Dit vind ik prachtig ........
maandag 2 december 2013 om 13:50
Ik vind persoonlijk de All Blacks Haka behoorlijk inspirerend als het gaat om motivatie. Het komt een beetje macho over, maar mijn god wat moet dit veel energie en moed geven .......... Ik kijk er regelmatig naar als ik een min dag heb en ik moet zeggen, het pept wel op.
http://www.youtube.com/watch?v=jeL_oKLoHTc
http://www.youtube.com/watch?v=jeL_oKLoHTc
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
maandag 2 december 2013 om 15:41
maandag 2 december 2013 om 15:46
[quote]WellieB schreef op 02 december 2013 @ 15:23:
Ik vind het zeker niet gay, maar wel heel erg hoog primatengehalte hebben.
Well, you know what they say about soccer. It's a gentleman's game played by hooligans. On the other hand, rugby is a hooligans game played by gentlemen.
Well, you know what they say about soccer. It's a gentleman's game played by hooligans. On the other hand, rugby is a hooligans game played by gentlemen.
beetje handige huisvrouw slaat een stel drukknopen in het kruis
maandag 2 december 2013 om 15:51
Rugbyers zijn sowieso geil. Brullende rugbyers zijn nog geiler. Brullende rugbyers zonder shirt aan zijn nóg geiler. Als ze dan ook nog een kilt aanhebben én met een clubje zijn dan gooi ik mijzelf geheel vrijwillig de kleedkamer in hoor.
Schuif ik Bgb even aan de kant (plek zat) en dan doen we even een nabeschouwing van de wedstrijd.
Schuif ik Bgb even aan de kant (plek zat) en dan doen we even een nabeschouwing van de wedstrijd.
maandag 2 december 2013 om 15:57
quote:fancypants schreef op 02 december 2013 @ 15:46:
Well, you know what they say about soccer. It's a gentleman's game played by hooligans. On the other hand, rugby is a hooligans game played by gentlemen.Klopt helemaal.
Well, you know what they say about soccer. It's a gentleman's game played by hooligans. On the other hand, rugby is a hooligans game played by gentlemen.Klopt helemaal.
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
maandag 2 december 2013 om 16:01
maandag 2 december 2013 om 16:20
maandag 2 december 2013 om 17:55
quote:_isis_ schreef op 02 december 2013 @ 16:39:
Zie liever ijshockey plus de ijshockeyers *zwaait naar man* Ijshockey vind ik ook spannend. Ben toevallig kort geleden naar Tilburg - Eindhoven gaan kijken. Het heeft per definitie meer "gay" gehaalte dan rugby. Over schoudervullingen gesproken dan ......
Zie liever ijshockey plus de ijshockeyers *zwaait naar man* Ijshockey vind ik ook spannend. Ben toevallig kort geleden naar Tilburg - Eindhoven gaan kijken. Het heeft per definitie meer "gay" gehaalte dan rugby. Over schoudervullingen gesproken dan ......
maandag 2 december 2013 om 19:18
quote:oogappeltje schreef op 02 december 2013 @ 19:07:
[...]
Schoudervullingen? Dat is geen rugby maar american footballlllTja, dat zei ik ook al ..... maar mevrouw was overtuigd van haar zeggen, dus hebben wij het hier maar bij gelaten.
[...]
Schoudervullingen? Dat is geen rugby maar american footballlllTja, dat zei ik ook al ..... maar mevrouw was overtuigd van haar zeggen, dus hebben wij het hier maar bij gelaten.
maandag 2 december 2013 om 19:32
quote:Murdoch schreef op 02 december 2013 @ 19:20:
De Trappers! Die heb ik ook wel eens gezien gehad. Sfeertje, ofnie? Maar daar sloeg me gaydar dan weer niet bij aan, te koud denk ik.Sfeertje, Murdoch, zeker ! Maar die dragen wel schoudervullingen....
De Trappers! Die heb ik ook wel eens gezien gehad. Sfeertje, ofnie? Maar daar sloeg me gaydar dan weer niet bij aan, te koud denk ik.Sfeertje, Murdoch, zeker ! Maar die dragen wel schoudervullingen....
maandag 2 december 2013 om 21:53
maandag 2 december 2013 om 22:31
Tilburg speelt goed Isis ! ........ Ijshockey is altijd fun, wherever you go.
Ik was persoonlijk fan van de Toronto Mapple Leafs een paar jaar terug, met Mats Sundin. Daar ging het pas hard aan toe ......
Ben je fan ?
Ik was persoonlijk fan van de Toronto Mapple Leafs een paar jaar terug, met Mats Sundin. Daar ging het pas hard aan toe ......
Ben je fan ?