Babies juni 2013
dinsdag 13 augustus 2013 om 19:23
Hallo allemaal!
Dit is ons nieuwe topic, met een algemeen account zodat meerdere mensen het tabelletje kunnen aanpassen.
Ik heb een aantal gegevens kunnen 'achterhalen' uit het topic maar vul het gerust aan. In een PB-tje ontvangen jullie de inlog gegevens!
Hopelijk staan hier bijzonder snel allemaal poppetjes
NaamNODRondeBijzonderhedenHartje0414/029e ronde1 ste kindje
Zwangeren
NaamZwangerEchoUitgerekendBijzonderhedenMissjs 08-11-'1327-03-'141 ste kindjeFramboos 03-09-'1309-04-'141ste kindjeSam 02-10-'1325-04-'142de kindjePippeleurtje 29/1117-06-'141 ste kindjeBentbootje??1 ste kindjeBiessie4 dec23-07-'142e kindjeSkylar15-01-1404-09-142e kindjeTinus3 febr20-09-'144e kindjeElsy08-03-201412-10-20141ste kindjeCinnamon08-04-1418-11-141ste kindje
Dit is ons nieuwe topic, met een algemeen account zodat meerdere mensen het tabelletje kunnen aanpassen.
Ik heb een aantal gegevens kunnen 'achterhalen' uit het topic maar vul het gerust aan. In een PB-tje ontvangen jullie de inlog gegevens!
Hopelijk staan hier bijzonder snel allemaal poppetjes
NaamNODRondeBijzonderhedenHartje0414/029e ronde1 ste kindje
Zwangeren
NaamZwangerEchoUitgerekendBijzonderhedenMissjs 08-11-'1327-03-'141 ste kindjeFramboos 03-09-'1309-04-'141ste kindjeSam 02-10-'1325-04-'142de kindjePippeleurtje 29/1117-06-'141 ste kindjeBentbootje??1 ste kindjeBiessie4 dec23-07-'142e kindjeSkylar15-01-1404-09-142e kindjeTinus3 febr20-09-'144e kindjeElsy08-03-201412-10-20141ste kindjeCinnamon08-04-1418-11-141ste kindje
donderdag 28 november 2013 om 13:39
skylar, goed bezig zeg! Ook al is het een moeilijke periode, toch nog dingen aanpakken, chapeau! Waarschijnlijk kom je er alleen maar sterker (en hopelijk zwanger) uit! Zet hem op!
Spannend Tinus, ik duim voor jullie!
Pippeleurtje, wat verschrikkelijk van die misselijkheid! Lastige situatie met je werk. Hopelijk trekt het snel weg en kun je weer lekker werken. Pas in ieder geval goed op jezelf, dat is het beste wat je op dit moment voor je kindje kunt doen.
Qua buikje: bij Uk had ik pas na 19 weken positiebroeken aan. Ik was door de misselijkheid natuurlijk eerst afgevallen, dus meer ruimte in de broek
Deze keer merk ik nu (!) al dat mijn broeken strakker zitten, ondanks dat ik al 2 kilo ben afgevallen.
ik vond mezelf een dikke aansteller, dus heb mijn vriendinnetje gevraagd die ook zwanger is van de tweede en zij zei ook dat ze deze keer al met 8 weken positiebroeken droeg.
Blijkbaar weet het lichaam bij de tweede wat er verwacht wordt en is alles al wat opgerekt waardoor er sneller een buikje ontstaat.
ik zou het wel leuk vinden om nu sneller een buikje te krijgen, want de vorige keer had ik pas echt een zwangere buik na 32 weken...
Qua zwangerschap zijn deze en de vorige in alles anders: bij uk was ik vooral heel misselijk, voor de rest weinig klachten.
Nu ben ik alleen misselijk als ik te lang niks eet, maar heb ik wel veel andere klachten. Ik slaap slecht terwijl ik doodmoe ben, heb enorme pijnlijke ploftieten en heb het concentratievermogen van een goudvis...
Hele andere klachten, maar ik voel me wel echt zwanger.
Volgende week woensdag eerste echo, spannend!
Spannend Tinus, ik duim voor jullie!
Pippeleurtje, wat verschrikkelijk van die misselijkheid! Lastige situatie met je werk. Hopelijk trekt het snel weg en kun je weer lekker werken. Pas in ieder geval goed op jezelf, dat is het beste wat je op dit moment voor je kindje kunt doen.
