Storm
donderdag 5 december 2013 om 13:04
donderdag 5 december 2013 om 23:43
Ik ben lekker naar het strand geweest. Heerlijk! Maar het was wel link. Als er iets tegen je aan vliegt ben je de lul. Ik heb me regelmatig ergens aan vast moeten houden om weer terug naar de auto te komen. Je waait zo weg.
Opmerkelijk dat Belgie, Duitsland en Engeland allemaal mensen evacueren. Hebben wij het echt zoveel beter voor elkaar met onze stormvloedkering?
Opmerkelijk dat Belgie, Duitsland en Engeland allemaal mensen evacueren. Hebben wij het echt zoveel beter voor elkaar met onze stormvloedkering?
vrijdag 6 december 2013 om 08:25
quote:Tickel schreef op 05 december 2013 @ 21:40:
Oh,oh.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.noordhollandsd ... e/BINARY/w470/Stormschade+2.jpg
Deze mevrouw had net ingeparkeerd.
[afbeelding]Zelfs een dode te betreuren; hier
Oh,oh.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.noordhollandsd ... e/BINARY/w470/Stormschade+2.jpg
Deze mevrouw had net ingeparkeerd.
[afbeelding]Zelfs een dode te betreuren; hier
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 6 december 2013 om 08:36
vrijdag 6 december 2013 om 09:29
Gisteren heeft de conciërge mij eerder naar huis gestuurd en ik heb op zijn verzoek de afwas eerder gedaan dan anders.
Onderweg naar huis regende het en ik had de paraplu bij me. Maar vanwege de harde wind was de plu nutteloos en ik kwam doorweekt thuis. Andere kleding, jas tegen verwarming en natte kleding uitgewassen.
Vanochtend zag ik dat er hier en daar wat ijzel was (door nachtvorst volgend op regen). Een collega vertelde mij dat de ambulances om die reden al in de weer waren.
Onderweg naar huis regende het en ik had de paraplu bij me. Maar vanwege de harde wind was de plu nutteloos en ik kwam doorweekt thuis. Andere kleding, jas tegen verwarming en natte kleding uitgewassen.
Vanochtend zag ik dat er hier en daar wat ijzel was (door nachtvorst volgend op regen). Een collega vertelde mij dat de ambulances om die reden al in de weer waren.
World of Warcraft: Legion
vrijdag 6 december 2013 om 09:42
Ik ben gek op sneeuw! Als ik vakantie heb en de hele dag thuis kan blijven en vanachter het raam, met de haard aan en een kop warme choco, naar buiten kan kijken
Op wintersport, dan is sneeuw ook leuk.
Maar hier in Nederland, als je moet werken of op pad moet? Neh. Elk jaar is het weer gedonder op de weg en vooral bij de NS ( ben treinreiziger). Heb 2 jaar geleden 2,5 uur op een verlaten (overstap)station gestaan. Met nog tientallen anderen. Er kwam gewoon geen trein. Het was -12C. Toen er eindelijk een trein kwam zat deze zó vol dat je met gevaar voor eigen leven als vee opgepropt in de trein stond. Bijna van die Japanse volle-metro-taferelen.
Op wintersport, dan is sneeuw ook leuk.
Maar hier in Nederland, als je moet werken of op pad moet? Neh. Elk jaar is het weer gedonder op de weg en vooral bij de NS ( ben treinreiziger). Heb 2 jaar geleden 2,5 uur op een verlaten (overstap)station gestaan. Met nog tientallen anderen. Er kwam gewoon geen trein. Het was -12C. Toen er eindelijk een trein kwam zat deze zó vol dat je met gevaar voor eigen leven als vee opgepropt in de trein stond. Bijna van die Japanse volle-metro-taferelen.
vrijdag 6 december 2013 om 10:57
vrijdag 6 december 2013 om 16:08
quote:feeks schreef op 05 december 2013 @ 22:29:
ik heb altijd het idee dat de mensen die zo'n sneeuwbui zo leuk vinden of huisvrouw zijn of om de hoek werkenIk vind sneeuwbuien erg leuk om te zien, maar ik ga toch op een vrij ingewikkelde manier van huis naar mijn werk. Sterker nog, ik vind een sneeuwbui minder vervelend dan een regenbui, omdat ik van een sneeuwbui niet nat word. Als ik thuiskom klop ik gewoon de sneeuw van mijn jas, die dan verder droog is.
ik heb altijd het idee dat de mensen die zo'n sneeuwbui zo leuk vinden of huisvrouw zijn of om de hoek werkenIk vind sneeuwbuien erg leuk om te zien, maar ik ga toch op een vrij ingewikkelde manier van huis naar mijn werk. Sterker nog, ik vind een sneeuwbui minder vervelend dan een regenbui, omdat ik van een sneeuwbui niet nat word. Als ik thuiskom klop ik gewoon de sneeuw van mijn jas, die dan verder droog is.
World of Warcraft: Legion