WII Skylander Giants
donderdag 5 december 2013 om 10:18
Wie o wie kan ons helpen
Voor onze zoon hebben we een startpakket skylanders giants gekocht (niet nieuw).
Nu als hij de spel start gaat het goed tot er gevraagd wordt om een poppetje te plaatsen op de portal. Als we de poppetje plaatsen gebeurt er helemaal niks.
Ik ben niet zo handig daar in. Iemand van jullie een idee ??
Alvast bedankt
Voor onze zoon hebben we een startpakket skylanders giants gekocht (niet nieuw).
Nu als hij de spel start gaat het goed tot er gevraagd wordt om een poppetje te plaatsen op de portal. Als we de poppetje plaatsen gebeurt er helemaal niks.
Ik ben niet zo handig daar in. Iemand van jullie een idee ??
Alvast bedankt
donderdag 5 december 2013 om 11:16
Probeer ook nog even de andere USB-poort, maar ik ben bang dat er een probleem is met het aansluitsnoer. Vreemd is wel dat de portal dan wel licht geeft. Als je beide USB-poorten in gebruik hebt, kun je nog proberen om alleen even de Skylander-portal aan te sluiten en het andere apparaat even te ontkoppelen. Ik had namelijk een probleem toen ik de Giantsportal en de Swap-force portal tegelijkertijd had aangesloten. Maar ik heb nu de Swap-force portal en Disney Infinity portal tegelijk aangesloten en die geven geen problemen.
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...