Centraal Moderatortopic

13-10-2013 10:56 3246 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Het topic "Waar kan ik in Nederland seks krijgen?" is verwijderd ivm troll.

Met vriendelijke groeten,

Moderator Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Het topic: "Woolrich dupe" is verwijderd ivm spam.

Moderator Viva forum

Topic Fiat Punto geel lampje met uitroepteken? Help!? is verplaatst naar de pijler Thuis.

mvg,

Junior.
De topics over zwanger op vakantie zijn samengevoegd en hier terug te vinden Zwanger op vakantie USA

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Is al opgelost.
Mods, willen jullie mijn topic 'vreemd' in relaties verwijderen? verkeerd gepost en bang voor herkenning.
De topics Onderzoek Retailer zijn verwijderd ivm in strijd met de huisregels.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Het topic Waar vind je een goede vakman.. is verwijderd ivm niet toegstane enquete.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Het topic Ik snak naar vrijheid is verwijderd ivm trollen.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Het topic Smaken verschillen is verwijderd ivm niet toegestane oproep van andere commerciele media.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Hoi moderators,

Ik weet niet of ik aan het goede adres ben hier, maar ik heb problemen met mijn avatar. Ik heb die al meerdere malen in geprobeerd te stellen gedurende de tijd dat ik hier ben, maar op het forum blijf ik een wit vierkantje met vraagteken zien.

Ik erger me daar plotseling ontzettend aan en hoop dat jullie kunnen helpen

Ik wil graag dit plaatje als Avatar.

Liefs, Dil
Probeer deze http://s27.postimg.org/fo98lv8tb/dille_large.jpg
Dag mod,

Worden vragen in het bugtopic ook nog beantwoord?
Het topic 'vreemd?' is verwijderd ivm privacy.

Er zit een mafketel op Relaties die zich broodkruimel noemt en me ernstig doet denken aan onze grote vriend Matth0 of zoiets. Als ik ernaast zit moet je maar net doen of ik dit niet geschreven heb, maar willen jullie wel even kijken?
Mods

Ik heb het ooit gemeld in het topic jullie met plannen voor verbetering maar heus: kan er niets iets gedaan worden tegen al die enquêtes?

Mjjn ideeën staan in dat topic en zijn vrij reëel en uitvoerbaar
Je bent zelf een theepot
quote:Lady-Voldemort schreef op 02 december 2013 @ 21:41:

Er zit een mafketel op Relaties die zich broodkruimel noemt en me ernstig doet denken aan onze grote vriend Matth0 of zoiets. Als ik ernaast zit moet je maar net doen of ik dit niet geschreven heb, maar willen jullie wel even kijken?

De mod heeft al maatregelen genomen. Bedankt voor het melden .

mvg,

Junior.
Hier heeft ie nog een pareltje.
quote:Lady-Voldemort schreef op 02 december 2013 @ 21:58:

Hier heeft ie nog een pareltje.

Noem het maar een pareltje .

Topic verwijderd.

Bedankt.

mvg,

Junior.
Dank u
Ik zet het ook maar even hier: 'mijn laatste' is stuk. Soms doet ie het wel via een omweg (eerst 'mijn viva' en dan 'mijn laatste'), maar ook dat werkt niet altijd. En de optie 'bericht verwijderen' (bij de persoonlijke berichten in 'mijn viva') doet het ook al niet. Zit ik de rest van mijn leven aan te kijken tegen dat berichtje van die domme hengelaar .

Heul vervelend allemaal .
quote:Lady-Voldemort schreef op 03 december 2013 @ 07:42:

Ik zet het ook maar even hier: 'mijn laatste' is stuk. Soms doet ie het wel via een omweg (eerst 'mijn viva' en dan 'mijn laatste'), maar ook dat werkt niet altijd. En de optie 'bericht verwijderen' (bij de persoonlijke berichten in 'mijn viva') doet het ook al niet. Zit ik de rest van mijn leven aan te kijken tegen dat berichtje van die domme hengelaar .

Heul vervelend allemaal .'

Het is idd erg vervelend, maar de technische dienst is er mee bezig

met vriendelijke groet,

Junior
Gaat de technische dienst ook wat doen aan het feit dat bovenaan een topic niet meer is te zien hoeveel reacties een topic heeft en wanneer de laatste reactie gepost is?

Bijzonder dat dit als een "verbetering" wordt gezien. Ik neem tenminste aan dat als je een nieuwe layout ontwerpt, het de intentie is dat die beter is dan de oude.

Maar gezien het functioneren zal dat wel een utopie zijn.
Er komt steeds reclame over het vak met nieuwe topics, dat is echt super vervelend.

En hoe meer bewegende reclames er zijn, hoe langer het duurt eer de site volledig is (al kan dat aan mijn verbinding liggen).

En vertel me svp niet dat ik dit in het bannerklachtentopic moet zetten, dat heb ik namelijk een week geleden ook al gedaan en daar reageert niemand op.
Het topic: "Relatie met docent te ver gegaan" is verwijder ivm troll.

Moderator Viva forum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven