warme hippe laarzen
maandag 2 december 2013 om 17:12
maandag 2 december 2013 om 17:23
maandag 2 december 2013 om 17:34
Panama Jack heeft mooie laarzen. Daar heb ik in de afgelopen drie jaar twee paar van gekocht. Zitten heerlijk. Bij ziengs te koop. Wel prijzig maar wel een goed merk. Zijn een stuk eleganter dan de uggs maar dan zit er toch iets van wol van binnen en zijn lekker warm. Dit jaar heb ik zwarte PLDM (Palladium) laarzen gekocht met metalen goudkleurige bolletjes op de achterkant van de laars in de vorm van een roos. Ook daarin blijven mijn voeten in ieder geval warm. Zit alleen niet iets van wol van binnen. Ook geen goedkoop merk maar met schoenen heb ik zoiets van die moeten gewoon goed zijn en niet in no time weer stuk gaan. Met kleding/jassen ga ikzelf wel weer voor goedkoper
.
maandag 2 december 2013 om 18:12
maandag 2 december 2013 om 18:17
http://www.contessa.nl/converse-132128-c-cognac/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 2 december 2013 om 22:10
maandag 30 december 2013 om 15:01
Ik heb deze Le Chameau laarzen met Sinterklaas van mijn man gekregen:
[....]
Ze hebben een voering waardoor mijn voeten warm blijven. Ik weet alleen niet of je dit type laars ook zoekt. In Engeland zijn ze erg populair. Onder andere Kate Middleton loopt erop!
[....]
Ze hebben een voering waardoor mijn voeten warm blijven. Ik weet alleen niet of je dit type laars ook zoekt. In Engeland zijn ze erg populair. Onder andere Kate Middleton loopt erop!
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 07-08-2014 18:43
Reden: spam
Reden: spam
% gewijzigd