#HELP HELP HELP!
maandag 2 december 2013 om 12:54
maandag 2 december 2013 om 12:57
maandag 2 december 2013 om 12:57
Hey Isa,
Mijn ouders wonen in het buitenland en heb geen familie hier. Bij vrienden zou het wel kunnen, maar dat is ook maar 2 a 3 keer in deze 3/4 weken.quote:isa__88 schreef op 02 december 2013 @ 12:56:
Kun je ook niet mee eten met iemand? Vrienden/ouders? Ik zou altijd aan kunnen schuiven hoor.
tot de 25ste met 10 euro, gaat je denk sowieso niet lukken want is vandaag pas de 2e
Mijn ouders wonen in het buitenland en heb geen familie hier. Bij vrienden zou het wel kunnen, maar dat is ook maar 2 a 3 keer in deze 3/4 weken.quote:isa__88 schreef op 02 december 2013 @ 12:56:
Kun je ook niet mee eten met iemand? Vrienden/ouders? Ik zou altijd aan kunnen schuiven hoor.
tot de 25ste met 10 euro, gaat je denk sowieso niet lukken want is vandaag pas de 2e
maandag 2 december 2013 om 13:00
Tien euro is wel weinig, hoe krijg je het voor elkaar. Dat wordt alleen water drinken dus. Havermout is goedkoop en voedzaam en kan je ook met water klaarmaken, diepvriesgroente per kilo ook is ook goedkoop en voedzaam, net zoals rijst en verder eieren voor bron van eiwitten.
You know how I know? Because I reeaally think so!
maandag 2 december 2013 om 13:07
quote:mali30 schreef op 02 december 2013 @ 13:02:
Aanmaaklimonade, water, theezakjes. Groot pak aardappelpuree, blikjes groente, macaroni zonder vlees.
Als je met 10 euro nog iets meer dan 3 weken moet doen dan kunnen aanmaaklimonade en theezakjes er ook niet meer van af.
Water is gratis en dan lijkt eten mij belangrijker dan "luxe"' drinken.
Ze zal niet eens elke dag kunnen eten van dit geld.
To kunnen je ouders geen geld over maken vanuit het buitenland?
Heb je je vrienden verteld dat je echt geen eten kunt kopen? Ik snap dat ze er absoluut niet op zitten te wachten dat jij elke dag komt eten maar als ze weten dat jij anders helemaal niet kan eten dan denken ze er waarschijnlijk anders over en mag je toch mee eten.
Aanmaaklimonade, water, theezakjes. Groot pak aardappelpuree, blikjes groente, macaroni zonder vlees.
Als je met 10 euro nog iets meer dan 3 weken moet doen dan kunnen aanmaaklimonade en theezakjes er ook niet meer van af.
Water is gratis en dan lijkt eten mij belangrijker dan "luxe"' drinken.
Ze zal niet eens elke dag kunnen eten van dit geld.
To kunnen je ouders geen geld over maken vanuit het buitenland?
Heb je je vrienden verteld dat je echt geen eten kunt kopen? Ik snap dat ze er absoluut niet op zitten te wachten dat jij elke dag komt eten maar als ze weten dat jij anders helemaal niet kan eten dan denken ze er waarschijnlijk anders over en mag je toch mee eten.