Bannerklachten topic
dinsdag 8 oktober 2013 om 18:37
Beste forummers,
De banners op het Viva forum zijn een belangrijke inkomstenbron en zijn dus erg belangrijk voor het bestaan van het forum. De banners mogen natuurlijk nooit het gebruik van het forum verhinderen of bemoeilijken. Wanneer je een probleem of klacht hebt over een banner kun je die in dit topic melden.
Uiteraard gaan wij dit dan voor jullie uitzoeken en zorgen we waar nodig voor een snelle oplossing
Met vriendelijke groet,
Moderators viva forum.
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
De banners op het Viva forum zijn een belangrijke inkomstenbron en zijn dus erg belangrijk voor het bestaan van het forum. De banners mogen natuurlijk nooit het gebruik van het forum verhinderen of bemoeilijken. Wanneer je een probleem of klacht hebt over een banner kun je die in dit topic melden.
Uiteraard gaan wij dit dan voor jullie uitzoeken en zorgen we waar nodig voor een snelle oplossing
Met vriendelijke groet,
Moderators viva forum.
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 3 december 2013 om 18:59
quote:impala schreef op 03 december 2013 @ 18:56:
Het lijstje met nieuwe topics is niet meer te gebruiken want er staat een wisselende vierkante advertentie op die NIET weg te klikken is.
Waarom dekken jullie niet meteen het héle forum af met een advertentie, of is er nog niemand gevonden die daar de hoofdprijs voor wil betalen?
Ik ga weer over op de mobiele site...Hier ook last van, ik kan het lijstje met de nieuwe topics amper lezen, alleen de bovenste drie items.
Het lijstje met nieuwe topics is niet meer te gebruiken want er staat een wisselende vierkante advertentie op die NIET weg te klikken is.
Waarom dekken jullie niet meteen het héle forum af met een advertentie, of is er nog niemand gevonden die daar de hoofdprijs voor wil betalen?
Ik ga weer over op de mobiele site...Hier ook last van, ik kan het lijstje met de nieuwe topics amper lezen, alleen de bovenste drie items.
Only you can change your life. No one can do it for you.
dinsdag 3 december 2013 om 22:04
quote:toda schreef op 03 december 2013 @ 18:59:
[...]
Hier ook last van, ik kan het lijstje met de nieuwe topics amper lezen, alleen de bovenste drie items.Dat kwam ik ook melden (op iPad). En soms zo'n vierkante reclame rechts die mee beweegt als je de pagina scrollt. Bloednerveus word ik van die bewegende dingen!
[...]
Hier ook last van, ik kan het lijstje met de nieuwe topics amper lezen, alleen de bovenste drie items.Dat kwam ik ook melden (op iPad). En soms zo'n vierkante reclame rechts die mee beweegt als je de pagina scrollt. Bloednerveus word ik van die bewegende dingen!
dinsdag 3 december 2013 om 22:16
woensdag 4 december 2013 om 07:06
Lijkt mij inderdaad niet meer dan logisch om na het plaatsen te kijken hoe het er uit ziet op de site.
Gebeurt er überhaupt iets met de melding die hier worden gedaan?
Of hebben ze zoiets van; hoe meer die banners in de weg staan, hoe meer mensen er per ongeluk op klikken, hoe meer geld er in het laadje komt?
Of hebben ze zoiets van; hoe meer die banners in de weg staan, hoe meer mensen er per ongeluk op klikken, hoe meer geld er in het laadje komt?
woensdag 4 december 2013 om 17:24
quote:lucky_birdie schreef op 04 december 2013 @ 07:06:
Lijkt mij inderdaad niet meer dan logisch om na het plaatsen te kijken hoe het er uit ziet op de site.
Lijkt er niet op, dat vierkante ding dekt nog steeds de topiclijst af.
Ik ga hier ook niks meer melden hoor. Nul reactie en nul actie.
Als het me teveel wordt vertrek ik wel naar de buren.
Lijkt er niet op, dat vierkante ding dekt nog steeds de topiclijst af.
Ik ga hier ook niks meer melden hoor. Nul reactie en nul actie.
Als het me teveel wordt vertrek ik wel naar de buren.
.
woensdag 4 december 2013 om 18:10
Ze zullen per klik betaald krijgen, hoe erger de banners in de weg staan, hoe meer mensen per ongeluk klikken, hoe meer zij verdienen, dus ze zullen wel weinig haast hebben.
Blijkt ook weer uit hoeveel respect ze hebben voor de gemiddelde forummer.
Ik forum altijd via mobiel.viva (helaas ook niet meer reclame vrij helaas) en ik schrok echt toen ik vanmiddag even op de gewone site terecht kwam. De hoeveelheid reclames is belachelijk, heb nog nooit zoveel bewegende reclame op 1 site gezien. En die ditzo reclame is te sneu voor woorden..
Maar het nieuwe ambitieuze platform voor vrouwen tussen de 20 en 40 moet ook betaald worden
Blijkt ook weer uit hoeveel respect ze hebben voor de gemiddelde forummer.
Ik forum altijd via mobiel.viva (helaas ook niet meer reclame vrij helaas) en ik schrok echt toen ik vanmiddag even op de gewone site terecht kwam. De hoeveelheid reclames is belachelijk, heb nog nooit zoveel bewegende reclame op 1 site gezien. En die ditzo reclame is te sneu voor woorden..
Maar het nieuwe ambitieuze platform voor vrouwen tussen de 20 en 40 moet ook betaald worden
woensdag 4 december 2013 om 18:56
quote:impala schreef op 04 december 2013 @ 18:30:
Toch ff iemand komen kijken hier? De topiclijst is weer leesbaar.
Bij mij niet. Die irritante flut banner blokkeert nog steeds de topiclijst.
Besef wel Viva, dat door deze (steeds erger wordende) ongein voor veel mensen misschien wel de lol eraf gaat om hier te komen. Daarbij vind ik het idd niet respectvol naar de forummer toe, al die meuk, en werkt de reclame eerder averechts.
Toch ff iemand komen kijken hier? De topiclijst is weer leesbaar.
Bij mij niet. Die irritante flut banner blokkeert nog steeds de topiclijst.
Besef wel Viva, dat door deze (steeds erger wordende) ongein voor veel mensen misschien wel de lol eraf gaat om hier te komen. Daarbij vind ik het idd niet respectvol naar de forummer toe, al die meuk, en werkt de reclame eerder averechts.
woensdag 4 december 2013 om 20:05
quote:lucky_birdie schreef op 04 december 2013 @ 20:03:
Maar wel op de site van de Pabo, Impala? Ik was vlak daar voor op de site van de Lidl geweest....
*mompelt iets over cookies en betrapt*
Nee ook niet. Ook niks soortgelijks. Daarom vind ik het zo gek. Pabo is nu trouwens verhuisd naar de banner bovenin, Dynamisch hoor, die wereld van de online advertenties,
Die reisadvertenties, die kloppen wel
Maar wel op de site van de Pabo, Impala? Ik was vlak daar voor op de site van de Lidl geweest....
*mompelt iets over cookies en betrapt*
Nee ook niet. Ook niks soortgelijks. Daarom vind ik het zo gek. Pabo is nu trouwens verhuisd naar de banner bovenin, Dynamisch hoor, die wereld van de online advertenties,
Die reisadvertenties, die kloppen wel
.
vrijdag 6 december 2013 om 14:49
Ik heb een banner van Ikea over het lijstje 'nieuwe topics' heen. Ik zie nu al een paar dagen dat daar iets overheen staat. Heel irritant vind ik dat.
Nu op de laptop krijg ik trouwens bij elk topic dat ik open zo'n stomme banner onder in beeld die slecht weg te klikken zijn. Op de iPad heb ik daar gelukkig minder last van, maar daar staat ook een banner over 'nieuwe topics' heen.
Nu op de laptop krijg ik trouwens bij elk topic dat ik open zo'n stomme banner onder in beeld die slecht weg te klikken zijn. Op de iPad heb ik daar gelukkig minder last van, maar daar staat ook een banner over 'nieuwe topics' heen.
maandag 9 december 2013 om 03:41
maandag 9 december 2013 om 13:54
dinsdag 10 december 2013 om 00:20
quote:ModeratorViva schreef op 09 december 2013 @ 13:54:
Zouden jullie een printscreen kunnen plaatsen van het probleem? Dan kunnen wij specifieker aan de slag met het oplossen van het probleem! Bedankt voor jullie medewerking!
Met vriendelijke groeten,
Moderator Viva forum
Dit soort banners belemmeren mij in mijn plezier om hier te komen:
http://i.imgur.com/O25NnqF.png
Zouden jullie een printscreen kunnen plaatsen van het probleem? Dan kunnen wij specifieker aan de slag met het oplossen van het probleem! Bedankt voor jullie medewerking!
Met vriendelijke groeten,
Moderator Viva forum
Dit soort banners belemmeren mij in mijn plezier om hier te komen:
http://i.imgur.com/O25NnqF.png