Geld & Recht alle pijlers

#HELP HELP HELP!

02-12-2013 12:54 192 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben een studente van 20 en zit met een probleem. Ik moet tot de 25ste van de maand rondkomen met 10 euro. (Alleen eten en drinken)

Kan van niemand wat lenen. Wat raden jullie me aan om te kopen dat lang meegaat en goed vult?
hier regio Achterhoek
Bijverdienen als babysit? Of als huisdierenoppas? Hondenuitlater? Boodschappenhulp? Klusjesvrouw? Hang een briefje op bij supermarkten en op het brievenbussenblok bij flats in de buurt.
Natuurlijk is dit een bedeltopic. Als TS oprecht op zoek zou zijn naar recepten voor goedkope maaltijden, dan zou ze de 100 andere topics met dezelfde strekking kunnen checken.

TS hoopt op die ene gek die zijn of haar chequeboek tevoorschijn tovert.
quote:oscarzetaacosta schreef op 02 december 2013 @ 14:46:

Natuurlijk is dit een bedeltopic. Als TS oprecht op zoek zou zijn naar recepten voor goedkope maaltijden, dan zou ze de 100 andere topics met dezelfde strekking kunnen checken.

TS hoopt op die ene gek die zijn of haar chequeboek tevoorschijn tovert.Dit dus.
En dan speciaal aanmelden op het vivaforum. TO is helemaal nieuw hier.
quote:zomerfreak schreef op 02 december 2013 @ 14:51:

[...]

Dit dus.Ja haaaaaloo, er staat ons ook een dure december maand te wachten, dus alle beetjes helpen!
.
Mij kost minder moeite goed over mensen denken dan slecht. In iedere geval ga ik iedere avond met een zalig gevoel naar mijn bed.
Normaliter zou ik dit nooit voorstellen maar kun je niet rood staan? Studenten kunnen volgens mij binnen 10 minuten 1000 euro rood staan. Niet de beste oplossing maar zo heb je meer ruimte.
quote:Mylene_Valerie schreef op 02 december 2013 @ 13:13:

Als je in de buurt woont van Amsterdam kan je wel.Lees ik het nu goed dat jijzelf de voedselbank nodig hebt en dan evengoed nog aan een ander aanbied?
Mylene_valerie?
ff uppen.
quote:dropneusje77, 3 uur geleden