Parenclub, Swingen, Thuisdate, vragen en ervaringen, deel 15

19-11-2012 07:23 2832 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over parenclubs (pc) en swingen (swingen is het als stel spelen met een of meer andere stellen, wat vaak maar niet per definitie in een parenclub gebeurt. En in een parenclub hoef je niet per se te swingen maar vaak is het wel 1 op 1 vandaar 1 topic...). Dit topic is informatief bedoeld voor serieus in een pc en/of swingen geinteresseerden. Als je overweegt met een of beide thema's aan de slag te gaan kun je hier je vragen stellen en proberen degenen met ervaring op dit gebied ze zo goed mogelijk te beantwoorden. Tuurlijk kunnen ook de gevorderden hier hun ervaringen uitwisselen.

Dus wat kun je verwachten in een club, wat zijn jullie ervaringen met diverse clubs, wat trek je aan, hoe maak je contact enz.

In het begin van Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc. deel 14 kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.
hoi allemaal, poosje niet gereageerd, maar breek weer eens in.

Afgelopen zaterdag zijn we naar de meet en greet in de Fun geweest. Was voor ons de eerste keer in de Fun.

Het was er vrijdag super druk, we waren er rond kwart over 9 en er stond al een hele rij te wachten voor de deur.

Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen en korte uitleg gehad.

Het viel ons op dat veel mensen in hun gewone kloffie liepen tot de dresscode inging. Jammer, wij vinden het altijd leuk om er een beetje moeite voor te doen, hoop je ook terug te vinden.

De club zelf vonden we erg mooi, het bubbelbad was helaas niet zo warm en het Turkse stoombad deed het niet. De tantra ruimte vonden we super. Het viel ons wel op dat er mannen alleen op uit gingen. Boven gezien dat de man lekker bezig was met een stel en de dame op hem zat te wachten op een bankje op het balkon.Kwam een beetje sneu over. Ook in het bubbelbad mannen alleen. Jammer dat daar niet op gelet wordt. Wij vinden juist in een club die alleengaande mannen weert, ze dit beter in de hand moeten houden. Wij komen juist in zo'n club omdat we het prettiger vinden als er alleen paren komen.

We hebben een leuk stel ontmoet van Sdc en verder een heerlijke avond gehad. Wie weet gaan we er nog eens heen om te kijken of het op een "normale"avond ook leuk is.
In ieder geval en leuk avond gehad Doosje! Zelf stoor ik mij ook aan mensen die zich niet de moeite nemen zich te kleden voor zo'n avond. Gewoon de regel hanteren van geen vrijetijdskleding. Ook mannen die alleen rondzwerven zijn storend. Bij Bornedries wordt daar altijd goed opgelet, vind ik. Bij andere clubs gebeurt het vaker en is in mijn ogen ook minder controle. Het verschilt echter ook per avond.

Verder niemand meer op stap geweest?
It's never too late start living!
Jawelllll wij even spontaan Azzurra bezocht en aantal geilzellige uurtje gehad.. Daar weet je dat er losse mannen lopen en anders ga er niet heen! Was minder druk dan vorige keren maar zeker de moeite waard.
Delen doe je samen
Wat is Azzurra. club of party?? Beetje jaloers omdat spontaan bij ons nog niet echt kan. Moet helaas altijd gepland.
Dat is een sauna waar alles kan en mag, doordeweeks gaysauna en op woensdag en zaterdag stellen ook aanwezig. Allemaal kleinere ruimtes met jacuzzi sauna douche en kleine kamertjes met matrasjes, stoomcabine etc. ¤20 toegang voor stel en normale prijs voor drankjes

Oproepjes van stellen kom je vaak op http://swingers.startpagina.nl/prikbord/ tegen
Delen doe je samen
Even advies nodig: wat draag je op een Saint & Sinners feest?

We hebben geen zin in een nonnenpak dustja..wat trek je nou aan?

Tips graag!
Wij waren afgelopen vrijdag ook in de Fun4Two.

Was gezellig. Veel nieuwe gezichten (voor ons dan). Veel buitenlandse SDC-leden ook.

Turkse sauna was inderdaad tijdelijk buiten werking, maar was later volop aan het stomen.

Voor wat betreft kleding: Ik vind juist als mensen moeite doen om zich 'voor de gelegenheid' te kleden dat het soms zo carnavalesk wordt. Dan zie ik ineens mannen in een beetje opzichtige blousen en zo. Zolang het schoon is, goed past en niet kapot, vind ik het al goed. De lingerie en pakjes na het omkleedmoment vond ik ook allemaal prima voor elkaar.
quote:maybibi schreef op 25 november 2013 @ 17:38:

Dat is een sauna waar alles kan en mag, doordeweeks gaysauna en op woensdag en zaterdag stellen ook aanwezig. Allemaal kleinere ruimtes met jacuzzi sauna douche en kleine kamertjes met matrasjes, stoomcabine etc. ¤20 toegang voor stel en normale prijs voor drankjes

Oproepjes van stellen kom je vaak op http://swingers.startpagina.nl/prikbord/ tegenOei, dat klinkt goed! Recent hebben we op SDC ook al een vraag gekregen van een stel voor een eventueel bezoekje aan zo'n sauna. Lijkt me erg leuk. Nou heb ik jouw link aangeklikt maar ....ben een beetje lui. Waar ligt deze sauna ergens??
quote:aupont schreef op 25 november 2013 @ 19:48:

Even advies nodig: wat draag je op een Saint & Sinners feest?

We hebben geen zin in een nonnenpak dustja..wat trek je nou aan?

Tips graag!Dan gaan jullie als sinner. De dame als één van lichte zeden en de man in een wit pooierspak met gepoetste schoentjes en hoed?
quote:Rooss4 schreef op 25 november 2013 @ 23:58:

[...]

Dan gaan jullie als sinner. De dame als één van lichte zeden en de man in een wit pooierspak met gepoetste schoentjes en hoed?Blijkbaar zijn wij toch nog redelijk onwetend want wat houdt zo'n party in? Klinkt echt wel interessant. Of is het eigenlijk alleen maar zo rondlopen???
quote:leen65 schreef op 25 november 2013 @ 23:52:

[...]

Oei, dat klinkt goed! Recent hebben we op SDC ook al een vraag gekregen van een stel voor een eventueel bezoekje aan zo'n sauna. Lijkt me erg leuk. Nou heb ik jouw link aangeklikt maar ....ben een beetje lui. Waar ligt deze sauna ergens??Deze sauna ligt net buiten de bebouwde kom in Beuningen, vlakbij Nijmegen. Zaterdags van 12.00 tot 02.00 uur geopend, die dag weten we zo omdat wij enkel op zaterdagen geweest zijn.
Delen doe je samen
Nou Leen, dat wordt voor ons ook de eerste keer hoor! We vonden het wel eens leuk om mee te maken. Volgens mij is het ook de bedoeling dat er 'wat' gebeurt :-) We laten het wel even weten.

Over de reactie van het pooierspak, daar gaan we op door borduren! haha
Wij hebben ons recent ingeschreven op regioswingers en SDC.

De bedoeling is om koppels van onze leeftijd dicht in onze buurt te vinden (wij zijn twintigers).

Nu hebben wij al heel wat reacties gekregen, zowel ver als dichtbij.

Hoe pakken wij dit nu het beste aan? Wij hebben foto's zonder gezichtsherkenning online gezet. Het valt mij op dat er zoveel mensen hun gezicht gewoon online zetten... (als ze dit wel echt zijn natuurlijk!)

Zouden we eerst bellen? of eerst wat mailen ter kennismaking? Ergens neutraal afspreken zoals een club of een kroeg?

Hoe pakken de mensen met ervaring dit aan :-)

Charlie
Your will to be free, Is matched with love secretly
Wij ontmoeten meestal de mensen in een club maar we zijn wel echte clubbezoekers. MOcht het kontakt in live tegenvallen kan nog ieder zijn eigen weg. We zijn nog niet zo bekend met thuisdaten maar zouden dit wel willen.

Wij zetten ook geen gezichtsfoto's op SDC en zijn ook erg terughoudend met het geven van het wachtwoord van ons fotoboek. Wij gebruiken een album zodat je geen foto;s hoeft te sturen want je weet niet waar die terechtkomen of wie ze onder ogen krijgt. Meestal geven we het wachtwoord van de album welke we na enkele dagen weer wijzigen.

We doen dit nadat we over en weer mailcontact hebben gehad en er een eerste klik is.

Het is gewoon uitvogelen wat je zelf prettig vindt.
Ben ik weer, blijf der mee bezig met het swinggedoe.

Goed, een goed gesprek gehad met mijn man en hij geeft aan het nogal ongelijk te vinden.

Het zit nl. zo, ik wil wel een trio, of een kwartetje ;) met een mannen maar vrouwen zie ik niet zitten.

Aan mijn lijf geen wijf.

heb het geprobeerd maar het is een absolute nogo bij mij.

Een man der bij, heerlijk, nog een man derbij , helemaal geweldig maar vrouwen? NEE.

Ben niet bischierig sterker nog van vrouwen erbij word ik ronduit vervelend.

Nu is het in zoverre geen probleem, mijn man is biseksueel en hij heeft er eigenlijk niet echt problemen mee, hij heeft er ook plezier aan zegmaar, maar hij vindt het niet gelijk.

Een stel erbij werkt niet voor mij, wat ik zeg, ik word gewoon vervelend. Het prikkelt me niet. Ik word niet opgewonden eerder het tegendeel.

Nu had ik bedacht... om het 'probleem' op te lossen, es een dame van plezier in te huren. Bij ons trio.

Maar waar vind je een dame die er plezier in heeft met 2 mannen te seksen? en waarbij de vrouw (moi) niet biseksueel is, beslist geen biseksuele handelingen wil verrichten... maar die wel mee wil doen aan het verwennen van 2 mannen.

Als je een goed adres weet, please let me know via inbox.

En het mag best wat kosten, ik hoef geen goedkope hoer, ik zoek een highclass dame van 40 plus, 50 mag ook, die er in elk geval plezier in heeft.

Is dit hengelen? ik hoop van niet... ik weet gewoon NIET waar te zoeken.

Mijn account bij sdc is opgeheven, bij chatgirl kan ik niet meer in...
Frivolia: ik moet zeggen dat ik het verhaal niet helemaal snap, maar wel een beetje herkenbaar voor mij, ik ben zelf ook niet bisexueel, al heb ik wel wat ervaring met vrouwen opgedaan in clubs, je kan er haast niet omheen, maar ik houd het gewoon bij wat strelen en zoenen, het doet mij gewoon niet zoveel. In ons profiel op sdc geven we ook aan dat ik hier niet naar op zoek ben. Hierdoor vallen wij waarschijnlijk voor veel stellen af, omdat veel vrouwen wel bisexueel zijn, maar ik wil gewoon geen valse hoop wekken, en tot nu toe werkt het prima. Ik snap alleen niet dat dit dan een probleem is in jullie swingen, je hoeft toch niet perse bisexueel te zijn, je kunt toch gewoon met een ander stel wat afwisselen en ruilen of sex met zijn vieren? Misschien dat iemand anders het verhaal beter snapt?
Ja, ik snap dat je het niet snapt, want ik snap het zelf ook niet.

met een stel erbij, dat werkt niet voor mij.

Ook als ik aangeef niet biseksueel te zijn, en nee, ook niet om mijn man te plezieren, geen seksuele handelingen met een vrouw verricht (1x gedaan, beviel niet), word ik van stellen echt vervelend.

Voor mij werkt het best een biseksuele man erbij en dan een trio, man- of vrouw gericht, maakt me niet uit als we het allemaal maar naar onze zin hebben. .

Omdat mijn man 'klaagt' dat hij het ongelijk vindt, ik wel een extra man, hij geen vrouw maar ik dus van vrouwen vervelend wordt (ik haat het als ze aan mijn man zitten, ik haat het als hij aan een vrouw zit, goed, soms sta ik het toe maar eigenlijk zou ik ze dan allebei een klap voor hun hoofd willen verkopen) dacht ik, als ik nu een dame van plezier uitnodig, die doet het voor het geld, no emotions attachted... dacht ik, dat is misschien de oplossing!

Vandaar mijn vraag.. waar te vinden?

