Stukjes uit vagina
zaterdag 30 november 2013 om 16:46
Meisje van 18, maagd. Ongesteld. Bij het bloed zaten, het leek wel, twee stukjes vlees. Het was dun en stevig qua structuur. Het had een roze kleur. Ik heb dit ook al een keer eerder gehad bij een eerdere menstruatie. Ik heb er een foto van gemaakt omdat ik wel graag wil weten wat het kan zijn omdat ik er erg van schrok. Alvast bedankt.

zaterdag 30 november 2013 om 17:17
Elke maand voor je ongesteld wordt, bouwt je baarmoeder een slijmvlies, waar eventueel een bevrucht eitje zich in kan nestelen. Is het eitje niet bevrucht, dan breekt je lichaam het slijmvlies weer af en wordt je ongesteld. Het zijn gewoon stukjes slijmvlies wat je lichaam opruimt en met het bloed lijkt het erger dan het is, maar je lichaam reageert gewoon gezond.
zaterdag 30 november 2013 om 17:27
Als je het niet vertrouwt dan maandag even naar de ha. Klinkt vies maar probeer zo een stuk dan even op te vangen en te bewaren, want misschien is het maandag wel eens stuk minder en kan je de ha wel laten zien waar je het over hebt.
Een echt bloedstolsel is donderrood en een soort drillpudding bal, tenminste die verloor ik na mijn bevalling.
Een echt bloedstolsel is donderrood en een soort drillpudding bal, tenminste die verloor ik na mijn bevalling.

zondag 1 december 2013 om 01:10
quote:lollypop95 schreef op 01 december 2013 @ 01:03:
Ze zijn beide iets van 3/3,5 cm lang en 1,5 cm breed ongeveer 5 mm dik. Roze kleurig. Heb alles afgezocht en kan niks vergelijkbaars vinden. Iets van maagdenvlies maar dat kan ik me niet voorstellen.Even bewaren in een leeg jampotje en maandag naar de huisarts? het klinkt niet normaal eerlijk gezegd en anders dan een stolsel.
Ze zijn beide iets van 3/3,5 cm lang en 1,5 cm breed ongeveer 5 mm dik. Roze kleurig. Heb alles afgezocht en kan niks vergelijkbaars vinden. Iets van maagdenvlies maar dat kan ik me niet voorstellen.Even bewaren in een leeg jampotje en maandag naar de huisarts? het klinkt niet normaal eerlijk gezegd en anders dan een stolsel.