Centraal bug topic
maandag 18 november 2013 om 13:04
ik meld ook maar weer dat het inloggen op het forum niet lukt omdat er reclame staat OVER het blog waar je je wachtwoord moet invullen.
Ik heb nu een andere browser moeten gebruiken om het probleem te kunnen aankaarten. Het mag toch niet zo zijn dat reclame deelname onmogelijk maakt? dan ga je je doel wel een beetje voorbij.
(ps ik gebruik normaal explorere, via google chrome krijg ik hetzelfde probleem maar daar verdwijnt hij tenminste nog)
Ik heb nu een andere browser moeten gebruiken om het probleem te kunnen aankaarten. Het mag toch niet zo zijn dat reclame deelname onmogelijk maakt? dan ga je je doel wel een beetje voorbij.
(ps ik gebruik normaal explorere, via google chrome krijg ik hetzelfde probleem maar daar verdwijnt hij tenminste nog)
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
maandag 18 november 2013 om 13:37
Hi Doddie,
Dankjewel voor je melding. Om welke reclame gaat (welke adverteerder) dan kunnen we deze offline laten halen en aan laten passen.
Groeten CM Viva forum
quote:doddie schreef op 18 november 2013 @ 13:04:
ik meld ook maar weer dat het inloggen op het forum niet lukt omdat er reclame staat OVER het blog waar je je wachtwoord moet invullen.
Dankjewel voor je melding. Om welke reclame gaat (welke adverteerder) dan kunnen we deze offline laten halen en aan laten passen.
Groeten CM Viva forum
quote:doddie schreef op 18 november 2013 @ 13:04:
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 20 november 2013 om 22:34
woensdag 27 november 2013 om 17:24
Beste forummers,
Er is sprake van een datastoring waardoor er problemen kunnen zijn met inloggen. Er wordt aan gewerkt om het probleem zsm te verhelpen.
Met vriendelijke groet,
Viva moderator team
Er is sprake van een datastoring waardoor er problemen kunnen zijn met inloggen. Er wordt aan gewerkt om het probleem zsm te verhelpen.
Met vriendelijke groet,
Viva moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
zaterdag 30 november 2013 om 16:32
quote:newimprovedkitty schreef op 30 november 2013 @ 12:53:
bij mij werkt mijn laatste ook niet.. al dagen niet.. heel vervelend.Bij werkt het ook niet als ik direct op Mijn Laatste klik. Maar als ik eerst naar Mijn Viva ga, en dan klik op "meer over mijn laatste activiteiten" krijg ik wel mijn laatste reacties te zien.
bij mij werkt mijn laatste ook niet.. al dagen niet.. heel vervelend.Bij werkt het ook niet als ik direct op Mijn Laatste klik. Maar als ik eerst naar Mijn Viva ga, en dan klik op "meer over mijn laatste activiteiten" krijg ik wel mijn laatste reacties te zien.
maandag 2 december 2013 om 21:10
quote:LoiseauCoureur schreef op 30 november 2013 @ 19:34:
Ow, ik wilde ook komen melden dat 'mijn laatste' niks laat zien, maar ik ben al mosterd zie ik Zo vervelend !
Ow, ik wilde ook komen melden dat 'mijn laatste' niks laat zien, maar ik ben al mosterd zie ik Zo vervelend !
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 3 december 2013 om 09:32
dinsdag 3 december 2013 om 09:33
dinsdag 3 december 2013 om 23:43
woensdag 4 december 2013 om 07:33
Actieve onderwerpen bij de mobiele site werkt ook voor geen meter. Dan zou er al zeker 6 uur niets meer gepost zijn op dit forum.
Waar gaat het mis hier? Waarom lijkt het voor viva onmogelijk te zijn een goed werkend forum te creëren? Als je ziet dat het halve scherm vaak vol staat met reclame dan zou er toch wel ergens budget voor moeten zijn ..
Waar gaat het mis hier? Waarom lijkt het voor viva onmogelijk te zijn een goed werkend forum te creëren? Als je ziet dat het halve scherm vaak vol staat met reclame dan zou er toch wel ergens budget voor moeten zijn ..
woensdag 4 december 2013 om 23:01
quote:JuniorModeratorViva schreef op 03 december 2013 @ 09:32:
Beste forummers,
Het probleem van Mijn laatste is idd bekend en er wordt naar gekeken.
Zijn ze al klaar met kijken?
Kunnen ze onderhand beginnen aan de oplossing?
Zou wel prettig zijn, want ook ik ondervind dit probleem. Tig keer moeten klikken voor het de site een keer past om een lijst te laten zien, begint onderhand stierlijk te vervelen.
Ik denk dat er wat slapende nerds aan hun jasje getrokken moeten worden.
Beste forummers,
Het probleem van Mijn laatste is idd bekend en er wordt naar gekeken.
Zijn ze al klaar met kijken?
Kunnen ze onderhand beginnen aan de oplossing?
Zou wel prettig zijn, want ook ik ondervind dit probleem. Tig keer moeten klikken voor het de site een keer past om een lijst te laten zien, begint onderhand stierlijk te vervelen.
Ik denk dat er wat slapende nerds aan hun jasje getrokken moeten worden.
Het is mij: shaHla
(Iranian version)