Mode & Beauty alle pijlers

De Fashionista's #80!

14-07-2013 12:08 3082 berichten
Deel 80 alweer, dat moet gevierd worden!

Ook in dit deel praten we weer over uiteenlopende dingen, van nagellak tot andijvie, van auto's tot mosterd!

Deel #79
Zaterdag over een week naar de kapperT!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgieBrown schreef op 26 november 2013 @ 14:37:

Want dan vind je het vaak niet.Maar des te blijer ben ik ermee als ik het uiteindelijk wél vind!
Hell Fucking Yeah!
quote:Pixxxx schreef op 26 november 2013 @ 14:49:

[...]

Maar des te blijer ben ik ermee als ik het uiteindelijk wél vind! Haha, stay positive!
Hell Fucking Yeah!
Hmm, zit net op een site te kijken en zie dingen voorbijkomen die ik 2 maanden terug bekeken heb. En dat terwijl ik toch echt elke keer mijn cookies verwijder
Hell Fucking Yeah!
Bastards.
Ben weereens op zoek naar haar inspiratie. Ik laat het ietsje langer deze keer. En ik wil het iets rommeliger.
Niet voor kleur natuurlijk.

quote:Pixxxx schreef op 26 november 2013 @ 11:28:

[afbeelding]Die is leuk! Waar is ie van?
Ik heb trouwens mijn hoofd er echt niet bij de laatste paar dagen. Ik had een 'ik wil niemand zien' weekend en das best aardig gelukt

Maar ik ben echt verstrooid Geen richting aan doen, auto niet in de versnelling zetten, dom bij de kassa blijven staan en denken 'wat moet ik nu ook alweer... Oh ja! Betalen! Duh' en meer van dat soort ongein.
Ik ben trouwens op zoek naar laarzen. Grijs of zwart (groen/blauw/rood vind ik ook leuk maar combineert moeilijker) met een hak (max 6cm) die leuk staan bij rok/jurk maar die het niet direct erg degelijk maken. Alleen verder weet ik niet echt wat ik leuk vind
Waarschijnlijk ben je met je hoofd bij andere (belangrijkere) dingen.
Dat denk ik ook ja. Weet ik wel zeker eigenlijk.
Logisch Roz, dat het even allemaal aan je voorbij gaat.

@ top: van gina tricot.

Stoer die kapsels GB. Fijn als je zo wat af kunt wisselen. Vind dat eerste kapsel wel leuk, rommelig en edgy.
Hell Fucking Yeah!
Het eerste en het laatste kapsel zijn eigenlijk hetzelfde. Ik weet nog niet precies wat ik wil. Meer lagen in de voorkant denk ik. Maar moet even overleggen met kapperT.
Gooooodmorning
Hell Fucking Yeah!
ik vind dat laatste kapsel mooi GB! En leuke trui hoor.

Ik wil het iets langer laten groeien dus heeft de kapster de achterste plukken lang gelaten, maar nu heb ik een mat

Moet er echt even doorheen, maar men.. ik baal. Mijn clipjes zitten in de opslag dus maandag kan het pas weer vast

Ik moet donderdag werken tot half 3 s nachts en nu krijg ik een sms dat m'n bank de volgende ochtend tussen 7 en 10 wordt bezorgd
Roz, heb even gekeken naar laarzen op mijn favo website, maar hoge laarzen met n klein hakje worden idd snel suf...

Of motorlaarsjes, cowboylaarzen of een hogere hak...
Goedemorgen! Had even over de laarzenvraag heengelezen, Roz.

Ik denk ook het eerst aan motor- of cowboylaarzen. Zal ook eens kijken.

VD, balen van je haar. Klinkt niet best, haha. Toch weer wat langer? Dacht dat je wel happy was met het korte.

En dat wordt een kort nachtje dan, donderdag...
Of zoiets, Roz?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven