2e sollicitatiegesprek vandaag!
dinsdag 3 december 2013 om 07:22
Goodmorning.
Ik heb vandaag mijn 2e gesprek. Bij het eerste gesprek zeiden ze al van ja laten we 2e gesprek inplannen.
Eerste gesprek was met HR en manager, 2e gesprek met directeurs.
Ik wil deze baan zo graaaaag!
Ik heb al vaker sollcitatiegesprekken gehad, maar blijft spannend.
Jullie nog tips. Of goede vragen die ik kan stellen?
Thnx!
Ik heb vandaag mijn 2e gesprek. Bij het eerste gesprek zeiden ze al van ja laten we 2e gesprek inplannen.
Eerste gesprek was met HR en manager, 2e gesprek met directeurs.
Ik wil deze baan zo graaaaag!
Ik heb al vaker sollcitatiegesprekken gehad, maar blijft spannend.
Jullie nog tips. Of goede vragen die ik kan stellen?
Thnx!
dinsdag 3 december 2013 om 07:41
dinsdag 3 december 2013 om 08:01
dinsdag 3 december 2013 om 08:22
dinsdag 3 december 2013 om 09:18
Heb je al een rondleiding gehad? Zo niet, kun je daar om vragen.
Een bedrijf heeft overigens altijd een toekomstvisie, al bestaan ze 100 jaar
In het 2de gesprek worden over het algemeen de arbeidsvoorwaarden besproken. Zijn er nog meer die het 2de gesprek ingaan?
Veel succes!
Een bedrijf heeft overigens altijd een toekomstvisie, al bestaan ze 100 jaar
In het 2de gesprek worden over het algemeen de arbeidsvoorwaarden besproken. Zijn er nog meer die het 2de gesprek ingaan?
Veel succes!
Luister naar je hart, want dat klopt
dinsdag 3 december 2013 om 09:27
Het 2de gesprek gaat meestal over arbeidsvoorwaarden, wat jij kan toevoegen aan het bedrijf en de positie. Tevens vinden directeuren het rete interessant wat jouw toekomst visie is binnen het bedrijf, waar zie jij je daar over een x aantal jaar. Meestal kijkt de directie gewoon of jij geschikt bent voor de functie die openstaat en of zij een klik met je hebben inhoudelijk ben je namelijk allang doorgelicht in het eerste gesprek. Ze willen gewoon weten wat voor vlees ze in huis gaan halen. Heel veel succes!
dinsdag 3 december 2013 om 13:27
Thanks allemaal. Gesprek ging erg goed naar mijn gevoel. We hadden aan het einde van het gesprek ook over de markt etc. Veel mensen die solliciteren op vacature. Toen vroeg ik of er nog andere kandidaten waren. Ze hadden nog gesprek gehad en nog gesprek morgen beide 2e gesprek. Vrouwelijke directeur zei dat ik wel goede kans maak.
Ik kwam ook terwijl ik aan het wachten was nog de manager tegen waarmee ik het eerste gesprek had. Ze kwam naar mij toe, hand geven en vragen hoe het ging.
Vond ik ook wel positief. Heb blijkbaar een positieve indruk achtergelaten bij eerste gesprek.
Ik kwam ook terwijl ik aan het wachten was nog de manager tegen waarmee ik het eerste gesprek had. Ze kwam naar mij toe, hand geven en vragen hoe het ging.
Vond ik ook wel positief. Heb blijkbaar een positieve indruk achtergelaten bij eerste gesprek.
woensdag 4 december 2013 om 19:12
woensdag 4 december 2013 om 21:12
Het is niet de bedoeling dat je een collega gaat opgeven als referentie. Meestal doe je je leidinggevende/ baas.
Hoezo zouden ze geen positieve dingen over je zeggen? Meteen weer een reden om altijd te zorgen dat je met een nette indruk ergens weg gaat. Komt altijd van pas.
Hoezo zouden ze geen positieve dingen over je zeggen? Meteen weer een reden om altijd te zorgen dat je met een nette indruk ergens weg gaat. Komt altijd van pas.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet