Mode tegenwoordig
vrijdag 29 november 2013 om 10:07
quote:adorabull schreef op 29 november 2013 @ 09:46:
Koop in een boetiek. Erg goede kwaliteit en leuke kleding waar niet de hele straat in loopt. Kost iets meer misschien, maar ik herken je klacht dus niet.Mijn ervaring met boetiekjes is dat het sneller kapot gaat of slijt en dat ik 9 van de 10 keer het naar de naaister moet brengen voor het een of ander
Koop in een boetiek. Erg goede kwaliteit en leuke kleding waar niet de hele straat in loopt. Kost iets meer misschien, maar ik herken je klacht dus niet.Mijn ervaring met boetiekjes is dat het sneller kapot gaat of slijt en dat ik 9 van de 10 keer het naar de naaister moet brengen voor het een of ander
vrijdag 29 november 2013 om 10:50
vrijdag 29 november 2013 om 11:22
quote:camilla16 schreef op 29 november 2013 @ 10:07:
[...]
Mijn ervaring met boetiekjes is dat het sneller kapot gaat of slijt en dat ik 9 van de 10 keer het naar de naaister moet brengen voor het een of ander
Dat ligt toch helemaal aan de merken die de boetiek verkoopt!?
Hier slijt niks hoor. Prima kwaliteit en mooie merken
[...]
Mijn ervaring met boetiekjes is dat het sneller kapot gaat of slijt en dat ik 9 van de 10 keer het naar de naaister moet brengen voor het een of ander
Dat ligt toch helemaal aan de merken die de boetiek verkoopt!?
Hier slijt niks hoor. Prima kwaliteit en mooie merken
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
vrijdag 29 november 2013 om 20:06
Bij goedkope ketens (h&m, we, etc.) vind ik vooral het materiaal teleurstellend het laatste jaar. Heel veel polyester, vreselijk. Voor dure kleding heb ik niet veel geld, wel net geïnvesteerd in een paar goede schoenen, wat ook niet eenvoudig was trouwens.
Als ik iets duurs koop wil ik al helemaal dat het lang mee gaat; voor tips voor duurzame kleding hou ik me aanbevolen. Vintage zit helaas niet in de buurt hier, en daar moet je volgens mij ook wel geluk mee hebben.
Als ik iets duurs koop wil ik al helemaal dat het lang mee gaat; voor tips voor duurzame kleding hou ik me aanbevolen. Vintage zit helaas niet in de buurt hier, en daar moet je volgens mij ook wel geluk mee hebben.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.