waar laat je het?!
zaterdag 30 november 2013 om 19:24
Als we met de auto gingen, liet ik mijn mobiel in het dashboard kastje liggen. Huissleutels ook verstopt in de auto en dan de autosleutel in mijn pakje sigaretten. Muntjes stopte ik achter het plastic vh het sigaretten pakje.
In de laars vond ik niet echt fijn. En anders altijd gewoon in mijn broekzak.
In de laars vond ik niet echt fijn. En anders altijd gewoon in mijn broekzak.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
zaterdag 30 november 2013 om 19:29
quote:trouwehondenogen schreef op 30 november 2013 @ 19:26:
Toen ik met mijn zus en twee vrienden gingen stappen /dansen deden zij onze lippenstift en portemonneetjes in hun broekzakken.
Was wel lachen je zag het lekker zitten in hun strakke broeken Dit snap ik dus niet. Omdat je zelf te lui/ijdel/mutserig/gierig bent om een tasje te kopen staat je vriend voor lul en dat is lachen.
Toen ik met mijn zus en twee vrienden gingen stappen /dansen deden zij onze lippenstift en portemonneetjes in hun broekzakken.
Was wel lachen je zag het lekker zitten in hun strakke broeken Dit snap ik dus niet. Omdat je zelf te lui/ijdel/mutserig/gierig bent om een tasje te kopen staat je vriend voor lul en dat is lachen.
zaterdag 30 november 2013 om 19:31
Ík was ook nooit van de tasjes.. Stemde ook mijn kleding er op af, want NO way dat er iets in mijn BH komt.. Ik vind dat echt zo ordinair..
Maar tegenwoordig gebruik ik een klein tasje, ideaal! Snap echt niet dat ik dat nooit eerder heb gedaan.
Hij schudt helemaal niet mee hoor, je voelt er niks van en ik heb ook nog nooit gehad dat het hengsel afzakte.
Maar tegenwoordig gebruik ik een klein tasje, ideaal! Snap echt niet dat ik dat nooit eerder heb gedaan.
Hij schudt helemaal niet mee hoor, je voelt er niks van en ik heb ook nog nooit gehad dat het hengsel afzakte.
zaterdag 30 november 2013 om 19:54
zaterdag 30 november 2013 om 21:53
Haha ook veel leuke reacties! Vooral die mannen mee lijkt me dan wel handig, maar aangezien we op 'mannenjacht' gaan werkt een man aan mijn zijde misschien niet zo mee
Anyway: ik heb nu mijn geld in een zakje gedaan en dat zakje in mijn laars gestopt. Telefoon in de andere laars. Sigaretten in mijn jas, want moet toch buiten roken.
Anyway: ik heb nu mijn geld in een zakje gedaan en dat zakje in mijn laars gestopt. Telefoon in de andere laars. Sigaretten in mijn jas, want moet toch buiten roken.
zondag 1 december 2013 om 10:04
zondag 1 december 2013 om 10:17
Misschien is een armtasje iets?
http://www.partykleding.nl/party-armtas ... pouch.html
http://www.partykleding.nl/party-armtas ... pouch.html
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu