Storm

05-12-2013 13:04 188 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag!

Wat merken jullie tot nu toe van de storm? Ik ben eerder naar huis gegaan, want ik moet met de trein naar het noorden. Ik ben benieuwd hoe het in de rest van het land er aan toe gaat. Volgens mij valt het tot nu toe allemaal nog wel mee.
quote:Star schreef op 05 december 2013 @ 15:28:

A'dam; wat nou code rood? Die storm een paar weken terug, dat was code rood. Dit is gewoon harde rotwind.Nou inderdaad. Merk weinig maar misschien namen ze het zekere voor het onzekere omdat het vorige keer wel heftig was?! Ik vind dit in ieder geval geen erge storm.
.
Het viel hier(West Friesland) tot nu toewel mee. Maar inmiddels hagel, onweer en zware windstoten.

Wel maar kort als het goed is.
quote:isa__88 schreef op 05 december 2013 @ 15:35:

[...]

Nou inderdaad. Merk weinig maar misschien namen ze het zekere voor het onzekere omdat het vorige keer wel heftig was?! Ik vind dit in ieder geval geen erge storm.

In Haarlem is het dak van het ziekenhuis er ernstig aan toe, en er dreigen glasplaten los te raken.., maar het is geen erge storm hoor

Er kan nogal verschil zijn per gebied in de sterkte he?
quote:annapalona schreef op 05 december 2013 @ 15:39:

[...]

In Haarlem is het dak van het ziekenhuis er net af gewaaid, maar het is geen erge storm hoor

Er kan nogal verschil zijn per gebied in de sterkte he?Ik heb het ook over Amsterdam slimmerik, mijn gebied. Ik kan niets over Zeeland, Drenthe etc zeggen, lijkt me logisch he.
.
Op enkele plekken zal het heftig zijn maar volgens mij zeker niet zoals in Oktober
.
Hier in het oosten is de ergste wind gezakt. wel wat regenachtig. Hoe gaat het in het westen? iemand?
Only dead fish go with the flow
quote:isa__88 schreef op 05 december 2013 @ 15:40:

[...]

Ik heb het ook over Amsterdam slimmerik, mijn gebied. Ik kan niets over Zeeland, Drenthe etc zeggen, lijkt me logisch he.Ja want Zeeland ligt net zo dichtbij Amsterdam dan Haarlem hahaha
quote:Dreamglasses schreef op 05 december 2013 @ 15:42:

Hier in het oosten is de ergste wind gezakt. wel wat regenachtig. Hoe gaat het in het westen? iemand?Woeit hard en nat, best heel hard ook, al was het eind oktober nog even erger.
quote:annapalona schreef op 05 december 2013 @ 15:43:

[...]

Ja want Zeeland ligt net zo dichtbij Amsterdam dan Haarlem hahahaIk geef een voorbeeld. Doe nou maar niet zo slim
.
quote:Dreamglasses schreef op 05 december 2013 @ 15:42:

Hier in het oosten is de ergste wind gezakt. wel wat regenachtig. Hoe gaat het in het westen? iemand?Rotterdam, het spookt en het is donker. Doe maar eens een lichtje aan.
't Wordt hoog water in Rotterdam, de Maas gaat aardig tekeer.

Het licht brand al een paar uur, het is aardedonker in huis.
verba volant, scripta manent.
quote:isa__88 schreef op 05 december 2013 @ 15:46:

[...]

Ik geef een voorbeeld. Doe nou maar niet zo slimDe Uva stuurt de studenten nu allemaal naar huis, op de A7 ligt een omgewaaide vrachtwagen.
Tja, heb je met springtij. Maar we houden droge voeten.
quote:annapalona schreef op 05 december 2013 @ 15:49:

[...]

De Uva stuurt de studenten nu allemaal naar huis, op de A7 ligt een omgewaaide vrachtwagen. Ja dus houd je zelf nou maar goed vast, zometeen waai je weg en dat zou jammer zijn
.
quote:isa__88 schreef op 05 december 2013 @ 15:50:

[...]

Ja dus houd je zelf nou maar goed vast, zometeen waai je weg en dat zou jammer zijn

Ik zit lekker binnen maar ik denk dan niet meteen dat niemand in mijn omgeving er dan ook geen last van heeft

Misschien moet je je humeur even buiten gaan laten uitwaaien btw..
Ook erg, wordt zo je halve gevel afgeritst.

http://www.leidschdagblad ... -in-Katwijk?lref=mostread
“Don’t look back – you’re not going that way.”
hier in 't zuidwesten staat 'n stevig briesje, maar nog niets schokkends
quote:annapalona schreef op 05 december 2013 @ 15:51:

[...]

Ik zit lekker binnen maar ik denk dan niet meteen dat niemand in mijn omgeving er dan ook geen last van heeft

Misschien moet je je humeur even buiten gaan laten uitwaaien btw..

Heb een prima humeur, dont you worry child.

Anyway on topic, hier alleen wat donker en beetje wind verder niet zoveel, is ook vrij rustig op straat eigenlijk.
.
Net naar buiten geweest (A'dam), viel hier idd mee.
Cum non tum age
quote:Cateautje schreef op 05 december 2013 @ 15:49:

Tja, heb je met springtij. Maar we houden droge voeten.Op het Noordereiland hebben ze een tijdje terug een deel van de Maaskade opgehoogd, daar moesten de mensen telkens hun auto weghalen bij hoog water, lijkt me toch knap vervelend.
verba volant, scripta manent.
Zo de hel breekt ineens los in Noord Noord Holland, hagel onweer en windhozen tegelijk.. en inktzwart.
Regen, hagel, harde windstoten en onweer hier in Drenthe.
Iemand de snelweg op geweest met dit weer? Ik durf namelijk niet zo goed vanuit Amsterdam richting Zoetermeer. Een vriend wappte net dat hij eerder vandaag harde windstoten te verduren kreeg op de snelweg.
quote:flamebait schreef op 05 december 2013 @ 16:10:

Iemand de snelweg op geweest met dit weer? Ik durf namelijk niet zo goed vanuit Amsterdam richting Zoetermeer. Een vriend wappte net dat hij eerder vandaag harde windstoten te verduren kreeg op de snelweg.ANWB site even checken, volgens mij betekend code rood en oranje dat je beter niet kan gaan rijden, zeker als je bang bent.
Het oosten viel de vorige keer ook mee. Al hebben we hier wel bosrijk gebied, dus met windstoten moet je oppassen voor dikke takken die op jezelf of de auto terecht kunnen komen.

Hier ook nog wel behoorlijk regenachtig en wind, maar zeker geen storm
Only dead fish go with the flow

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven