Centraal bug topic
vrijdag 8 november 2013 om 08:48
Mobiele site, standaard browser van HTC.
Gezien het tijdstip waarop de foutmelding steeds optreedt, lijkt het op hetzelfde probleem van vlak na de overgang naar de nieuwe site. Toen kon er mobiel rond middernacht ook 'n uur of twee lang niet ingelogd worden iedere nacht. Iets met een backup van de site die dan gedraaid werd of zo?
Gezien het tijdstip waarop de foutmelding steeds optreedt, lijkt het op hetzelfde probleem van vlak na de overgang naar de nieuwe site. Toen kon er mobiel rond middernacht ook 'n uur of twee lang niet ingelogd worden iedere nacht. Iets met een backup van de site die dan gedraaid werd of zo?
vrijdag 8 november 2013 om 11:00
quote:Chartreuse schreef op 08 november 2013 @ 08:48:
Denk dat dit wel relevante informatie is waar de TD veel aan zal hebben. Ik ga het allemaal doorgeven.
met vriendelijke groet,
Junior
Denk dat dit wel relevante informatie is waar de TD veel aan zal hebben. Ik ga het allemaal doorgeven.
met vriendelijke groet,
Junior
vrijdag 8 november 2013 om 13:15
beste forummers,
De technische dienst is druk bezig om de problemen te verhelpen. Jullie zouden ons daarbij kunnen helpen door informatie te geven over het volgende:
- welke browser
- mobiel/pc/laptop
- welke foutmelding
- indien mogelijk ook een screenshot
en dit te mailen naar forum@viva.nl
Hoe meer informatie de TD heeft, des te sneller kunnen ze het oplossen.
Excuses voor het ongemak en bij voorbaat bedankt voor jullie medewerking.
met vriendelijke groet,
Junior
De technische dienst is druk bezig om de problemen te verhelpen. Jullie zouden ons daarbij kunnen helpen door informatie te geven over het volgende:
- welke browser
- mobiel/pc/laptop
- welke foutmelding
- indien mogelijk ook een screenshot
en dit te mailen naar forum@viva.nl
Hoe meer informatie de TD heeft, des te sneller kunnen ze het oplossen.
Excuses voor het ongemak en bij voorbaat bedankt voor jullie medewerking.
met vriendelijke groet,
Junior
vrijdag 8 november 2013 om 21:14
Ik heb het hier geloof ik al eens gevraagd, maar heb geen antwoord gezien en heb het verder een beetje laten zitten, maar nu kwam het in een topic weer ter sprake.
Waarom hebben we geen reageervenster meer bovenaan de pagina? Dat is behoorlijk onhandig, vooral als je de nieuwste reacties bovenaan hebt staan. Ik moet nu naar beneden naar de pagina (page down werkt dan goed, maar vervolgens moet je weer omhoog scrollen omdat er sinds de nieuwe layout onder aan de pagina die foto's+links staan).
Waarom hebben we geen reageervenster meer bovenaan de pagina? Dat is behoorlijk onhandig, vooral als je de nieuwste reacties bovenaan hebt staan. Ik moet nu naar beneden naar de pagina (page down werkt dan goed, maar vervolgens moet je weer omhoog scrollen omdat er sinds de nieuwe layout onder aan de pagina die foto's+links staan).
vrijdag 8 november 2013 om 21:28
Ik heb een idee:
Als er storingen en printscreens van de foutmeldingen gemaild moeten worden, maak daar voor een ander e-mailadres aan, CM. Laat dat niet sturen naar forum@viva.nl
Anders sneeuwen de 'gewone' mails weer zo onder.
Meerdere e-mailadressen voor verschillende onderwerpen is handiger.
Doe dan: storingforum@viva.nl ofzo.
Kan de TD er ook direct bij, geef je die de rechten dat ze erbij kunnen. Scheelt jullie weer een hoop mails en doorstuurwerk enz.
Is LEAN.
Just a thought.
Als er storingen en printscreens van de foutmeldingen gemaild moeten worden, maak daar voor een ander e-mailadres aan, CM. Laat dat niet sturen naar forum@viva.nl
Anders sneeuwen de 'gewone' mails weer zo onder.
Meerdere e-mailadressen voor verschillende onderwerpen is handiger.
Doe dan: storingforum@viva.nl ofzo.
Kan de TD er ook direct bij, geef je die de rechten dat ze erbij kunnen. Scheelt jullie weer een hoop mails en doorstuurwerk enz.
Is LEAN.
Just a thought.
maandag 11 november 2013 om 13:02