Is het überhaupt te vinden?

Ik vroeg mezelf ook al af of ik/wij wel geschikt zijn voor dit swapavontuur.
Ik snap jouw man eerlijk gezegd wel.

Iedereen geeft natuurlijk een andere invulling aan het swingen, maar dat beide partners er evenveel plezier in hebben en er ook plezier aan beleven om de ander te zien genieten is voor mij een voorwaarde!

Misschien is het een idee om af en toe ook apart van elkaar op avontuur te gaan?
quote:frivolia schreef op 27 november 2013 @ 00:10:

Nu had ik bedacht... om het 'probleem' op te lossen, es een dame van plezier in te huren. Bij ons trio.

Maar waar vind je een dame die er plezier in heeft met 2 mannen te seksen?En het mag best wat kosten, ik hoef geen goedkope hoer, ik zoek een highclass dame van 40 plus, 50 mag ook, die er in elk geval plezier in heeft.

...

Een betaalde dame die er plezier in heeft?

Als je boft vind je iemand die doet alsof ze er plezier in heeft.

Degene die er vast plezier in heeft maar gratis is, die wil je niet. Alsof alle vrouwen van stellen uit zijn op jouw man, of je man op die vrouwen.

Ik snap wel wat jouw man er ongelijk aan vindt; hij vertrouwt jou wel, maar jij hem niet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
daar zeg je een waar woord bianca, klopt, maar misschien vertrouw ik hem nog meer dan mezelf, want mezelf vertrouw ik niet eens in deze.

ik geloof wél dat hij de liefde van de lust scheiden kan, ik veel minder.
Ik denk dat ik het maar zou laten...

Jij gunt jezelf nogal veel, maar bij alles wat je man wil roep jij nee want... Het leven draait niet om jou he, het is geven en nemen.

Of gewoon niets, dat kan ook.
quote:frivolia schreef op 27 november 2013 @ 15:28:

daar zeg je een waar woord bianca, klopt, maar misschien vertrouw ik hem nog meer dan mezelf, want mezelf vertrouw ik niet eens in deze.

Dan snap ik al helemaal waarom hij er wel klaar mee is.

Waarom wil jij de kat zo pop het spek binden, als je dit van je zelf weet?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:justoneofakind schreef op 27 november 2013 @ 15:28:

Ik denk dat ik het maar zou laten...

Jij gunt jezelf nogal veel, maar bij alles wat je man wil roep jij nee want... Het leven draait niet om jou he, het is geven en nemen.

Of gewoon niets, dat kan ook.

Dan wordt het niets.

Ik gun niet mezelf alleen veel maar ook mijn man, hij mag zijn biseksuele gevoelens leuk uitleven dacht ik zo.

Daar heb ik al aardig in gegeven en ook genomen, andersom ook.

Ik kan alleen geen vrouw om me heen verdragen.

Als hij zou zeggen, ik wil mijn biseksuele gevoelens niet meer uiten, prima, klaar is kees.

Maar dat zal toch altijd blijven trekken.
quote:frivolia schreef op 27 november 2013 @ 15:28:

Ik begrijp wel goed wat je hiermee wil zeggen!

Onze eerste contacten met andere koppels bleven beperkt tot strelen en orale seks, maar toen we de eerste keer 'all the way' gingen moest ik ook een knop omdraaien. Ik had het er iets moeilijker mee dan ik oorspronkelijk verwachtte.

Langs de andere kant is je man natuurlijk ook goed te begrijpen, hij ziet jou genieten van andere mannen, en wil dit natuurlijk ook ervaren...

Ik zou zeggen: probeer je volledig op je eigen avontuur te focussen en de andere dame in kwestie volledig links laten liggen.

Apart op avontuur gaan zoals Eva voorstelde zou ik niet doen...

Charlie
Your will to be free, Is matched with love secretly
Frivolia,

Wat een vreemd verhaal. Jij wilt wel met 2 of meer mannen, maar je wordt zenuwachtig als er een vrouw in jullie buurt komt.

Vervolgens wil je wel een betaalde dame voor je man inhuren.

Als ik jouw man was ging ik overal met je naar toe behalve naar een club of date.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven