gebruik ik oude sokken. Wel roze, maar daar heb ik er genoeg van.
Cum non tum age
Ik moet het kwijt: was van de week even bij de dierenarts en wat zie ik? 1 van mijn knittens (had er 2 gemaakt) was weg. Verkocht dus (daar ga ik ten minste van uit, volgens mijn vriend hebben ze hem weggegooid). Ik was zo trots.
Cum non tum age
Nou, wat een lullige opmerking van je vriend noa!
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
Hahahaha Noa ik moest eeeerg lachen om je laatste reactie! Ik zie het al helemaal voor me dat je daar zo trots staat te vertellen dat ie verkocht is en dat je vriend zo'n opmerking maakt.

Maar vind het heel knap dat jullie dit doen, ik kan niet breien of haken maar wil d'r wel 1 kopen. Waar kan ik ze krijgen? Als ik er eentje koop dan neem ik de minst gelukte, om iemand net zo blij en trots te maken als Noa :Imao:
Leuke actie, ik ben besmet en ga er ook eentje knitten en hopelijk krijg ik mijn dochter ook zo gek en d'r vriendinnetjes

Ik ga wat lavendel in de vulling stoppen, dan ruiken ze nog lekker ook
quote:Mydwryl schreef op 26 november 2013 @ 16:58:

Dit topic mag wel uit het stof.

Stiekem zijn die beestje best moeilijk om te maken

[afbeelding]

Hij is schattig, dat ying/yang bedeltje om .

Noa, misschien is jouw knitten wel meegenomen/gestolen omdat ze het zo leuk vonden.

Ik vind ze erg leuk. Jammer dat ik niet kan haken of breien.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Oh ik wil graag een Knitten hebben! Bij ons asiel of de dierenarts heb ik ze nog steeds niet zien staan.

Is er iemand die voor mij een Knitten wil maken?
Woon je in A'dam Derpina? Er ligt er nog een van mij bij de dierenarts.
Cum non tum age
Dit is echt nieuw voor mij. Nog nooit van gehoord.
Nee, ben ook al een paar keer bij onze opvang geweest. Staat ook op de site van de knittens. Alleen wordt de opvang verbouwd en ligt de tijdelijke opvang een beetje "afgelegen". Denk dat het daarom niet zo loopt hier. Of ik ben gewoon steeds te laat .
Ik wil er wel een voor je maken, maar zoals je ergens in dit topic kunt zien ben ik er niet zo goed in.
Cum non tum age

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven