Dit vind ik prachtig ........

02-12-2013 13:50 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind persoonlijk de All Blacks Haka behoorlijk inspirerend als het gaat om motivatie. Het komt een beetje macho over, maar mijn god wat moet dit veel energie en moed geven .......... Ik kijk er regelmatig naar als ik een min dag heb en ik moet zeggen, het pept wel op.

http://www.youtube.com/watch?v=jeL_oKLoHTc
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
Er wordt overigens veel te weinig naakt gesport op topniveau.

Al die spieren, en niemand die het ziet. Milieuverspilling.
quote:Murdoch schreef op 02 december 2013 @ 15:36:

[...]

Aha! Dus jij vindt ze ook geil.073, dat was toch Den Bosch, niet ?
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
[quote]WellieB schreef op 02 december 2013 @ 15:23:

Ik vind het zeker niet gay, maar wel heel erg hoog primatengehalte hebben.

Well, you know what they say about soccer. It's a gentleman's game played by hooligans. On the other hand, rugby is a hooligans game played by gentlemen.
beetje handige huisvrouw slaat een stel drukknopen in het kruis
Rugbyers zijn sowieso geil. Brullende rugbyers zijn nog geiler. Brullende rugbyers zonder shirt aan zijn nóg geiler. Als ze dan ook nog een kilt aanhebben én met een clubje zijn dan gooi ik mijzelf geheel vrijwillig de kleedkamer in hoor.

Schuif ik Bgb even aan de kant (plek zat) en dan doen we even een nabeschouwing van de wedstrijd.
En dan denk ik ondertussen even níet aan minislavinkjes

Mijn god, ik wil bij deze mijn medeleven betuigen voor iedereen die ooit met een minislavink in aanraking is geweest.
quote:fancypants schreef op 02 december 2013 @ 15:46:

[quote]WellieB schreef op 02 december 2013 @ 15:23:

Ik vind het zeker niet gay, maar wel heel erg hoog primatengehalte hebben.

Well, you know what they say about soccer. It's a gentleman's game played by hooligans. On the other hand, rugby is a hooligans game played by gentlemen.Klopt helemaal.
quote:Thordis schreef op 02 december 2013 @ 15:51:

Rugbyers ........ en dan doen we even een nabeschouwing van de wedstrijd.Murdoch !.................
Ik vind het een ieder geval een stuk mannelijker dan 22 voetballende mannen. Die zich als een stel sissies laten vallen als ze onderuit gehaald worden
En en een beetje gay, ach, daar voel je niets van
Een beetje bi is niet bah...
beetje handige huisvrouw slaat een stel drukknopen in het kruis
Ik dacht dat het de mannen waren die altijd aan sex dachten. Valt mij vies tegen ........

Het maakt de topic levendig, dat weer wel ........
Persoonlijk wordt ik er niet warm of koud van. Wel een beetje jeukerig bij het feit dat het hier een dansje wordt genoemd. Ik zou meer zeggen een wat lang uitgevallen yell.
odi et amo
quote:churrro schreef op 02 december 2013 @ 16:20:

Ik dacht dat het de mannen waren die altijd aan sex dachten. Valt mij vies tegen ........

Het maakt de topic levendig, dat weer wel ........Die vrouwen toch, het zijn net mensen.
Zie liever ijshockey plus de ijshockeyers *zwaait naar man*
quote:_isis_ schreef op 02 december 2013 @ 16:39:

Zie liever ijshockey plus de ijshockeyers *zwaait naar man* Ijshockey vind ik ook spannend. Ben toevallig kort geleden naar Tilburg - Eindhoven gaan kijken. Het heeft per definitie meer "gay" gehaalte dan rugby. Over schoudervullingen gesproken dan ......
quote:Murdoch schreef op maandag 02 december 2013 14:23 Kom op Churro. Mannen met schoudervullingen die door middel van stevige knuffels een veld omploegen?Schoudervullingen? Dat is geen rugby maar american footballlll
quote:oogappeltje schreef op 02 december 2013 @ 19:07:

[...]

Schoudervullingen? Dat is geen rugby maar american footballlllTja, dat zei ik ook al ..... maar mevrouw was overtuigd van haar zeggen, dus hebben wij het hier maar bij gelaten.
De Trappers! Die heb ik ook wel eens gezien gehad. Sfeertje, ofnie? Maar daar sloeg me gaydar dan weer niet bij aan, te koud denk ik.
http://youtu.be/nC_sCkDOE4Q. Zo dan.
quote:Murdoch schreef op 02 december 2013 @ 19:20:

De Trappers! Die heb ik ook wel eens gezien gehad. Sfeertje, ofnie? Maar daar sloeg me gaydar dan weer niet bij aan, te koud denk ik.Sfeertje, Murdoch, zeker ! Maar die dragen wel schoudervullingen....
Nou en? Hou je toch eens niet zo met uiterlijkheden bezig.
Vertel eens: die rugbyers hebben jouw haar niet goed gedaan, dat is het, he ?
quote:churrro schreef op 02 december 2013 @ 17:55:

[...]

Ijshockey vind ik ook spannend. Ben toevallig kort geleden naar Tilburg - Eindhoven gaan kijken. Het heeft per definitie meer "gay" gehaalte dan rugby. Over schoudervullingen gesproken dan ......Tilburg Trappers? Hilarische tijden.
Tilburg speelt goed Isis ! ........ Ijshockey is altijd fun, wherever you go.

Ik was persoonlijk fan van de Toronto Mapple Leafs een paar jaar terug, met Mats Sundin. Daar ging het pas hard aan toe ......

Ben je fan ?
Echt wel gay, doet mij denken aan :

Never tell your problems to anyone...20% don't care and the other 80% are glad you have them

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven