De truc achter kaarten bestellen
donderdag 5 december 2013 om 23:23
Ik hoop dat ik hier in het goede onderwerp zit, maar ik heb even een snel vraagje voor jullie.
Zoals jullie vast wel weten is Justin Timberlake in april in het land en worden er morgen kaarten verkocht voor zijn concert in Ziggodome.
Nou hebben mijn vriendinnen mij de fijne taak gegeven om de kaarten te bestellen en ik ben als de dood dat het mis gaat. Ik kan me natuurlijk voorstellen dat zo'n hele site op zijn kop staat en gigantisch vastloopt o.i.d.
Nou vroeg ik me af wat nou de truc is achter dat hele kaarten bestellen. Is het bijvoorbeeld belangrijk dat je vroeg online bent of maakt dat juist niet uit?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen en dat ik het niet verkloot voor de hele vriendinnenclub!
Alvast bedankt!
Zoals jullie vast wel weten is Justin Timberlake in april in het land en worden er morgen kaarten verkocht voor zijn concert in Ziggodome.
Nou hebben mijn vriendinnen mij de fijne taak gegeven om de kaarten te bestellen en ik ben als de dood dat het mis gaat. Ik kan me natuurlijk voorstellen dat zo'n hele site op zijn kop staat en gigantisch vastloopt o.i.d.
Nou vroeg ik me af wat nou de truc is achter dat hele kaarten bestellen. Is het bijvoorbeeld belangrijk dat je vroeg online bent of maakt dat juist niet uit?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen en dat ik het niet verkloot voor de hele vriendinnenclub!
Alvast bedankt!
vrijdag 6 december 2013 om 00:00
quote:pimpelmeesje67 schreef op 05 december 2013 @ 23:51:
Vroeg online zijn heeft geen zin, je kan toch pas om 10 uur op die link klikken. kwartiertje eerder online is handig, wie weet lukt het anders niet meer wegens te veel drukte.
Oh, en eenmaal in de wachtrij, NIET refreshen!Oke dankjewel! En dat zie je vanzelf? Als je in de wachtrij staat? Sorry ik ben echt een kneus hierin, laat het meestal door anderen doen maar ik ben de enige die vrij is morgen, haha!
Vroeg online zijn heeft geen zin, je kan toch pas om 10 uur op die link klikken. kwartiertje eerder online is handig, wie weet lukt het anders niet meer wegens te veel drukte.
Oh, en eenmaal in de wachtrij, NIET refreshen!Oke dankjewel! En dat zie je vanzelf? Als je in de wachtrij staat? Sorry ik ben echt een kneus hierin, laat het meestal door anderen doen maar ik ben de enige die vrij is morgen, haha!
vrijdag 6 december 2013 om 00:03
Gisteren zelf via ticketmaster kaarten besteld. Handig om van te voren al een account te hebben en ik had een half uur van tevoren de computer al aan staan. Het was idd erg druk op dat moment en dan kom je gewoon in een wachtrij terecht. Na 3 kwartier kwam ik eindelijk binnen om kaarten te bestellen maar zorg er idd voor, als je in de wachtrij geplaatst bent, dat je je pagina niet refresht. Ook heeft het geen zin om 3 tabbladen open te hebben staan, ik had maar 1 kans. Verder gewoon afwachten. Je komt er vanzelf door (of niet)
vrijdag 6 december 2013 om 00:36
Ik heb ergens gelezen dat het opzich niet veel uit maakt, maar de meeste kans hebt door veel verschillende locaties/computers te gebruiken, dus probeer je vriendinnen ook nog te ronselen, en 1 venster per computer, zorg dat je ingelogd bent en betaal materiaal (ideal) bij de hand hebt. En whatever you do, don't panic en niet refreshen! Succes!
vrijdag 6 december 2013 om 07:33
vrijdag 6 december 2013 om 07:59
Ik heb via ticketmaster kaarten besteld 2 weken terug. Had van tevoren al een account aangemaakt en mijn man zat een kwartier van tevoren ingelogd. Kwam gewoon in de wachtrij en even daarna kon hij bestellen. Het wijst zichzelf, maar idd, niet je pagina refreshen want dan ben je je plek in de wachtrij kwijt. En verder is het gewoon duimen!
Via livenation word je toch doorgelinkt naar ticketmaster of niet?
Via livenation word je toch doorgelinkt naar ticketmaster of niet?
vrijdag 6 december 2013 om 09:24
Oeh, ik reageer even in 1 berichtje op jullie vragen! We gaan met z'n 4en! Ik heb inderdaad gister al een Ticketmaster account aangemaakt en ik zit al ingelogd
Ik zat ook al te denken aan die max. aan kaarten, dus ik heb mijn moeder even ingeschakeld!
Dankjullie wel voor de antwoorden, ik ben er helemaal klaar voor!
Ik zat ook al te denken aan die max. aan kaarten, dus ik heb mijn moeder even ingeschakeld!
Dankjullie wel voor de antwoorden, ik ben er helemaal klaar voor!
vrijdag 6 december 2013 om 10:46
vrijdag 6 december 2013 om 10:53
vrijdag 6 december 2013 om 15:10