Storm
donderdag 5 december 2013 om 13:04
donderdag 5 december 2013 om 13:12
donderdag 5 december 2013 om 13:14
quote:Cateautje schreef op 05 december 2013 @ 13:12:
In Rotterdam begint het langzamerhand wat heftiger te worden. Ik zit met argusogen naar mijn dekbed te kijken die buiten hangt te drogen. Ook weer een handige dag voor uitgekozen om dat ding te wassen. Maar goed, hoe harder de wind, hoe eerder droog, zullen we maar zeggen.Hier regent het, dus hou het wel goed in de gaten
In Rotterdam begint het langzamerhand wat heftiger te worden. Ik zit met argusogen naar mijn dekbed te kijken die buiten hangt te drogen. Ook weer een handige dag voor uitgekozen om dat ding te wassen. Maar goed, hoe harder de wind, hoe eerder droog, zullen we maar zeggen.Hier regent het, dus hou het wel goed in de gaten
.
donderdag 5 december 2013 om 13:15
In Enschede alleen een beetje wind, niks bijzonders. Maar dat was de vorige storm ook zo. Overal in Nl chaos en hier was alleen een lege ton omgewaaid.
Heb net nog heel ontkennend met dochter voerbollen voor de vogeltjes opgehangen. Ik zie wel of ze er morgen nog hangen.
Ik heb wel (omdat het nog droog is) vast de sintcadeaus in de auto gezet.
Ik hoop niet dat het hier echt los gaat, ze hebben 2 weken terug nieuwe bomen geplant voor ons huis (minstens 4 meter hoog met kleine kluit) en ik denk dat die er zo uit waaien.
Heb net nog heel ontkennend met dochter voerbollen voor de vogeltjes opgehangen. Ik zie wel of ze er morgen nog hangen.
Ik heb wel (omdat het nog droog is) vast de sintcadeaus in de auto gezet.
Ik hoop niet dat het hier echt los gaat, ze hebben 2 weken terug nieuwe bomen geplant voor ons huis (minstens 4 meter hoog met kleine kluit) en ik denk dat die er zo uit waaien.
donderdag 5 december 2013 om 13:20
donderdag 5 december 2013 om 13:31
Hier op de grens van Noord en Zuid Holland, klein stukje van de kust, begint de wind nu erg aan te trekken. Op school met de kinderen nog buiten gespeeld, om half twaalf. Maar sindsdien is de wind echt flink harder gaan waaien. Mijn pubers zijn nu net uit of bijna uit. Hoop dat zoon er goed doorkomt, moet door de weilanden fietsen, erg onbeschut. Dochter komt door de bebouwing naar huis, zal wel lukken! Jongste ga ik zo halen, met de auto, die moet nog naar een clubje aan de andere kant van ons dorp én heeft hopelijk een leuke surprise mee. Beetje sneu als dat stuk waait, of erger als hij er echt mee van de weg waait.
donderdag 5 december 2013 om 13:34
quote:Marloes85 schreef op 05 december 2013 @ 13:17:
Hier (Arnhem) is helemaal niets te merken. We hebben vanavond pakjesavond in Almere en gaan rond 17.00uur die kant op. Hopelijk hebben we dan niet al te veel file....Hier ook Arnhem, maar het waait toch echt wel flink harder dan normaal. Kan ook zijn dat ik het meer merk, omdat ik op zolder aan het werk ben.
Hier (Arnhem) is helemaal niets te merken. We hebben vanavond pakjesavond in Almere en gaan rond 17.00uur die kant op. Hopelijk hebben we dan niet al te veel file....Hier ook Arnhem, maar het waait toch echt wel flink harder dan normaal. Kan ook zijn dat ik het meer merk, omdat ik op zolder aan het werk ben.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'