Storm

05-12-2013 13:04 188 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag!

Wat merken jullie tot nu toe van de storm? Ik ben eerder naar huis gegaan, want ik moet met de trein naar het noorden. Ik ben benieuwd hoe het in de rest van het land er aan toe gaat. Volgens mij valt het tot nu toe allemaal nog wel mee.
quote:Julus schreef op 05 december 2013 @ 13:26:

Ik heb al schade aan mijn huis, iets wat van het huis is afgewaaid en dat gaat niet om iets lichts....dus gaat behoorlijk tekeer. Hou mijn hart vast. Woon in Z.H.Succes dan. Hoop dat het makkelijk te repareren is en je verder geen schade eraan overhoudt.
Er waait hier net iemands tuinsethoes met een vaartje door de straat
Brabant zuidoost, het waait aardig, that's it. Nog geen regen.
Ik ben net even buiten geweest, ik ben ziek en ik wou een frisse neus. Nou, ik kreeg bijna geen lucht meer op de terugweg op de fiets. Zo achterlijk veel wind. Ik blijf nu maar binnen.
Hier nu regen en veel wind, wij wonen in ZH, grens van Zeeland.
quote:Desperate_Housewive schreef op 05 december 2013 @ 13:41:

Hier in Vianen weinig te merken van storm. Wat hardere wind af en toe en het regent, maar niks ergs. Vorige keer was mijn grasmat weggewaaid tegen de schuur Had je dus meteen zo'n hippe, verticale tuin!
Hier in Den Helder gaat het al flink tekeer. Mijn zoontje is vanmiddag vrij vanwege de storm. Mijn man zit in Schotland, zou vandaag thuis komen, maar vlucht is al 2x geannuleerd. Hoop dat hij vandaag nog thuis gaat komen...
quote:Stukje_Cake schreef op 05 december 2013 @ 13:45:

[...]

Had je dus meteen zo'n hippe, verticale tuin!Speelt alleen zo lastig voor dochter
Het lijkt me heerlijk aan het strand nu. Lekker uitwaaien. Tegen de wind in leunen.
Hier in Oss noord brabant is het nog droog,maar het begint al wel wat harder te waaien.

Bij de buurman staan wat dakpannen vrij rechtop door de vorige storm ,ik hoop dat ze blijven zitten want anders gaan die van ons ook.
If you don,t like whats,s being said,change the conversation
quote:Cateautje schreef op donderdag 05 december 2013 13:50 Het lijkt me heerlijk aan het strand nu. Lekker uitwaaien. Tegen de wind in leunen.Nou, mij niet gezien. ik woon vlak bij de zee en ik werd helemaal gek net. :p Paar jaar geleden ben ik wel door de mist gelopen op het strand. Zo fijn!
Bij mij is er wel enige wind. Volgens de apps op mijn iPad, ongeveer windkracht 6. Zwaar bewolkt. Grote bomen die heen en weer bewegen. Ik heb nog geen persoonlijke schade of verwondingen door het weer.

KNMI heeft voor mijn regio code Geel gegeven.
World of Warcraft: Legion
Heb net mijn scooter opgehaald. Die is gerepareerd vanwege stormschade in oktober.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Volgens mij stormt het vreselijk bij Viva. De meeste ava's zijn weggewaaid.
Mijn ava doet het nog, maar 'mijn laatste' is al een tijdje het dakraam achterna.
quote:Tickel schreef op 05 december 2013 @ 13:57:

Volgens mij stormt het vreselijk bij Viva. De meeste ava's zijn weggewaaid.Even je cache legen en cookies verwijderen.
quote:Mylene_Valerie schreef op 05 december 2013 @ 13:08:

Hier vlak bij Amsterdam stormt het aan het water aardig. Katten zijn onrustig door het gieren van de wind.Even OT, maar ik zag laatst weer een mooie rode kat in een reclame. de jouwe, MV?
In Amsterdam waait het flink...
ik hoorrr dat in groningen al het ov is afgelast.. er rijd dus nietsss

iedereen daar succes hoor!
Hquote:lilyrose2012 schreef op 05 december 2013 @ 14:01:

In Amsterdam waait het flink...Nou inderdaad. Ik blijf lekker binnen.
Waar zit de any-key?
quote:Houston77007 schreef op 05 december 2013 @ 14:07:

H

[...]

Nou inderdaad. Ik blijf lekker binnen.

Hey Houston, ik heb je gemist zaterdag.

We waren zo nieuwsgierig naar je leuke bericht en hebben lang op je gewacht.

Sorry voor het OT TO.
quote:ellaaa20 schreef op 05 december 2013 @ 14:02:

ik hoorrr dat in groningen al het ov is afgelast.. er rijd dus nietsss

iedereen daar succes hoor!De NS staakt de dienstregeling boven de lijn Amsterdam - Zwolle, omdat ze de veiligheid voor werknemers en passagiers niet kunnen garanderen. Passagiers moeten dus ander vervoer regelen.
quote:Cateautje schreef op 05 december 2013 @ 14:00:

[...]

Even je cache legen en cookies verwijderen.

Gelukt, dank!

De groene kliko's waaien hier door de straat
quote:Cateautje schreef op 05 december 2013 @ 14:09:

[...]

Hey Houston, ik heb je gemist zaterdag.

We waren zo nieuwsgierig naar je leuke bericht en hebben lang op je gewacht.

Sorry voor het OT TO.Ik zat in Marokko. Zonder werkend wifi. Wel met zon en 25 graden.
Waar zit de any-key?
quote:Houston77007 schreef op 05 december 2013 @ 14:15:

[...]

Ik zat in Marokko. Zonder werkend wifi. Wel met zon en 25 graden.Las al zoiets. Wat heerlijk. Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven