Geen zin om te eten en duizelig
donderdag 28 november 2013 om 18:39
Hai,
De laatste tijd heb ik helemaal geen zin meer om te eten. Alleen rond 17.00. De rest van de dag eet ik niet omdat ik dan meestal misselijk word (ik hou wel alles binnen). Ben de laatste tijd ook erg vaak duizelig. Ik weet dat je duizelig kan worden door niet of weinig te eten, maar ik ben al duizelig als ik opsta 'S ochtends. Komt iemand dit bekend voor???
De laatste tijd heb ik helemaal geen zin meer om te eten. Alleen rond 17.00. De rest van de dag eet ik niet omdat ik dan meestal misselijk word (ik hou wel alles binnen). Ben de laatste tijd ook erg vaak duizelig. Ik weet dat je duizelig kan worden door niet of weinig te eten, maar ik ben al duizelig als ik opsta 'S ochtends. Komt iemand dit bekend voor???

donderdag 28 november 2013 om 19:08
Ik ben niet veel afgevallen, misschien 2 of 3 kilo. Ik sport ook erg veel ( nu sport ik even niet vanwege een scheurtje en ontsteking in de pees van m'n elleboog). Ik ben al naar de HA geweest voor duizelig zijn, bloeddruk was goed en geen bloedarmoede of suiker. Ik ben 5 of 6 weken geleden bij de HA geweest en nu ong. 4 weken krijg ik geen eten naar binnen. Ik heb altijd wel gehad dat ik 'S ochtends niets kon eten, maar dan tijdens lunchtijd wel, nu dus niet.....

donderdag 28 november 2013 om 20:33
donderdag 28 november 2013 om 22:27
quote:Apatura schreef op 28 november 2013 @ 19:18:
Sinds wanneer ben je.2a 3 kg kwijt?
Goede vraag, want in een maand zoveel afvallen is niet gezond. Het kan al betekenen dat je ondervoed begint te raken. Dat is echt niet alleen voorbehouden aan de kindjes in Afrika met die dikke buiken.
Laat je weten wat de HA zei?
Sinds wanneer ben je.2a 3 kg kwijt?
Goede vraag, want in een maand zoveel afvallen is niet gezond. Het kan al betekenen dat je ondervoed begint te raken. Dat is echt niet alleen voorbehouden aan de kindjes in Afrika met die dikke buiken.
Laat je weten wat de HA zei?
vrijdag 29 november 2013 om 18:07
Ik ben nog niet bij de HA geweest. Maar ik heb even op internet gekeken en het kan stress zijn. Ik zag het ook bij een andere forummer, stress zou goed kunnen. Ik eet nu sowieso een cracker als lunch. Ik heb hiervoor regelmatig lunch overgeslagen omdat ik geen tijd had omdat ik veel te doen had, waarschijnlijk ben ik gewend geraakt aan dit patroon van eten. Iedereen bedankt voor de adviezen!!