Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat een poepsmeerders hier, getsie! Dat is hier nog niet gebeurd gelukkig!

Bah Naat, dat is ook niet leuk. Mss is 1 dag te weinig om echt te wennen daar?
Niet te hard roepen, Amalia
Morguh,

Rissie, MELPLICHT!

Suus, fijne dagen in La France.

Amaal, oh, verkeerd gelezen dan.

Bam, daar ben je lekker klaar mee, bah. Misschien tijdelijk een romper aantrekken, die hij niet los krijgt? Slaapzak?

Naatie, . Lianne heeft ook zo'n periode gehad op de psz, vind het nu helemaal te gek. Ze vroeg maandag al of ze naar 'schooltje' mocht. Maar een huilend kind achterlaten is niet leuk. Begrijpelijk dat je tranen hoog zitten. Je hebt ook nog slecht geslapen.

Ik merk dat ik ook eerder een traan laat, door de slechte nachten en de hormonen (die geef ik maar de schuld ). Stond gisteren ook even te huilen toen Lianne naar Brabant ging.

Vind het wel lekker, de rust nu, omdat ik een slechte start had vanochtend (erg benauwd en nog steeds moe).
Ik wil
Slaapzak doet ie uit, en hij doet zijn luier niet uit, maar doet dus aan de zijkanten Wroeten zeg maar, gatverdamme, haha

Wanneer komt je meisje thuis?. Ik heb er ook altijd wat moeite mee als Juul gaat logeren, maar als hij eenmaal weg is vind ik het ook wel erg lekker!
hihi ik zal me aan de meldplicht voor vandaag voldoen;-))

Mocht er iets gebeuren hier, dan horen jullie dat via bam hoor! maar vooralsnog alles rustig.... Grrrr Mag om mij wel beginnen. Wil mijn oude zelf terug....

Ik zit nu dus de adressen op de groep na te kijken en ik kom niet op de 2e blz..... Ik wordt zo moe van mezelf..... Nu mis ik er dus nog 5, waaronder die van bridg en noos en ik weet dus dat die verhuisd zijn. En ik weet dus niet of die kloppen.... Kan iemand even uitleggen aan deze demente zwangere must hoe ze op de 2e blz van de adressenlijst op de groep komt??????
he bah, het dochtertje van boulanrouche (geen idee hoe je het schrijft) is gister te vroeg geboren en vandaag overleden....
Adressenlijst heeft maar 1 pagina Ris

ze staan er niet allemaal op zo te zien.

Jij zelf ook niet
quote:bambino schreef op 19 juni 2008 @ 12:28:

Adressenlijst heeft maar 1 pagina Ris

ze staan er niet allemaal op zo te zien.

Jij zelf ook niet ja dan kan ik blijven zoeken hè... gelukkig ligt het niet aan mij. Ik mis dus bridg, amalia, compu, suze, noosje en ikzelf idd. Willen jullie een geboortekaartje??? Dan zo snel mogelijk het adres op de groep invoeren aub. Ga ik de rest maar vast schrijven...

(ben offline, omdat mijn zusje online is. En als die eenmaal begint te kletsen dan zit ik hier de hele middag en ik moet boven nog opruimen en stofzuigen) Mark is bij pake en beppe, dus als ik slim ben doe ik het vandaag
als je slim bent ja.........
Vreselijk hè, voor Boula? Afschuwelijk.

Bam, ik heb mijn adres al een paar x doorgegeven, dus die kan je op lijst invoeren toch? ris, ik msn het wel even naar je voor de zekerheid, want ik wil wel een kaartje natuurlijk
Ooh bah wat naar. Ik hoorde zijn naam vanmorgen wel in het nieuws maar ik wist niet waarom, gats.

Amaal je kan zo zelf je adres invoeren hoor, daar heb je Bam niet voor nodig!

Gats wat een vieze foto van Julian, bah! Hier nog niet meegemaakt gelukkig.
Vreselijk voor hem inderdaad... Kreeg er helemaal kippenvel van...

Adres staat erbij. Was het vergeten... Je hebt toch ook nog evt.mijn geboortekaartje?

Bam: bah echt een vieze foto...!
quote:amalia schreef op 19 juni 2008 @ 12:57:

Vreselijk hè, voor Boula? Afschuwelijk.

Bam, ik heb mijn adres al een paar x doorgegeven, dus die kan je op lijst invoeren toch? ris, ik msn het wel even naar je voor de zekerheid, want ik wil wel een kaartje natuurlijk Ik heb je adres wel, en ris inmiddels ook, maar op de group, moet je het zelf even invullen.
quote:bridges6 schreef op 19 juni 2008 @ 14:11:

Vreselijk voor hem inderdaad... Kreeg er helemaal kippenvel van...

Adres staat erbij. Was het vergeten... Je hebt toch ook nog evt.mijn geboortekaartje?

Bam: bah echt een vieze foto...!
hmm dat ging niet helemaal volgens planning..
Waarom quote je me Bam?
haha
ohh Het dringt nu pas tot me door, nu ik het op het nieuws zie, vreselijk voor ze
oh, ik wist niet dat ik het zelf kon invullen.
Goedeavond, schijnt weer.

Inderdaad verschrikkelijk voor die voetballer en zijn vrouw. Heb wel begrepen dat hij zaterdag de wedstrijd tegen Rusland speelt. Moet hij zelf weten, maar als het mijn man was, zou ik pissig zijn.
Hallo allemaal! Ik ben vanmiddag nog even kort bij Juud geweest en het is niet gelukt om de luiertas of het behang te spotten, jammerrrrrrrrrr.

Verder moest ik werken en hebben we ook nog DE tuinset gekocht. oef, daar hadden we mazzel mee. We hadden hem dinsdag gezien en M wou wochten tot de foute klusdag as zaterdag bij Karwei (want 10% korting). Toen zagen we ook een mooie met natuursteen bij de Gamma (maar veel duurder) en toen gingen we twijfelen, dus gingen we nog 1 keer checken bij de Karwei en toen waren ze dus al uitverkocht, behalve het showmodel, en die kopen wij nu dus. Het is een strakke set met alle poten in RVS, en het tafelblad is hardhout en de stoelen van RVS en dat zwarte gevlochten spul. Echt heel gaaf!

Bam, o gatver dat jij zo vaak Julian zo vindt onder de poep. Gelukkig doet Jonathan dat niet. Die snippert alleen het hele huis onder de wc papier als hij een rol te pakken krijgt (is toch redelijk onschuldig)

Kokos, ben je al ver met je boek? Vind je het mooi? Ja, van Boulahrouz, dat die toch gaat spelen begrijp ik aan de ene kant wel.

Misschien wil hij het juist doen voor dat meisje (als een soort van ode). Maar aan de andere kant wel moeilijk als ze winnen etc om dan weer heel blij te zijn....

Naatie naar is dat he, als ze zo verdrietig zijn als je weggaat. Vaak gaat het wel weer over als je weg bent, maar dat zie je dan weer niet. Tobias wel weer blij om je te zien 's avonds?

Suze, hoe gaat het met het schuren en schilderen? Wil je er nog veel aan doen voor het in de verkoop gaat?

Hmmm, verder niks onthouden. Ik ga zo maar eens was opvouwen

geen zin in
Stressed is just desserts spelled backwards
Klinkt erg mooi Mal.

ZO vaak? 2x valt hopelijk toch niet onde de catogorie vaak??

dat wcpapier, vindt Juul ook een leuk speeltje, haha
2 keer zou voor mij wel vaak zijn ja
Stressed is just desserts spelled backwards
hahahahaha, wat niet is kan nog komen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven