Spoordeelwinkel = dagkaart??
donderdag 28 november 2013 om 21:51
Kan iemand mij vertellen of een dagkaart van spoordeelwinkel.nl op plaatsnaam staat? Of zijn de aanbiedingen gewoon goedkope dagkaarten?
Door een onverwachte afzegging van afspraken kan ik morgen toch naar n borrel van n vriendin, alleen woon ik geheel noord en zij geheel west in het land.
Ik moet met de trein en de website van NS leerde me dat een dagretour 47 euro kost (!!)
Ik dacht een aanbieding van spoordeelwinkel te kunnen nemen, bijvoorbeeld voor 19 euro naar Gouda, das de goedkoopste
Slim of kan dat helemaal niet?
Door een onverwachte afzegging van afspraken kan ik morgen toch naar n borrel van n vriendin, alleen woon ik geheel noord en zij geheel west in het land.
Ik moet met de trein en de website van NS leerde me dat een dagretour 47 euro kost (!!)
Ik dacht een aanbieding van spoordeelwinkel te kunnen nemen, bijvoorbeeld voor 19 euro naar Gouda, das de goedkoopste
Slim of kan dat helemaal niet?
donderdag 28 november 2013 om 22:02
Het staat toch in de voorwaarden van de aanbieding?quote:VoorwaardenDeze aanbieding is te koop t/m 30 november 2013De tickets zijn te gebruiken t/m 31 december 2013Actie geldt tegen inlevering van je uitgeprinte e-ticket bij de KoffiefabriekMaximaal 1 persoon per ticketNiet geldig in combinatie met andere acties/aanbiedingen of voor geld inwisselbaar Deze aanbieding bevat een NS e-ticket Dagretour naar Gouda, geldig op maandag t/m vrijdag na 9.00 uur, op zaterdag en zondag de hele dag en is alleen geldig i.c.m. de ticket(s) van dit uitje Let op: het NS e-ticket Dagretour naar Gouda is niet geldig in treinen van Arriva, Breng, Connexxion, Veolia en SyntusNiet geldig in Thalys, met toeslag geldig in Fyra tussen Schiphol en Breda & ICE international
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
donderdag 28 november 2013 om 22:06
Dank voor je reactie.
Ik had de voorwaarden inderdaad gelezen, maar ik vroeg me af of je aan een kaartje kunt zien vanaf waar ik naar Gouda reis.
Mag je 'omreizen' zeg maar.
Er is ook een aanbieding naar Groningen.
Ik reis vanaf Assen, dus aan het kaartje kun je dan niet zien of ik vanaf Maastricht of Rotterdam kom, toch?
Ik had de voorwaarden inderdaad gelezen, maar ik vroeg me af of je aan een kaartje kunt zien vanaf waar ik naar Gouda reis.
Mag je 'omreizen' zeg maar.
Er is ook een aanbieding naar Groningen.
Ik reis vanaf Assen, dus aan het kaartje kun je dan niet zien of ik vanaf Maastricht of Rotterdam kom, toch?
donderdag 28 november 2013 om 22:14
Als je wat verder leest over e-tickets, blijkt dat je die op de een of andere manier moet activeren, en daarbij zul je je vertrekpunt moeten opgeven. Zie hier: https://www.ns.nl/reizige ... se-kaartjes/e-ticket.html
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
donderdag 28 november 2013 om 22:19
donderdag 28 november 2013 om 22:22
donderdag 28 november 2013 om 22:22
Op www.treinkaartkorting.nl kun je van die hema/ah/kruitvat kaartjes "overkopen", zij kopen er heel veel in en verkopen die dan voor iets meer door. Je krijgt dan een code waarmee je een e-ticket kan bestellen.
Heb ik 1 keer gedaan en toen was het in ieder geval allemaal goed.
Heb ik 1 keer gedaan en toen was het in ieder geval allemaal goed.