Qua buikje: bij Uk had ik pas na 19 weken positiebroeken aan. Ik was door de misselijkheid natuurlijk eerst afgevallen, dus meer ruimte in de broek
Deze keer merk ik nu (!) al dat mijn broeken strakker zitten, ondanks dat ik al 2 kilo ben afgevallen.
ik vond mezelf een dikke aansteller, dus heb mijn vriendinnetje gevraagd die ook zwanger is van de tweede en zij zei ook dat ze deze keer al met 8 weken positiebroeken droeg.
Blijkbaar weet het lichaam bij de tweede wat er verwacht wordt en is alles al wat opgerekt waardoor er sneller een buikje ontstaat.
ik zou het wel leuk vinden om nu sneller een buikje te krijgen, want de vorige keer had ik pas echt een zwangere buik na 32 weken...
Qua zwangerschap zijn deze en de vorige in alles anders: bij uk was ik vooral heel misselijk, voor de rest weinig klachten.
Nu ben ik alleen misselijk als ik te lang niks eet, maar heb ik wel veel andere klachten. Ik slaap slecht terwijl ik doodmoe ben, heb enorme pijnlijke ploftieten en heb het concentratievermogen van een goudvis...
Hele andere klachten, maar ik voel me wel echt zwanger.
Volgende week woensdag eerste echo, spannend!
dinsdag 3 december 2013 om 15:36
Wat een drukte hier
Vandaag 12 weken zwanger! Hebben de echo afgelopen vrijdag gehad, alles was mooi in orde! Baby was lekker aan het spelen en zwaaide ook nog, wat heerlijk om mee te mogen maken! Ik ben nu al verliefd op dat kleine wezentje in mijn buik haha!
Hoe gaat het verder met jullie?
Bijna sinterklaas, gaat iemand dit vieren?
Vandaag 12 weken zwanger! Hebben de echo afgelopen vrijdag gehad, alles was mooi in orde! Baby was lekker aan het spelen en zwaaide ook nog, wat heerlijk om mee te mogen maken! Ik ben nu al verliefd op dat kleine wezentje in mijn buik haha!
Hoe gaat het verder met jullie?
Bijna sinterklaas, gaat iemand dit vieren?
dinsdag 3 december 2013 om 15:52
Geweldig pippeleurtje! En 12 weken alweer, war gaat het toch snel!
Hier heeft zondag de misselijkheid toegeslagen. Zondag nog geen slok water binnen kunnen houden
Gister naar de huisarts geweest, ik was al aan het uitdrogen, dus medicatie gekregen tegen de misselijkheid en ik mag even niet werken. Verplicht rustig aan doen dus... Uk is naar mijn schoonmoeder en ik lig op de bank. Straks nog maar even wat drinken. Ik spuug sinds gistermiddag niet meer dus hoop dat de crisis voorbij is.
Hoe gaat het met de rest?
Hier heeft zondag de misselijkheid toegeslagen. Zondag nog geen slok water binnen kunnen houden
Gister naar de huisarts geweest, ik was al aan het uitdrogen, dus medicatie gekregen tegen de misselijkheid en ik mag even niet werken. Verplicht rustig aan doen dus... Uk is naar mijn schoonmoeder en ik lig op de bank. Straks nog maar even wat drinken. Ik spuug sinds gistermiddag niet meer dus hoop dat de crisis voorbij is.
Hoe gaat het met de rest?
dinsdag 3 december 2013 om 16:37
Hier net wat bloed verloren, ben bang dat ik ongesteld word. Hoofdpijn niet te harden en gewoon niet fit, zere nek lijf doet zeer etc. Zou wel weer eerder zijn dan ik gewend ben want dan zo ik op dag 30 ongesteld worden. En nu dus een cyclus gehad hebben van 29 dagen. Mijn eerdere cyclussen waren (29/33/31/31/34)
Ik zit op de bank met een kleedje een kop chocolade melk en een reep chocolade...
Ik zit op de bank met een kleedje een kop chocolade melk en een reep chocolade...
dinsdag 3 december 2013 om 16:57
He wat vervelend biessie! Hopelijk heb je geen HG! Denk goed aan jezelf!
Hier neemt de misselijkheid eindelijk een beetje af, heb hiervoor weken ziek thuisgezeten met af en toe een paar uurtjes werken. Vanaf deze week (12) gaat de baby ook zelf hormonen aanmaken, waardoor je minder kwaaltjes hebt.... Heb ik gelezen haha!
Elsy, vervelend dat je ongesteld word! Mag ik bij je op de bank kruipen, heb ook zin in chocolade haha!
Tinus, jij lekker productief geweest?
Hier neemt de misselijkheid eindelijk een beetje af, heb hiervoor weken ziek thuisgezeten met af en toe een paar uurtjes werken. Vanaf deze week (12) gaat de baby ook zelf hormonen aanmaken, waardoor je minder kwaaltjes hebt.... Heb ik gelezen haha!
Elsy, vervelend dat je ongesteld word! Mag ik bij je op de bank kruipen, heb ook zin in chocolade haha!
Tinus, jij lekker productief geweest?
woensdag 4 december 2013 om 08:09
Ik ben gisteren volledig onverwacht ongesteld geworden. Ik was er zelfs letterlijk ziek van enorme hoofdpijn m'n hele lijf deed zeer. Het verbaasde me enorm blijkbaar is m'n cyclus nog (steeds) aan het zoeken. Want dit was een cyclus van 29 dagen. Nu op een rijtje 29/33/31/31/34/29 helemaal snappen doe ik het eigenlijk niet. Maar tijd om heel veel hoop te krijgen had ik deze cyclus niet aangezien ik zaterdag of zondag pas iets verwachtte. Op naar lucky number seven.
woensdag 4 december 2013 om 14:05
Hi LAdies!
BALEN ZEG Elsy! Je hebt die chocolade melk, repen, kruidnoten, dekentje en knuffels wel verdient BAH!
Misschien ovu testen gebruiken deze maand? of gebruikte je die al
Pip
Jeetje wat gaat dat toch snel zeg. Bizar.
Vind het bij andere mensen altijd zo snel gaan. terwijl je zelf dagen aan het aftellen bent.
Biessie, hoe is het nu met je? Klinkt wel heftig zeg!
hopelijk hou je dingen nu wel binnen. Kreeg je ORS oid?
Volgende week mogen wij weer aan de bak. Gezelli!
Gisteravond, ik in ons washok op zolder . Wat ruik ik toch.
man gehaald. overal ruiken. Mmmm cv ook wel beetje warm.
gaan slapen. vanochtend weer gecheckt, die witte ombouw grote bruine vlek op. Is die van binnen helemaal weggebrand. Dat ding was nog maar 8 jaar oud!
Dus hupsekee, nieuw cv er in. Gaat mijn wintersport vakantie. GRRRRRRRR
niw
ik heb ontslag. krijg een schijntje mee (vind ik) per 1 maart.
dus ik ga eens even kijken wat ik wil met mijn leven!
ik zit qua loon sowieso nog 1 jaar erg goed.
Intake therapie was ook fijn. zij was ook beetje zweverig. hou ik wel van.
ze denkt dat ik hormonaal uitbalans ben. (voreg pubertijd, pukkels, schildklier - inkopertje zul je denken) dus daar wil ze iets aan moet een aparaat en druppels ofzo.
en EMDR leek haar ook wel iets voor mij. We gaan t zien.
Nou ja tot zo ver
Druk met sinterklaas enzo he.
lol
BALEN ZEG Elsy! Je hebt die chocolade melk, repen, kruidnoten, dekentje en knuffels wel verdient BAH!
Misschien ovu testen gebruiken deze maand? of gebruikte je die al
Pip
Jeetje wat gaat dat toch snel zeg. Bizar.
Vind het bij andere mensen altijd zo snel gaan. terwijl je zelf dagen aan het aftellen bent.
Biessie, hoe is het nu met je? Klinkt wel heftig zeg!
hopelijk hou je dingen nu wel binnen. Kreeg je ORS oid?
Volgende week mogen wij weer aan de bak. Gezelli!
Gisteravond, ik in ons washok op zolder . Wat ruik ik toch.
man gehaald. overal ruiken. Mmmm cv ook wel beetje warm.
gaan slapen. vanochtend weer gecheckt, die witte ombouw grote bruine vlek op. Is die van binnen helemaal weggebrand. Dat ding was nog maar 8 jaar oud!
Dus hupsekee, nieuw cv er in. Gaat mijn wintersport vakantie. GRRRRRRRR
niw
ik heb ontslag. krijg een schijntje mee (vind ik) per 1 maart.
dus ik ga eens even kijken wat ik wil met mijn leven!
ik zit qua loon sowieso nog 1 jaar erg goed.
Intake therapie was ook fijn. zij was ook beetje zweverig. hou ik wel van.
ze denkt dat ik hormonaal uitbalans ben. (voreg pubertijd, pukkels, schildklier - inkopertje zul je denken) dus daar wil ze iets aan moet een aparaat en druppels ofzo.
en EMDR leek haar ook wel iets voor mij. We gaan t zien.
Nou ja tot zo ver
Druk met sinterklaas enzo he.
lol
vrijdag 6 december 2013 om 09:59
He balen skylar!!
maar een nod tussen kerst en oud en nieuw is ook wel bijzonder, hoop echt dat het dan raak is voor je, en je schildklier, he bah net zit je niet mee...
@tinus, hoe is het met jou? Vandaag nod!! Spannend! Heb je al getest? Het glijmiddel bevalt erg goed! Nu maar hopen dat het ook geholpen heeft haha
@enya jeetje meis, nog steeds aan het vloeien. LIjkt me niet makkeilijk. Je wilt zo graag verder! Is het inmiddels al over?
@elsy, he wat vervelend dat je zo onverwachts ongesteld bemt geworden! Hoop dat ronde 7 jou geluksronde wordt, ik hoop dat namelijk ook haha
@hier 3 dagen flinke steken links onder gehad. Dag 1 dacht ik heeee steken! Kan goed teken zijn! Maar op dag 3 dacht ik nou het zal wel wat anders zijn. Nu ben ik ziek, buikgriepje keelpijn, bleehh. Ben wel erg benieuwd naar volgende week. Ik probeer het testen zo lang mogelijk uit te stellen...
Sorry als ik niet op iedereen gereageerd heb. Maar op de ipad is het soms zo onoverzichtelijk!
@tinus, hoe is het met jou? Vandaag nod!! Spannend! Heb je al getest? Het glijmiddel bevalt erg goed! Nu maar hopen dat het ook geholpen heeft haha
@enya jeetje meis, nog steeds aan het vloeien. LIjkt me niet makkeilijk. Je wilt zo graag verder! Is het inmiddels al over?
@elsy, he wat vervelend dat je zo onverwachts ongesteld bemt geworden! Hoop dat ronde 7 jou geluksronde wordt, ik hoop dat namelijk ook haha
@hier 3 dagen flinke steken links onder gehad. Dag 1 dacht ik heeee steken! Kan goed teken zijn! Maar op dag 3 dacht ik nou het zal wel wat anders zijn. Nu ben ik ziek, buikgriepje keelpijn, bleehh. Ben wel erg benieuwd naar volgende week. Ik probeer het testen zo lang mogelijk uit te stellen...
Sorry als ik niet op iedereen gereageerd heb. Maar op de ipad is het soms zo onoverzichtelijk!
vrijdag 6 december 2013 om 17:39
Meiden, heb slecht nieuws.
Vanochtend bij afspraak met gynaecoloog voor 12 weken echo bleek dat sinds week 8 het hartje niet meer klopte. Heb hier niets van gemerkt, geen bloedverlies gehad en m'n lichaam dacht dus nog onterecht dat ik zwanger was...(en ik dus ook).
Omdat er geen miskraam is geweest, heb ik gekozen voor curettage, deze vindt as dinsdag plaats. Mijn man en ik voelen ons ontzettend rot, maar willen wel weer graag door en opnieuw proberen. We hebben helaas onze broers en zussen gisteren van het goede nieuws op de hoogte gesteld, want de 12 weken grens was bereikt... Helaas bleek dus vandaag anders. Iedereen op de hoogte gesteld, veel gehuild en erg verdrietig.
Hoe nu verder zien we nog wel, ik wilde t graag even met jullie delen. Ik weet dat 1/3 vd zwangerschappen zo eindigt en ben blij dat we in ieder geval wel zwanger kunnen worden. Maar t is wel ZWAAR KUT!!!!!
Vanochtend bij afspraak met gynaecoloog voor 12 weken echo bleek dat sinds week 8 het hartje niet meer klopte. Heb hier niets van gemerkt, geen bloedverlies gehad en m'n lichaam dacht dus nog onterecht dat ik zwanger was...(en ik dus ook).
Omdat er geen miskraam is geweest, heb ik gekozen voor curettage, deze vindt as dinsdag plaats. Mijn man en ik voelen ons ontzettend rot, maar willen wel weer graag door en opnieuw proberen. We hebben helaas onze broers en zussen gisteren van het goede nieuws op de hoogte gesteld, want de 12 weken grens was bereikt... Helaas bleek dus vandaag anders. Iedereen op de hoogte gesteld, veel gehuild en erg verdrietig.
Hoe nu verder zien we nog wel, ik wilde t graag even met jullie delen. Ik weet dat 1/3 vd zwangerschappen zo eindigt en ben blij dat we in ieder geval wel zwanger kunnen worden. Maar t is wel ZWAAR KUT!!!!!
vrijdag 6 december 2013 om 18:00
vrijdag 6 december 2013 om 18:23
Ach nee Cin!!
Wat ontzettend k*t!! Vind het zo erg voor je!!
En wat raar dat je lichaam dan toch door blijft gaan met 'zwanger zijn' he, vind dat echt typisch. Hopelijk vind je steun bij je lief en je familie! En spui hier ook gewoon he!! Ik heb er geen woorden voor, vind het zo rot voor je! Dit is gewoon de grootste nachtmerrie van alle zwangere vrouwen. Hele dikke knuffel!!!!!
Wat ontzettend k*t!! Vind het zo erg voor je!!
En wat raar dat je lichaam dan toch door blijft gaan met 'zwanger zijn' he, vind dat echt typisch. Hopelijk vind je steun bij je lief en je familie! En spui hier ook gewoon he!! Ik heb er geen woorden voor, vind het zo rot voor je! Dit is gewoon de grootste nachtmerrie van alle zwangere vrouwen. Hele dikke knuffel!!!!!
vrijdag 6 december 2013 om 19:08
Pip en Miaauw, thnx voor jullie lieve berichtjes. Weet je wat t is... t vruchtje zit al bijna 5 weken niet levend in mij, en weet dus niet hoelang t zonder pillen op de natuurlijke wijze duurt. Pillen helpen een miskraam op te wekken voor 60 vd 100 vrouwen, bij 20 vd 100 werkt deze methode niet, en bij de laatste 20% werkt t deels en moet er daarna alsnog gecuretteerd worden.
Debiel woord trouwens, curettage, had er nog nooit van gehoord en nu zit ik er middenin... Sick.
Maargoed, met of zonder pillen, er komt toch n soort van bloeding, met veel pijn en alles, en dat heb ik liever niet. Is n beetje pesten van mezelf, wachten tot de pijn begint. Ik heb t liever zelf in de hand, voor zover ik iets kan controleren. Wat mij betreft halen ze alles gewoon in 1x goed en nauwkeurig weg, dan is t gelijk klaar. Misschien koel, maar voelt voor mij t beste. Man en ik praten veel, huilen knuffelen en lachen ook samen, dat komt wel goed. Zit nu met n dikke borrel op de bank, zo! Fuck de hele wereld!
Debiel woord trouwens, curettage, had er nog nooit van gehoord en nu zit ik er middenin... Sick.
Maargoed, met of zonder pillen, er komt toch n soort van bloeding, met veel pijn en alles, en dat heb ik liever niet. Is n beetje pesten van mezelf, wachten tot de pijn begint. Ik heb t liever zelf in de hand, voor zover ik iets kan controleren. Wat mij betreft halen ze alles gewoon in 1x goed en nauwkeurig weg, dan is t gelijk klaar. Misschien koel, maar voelt voor mij t beste. Man en ik praten veel, huilen knuffelen en lachen ook samen, dat komt wel goed. Zit nu met n dikke borrel op de bank, zo! Fuck de hele wereld!
vrijdag 6 december 2013 om 19:12
Miaauw, wil je wat meer vertellen over hoe dit voor jou was? Hoe heb je dit meegemaakt, is je lichaam alweer hersteld, hoe gaat t nu met je?
Sorry meiden, misschien niet wat jullie willen horen hier, weet dat dit n zwanger-word-topic is, maar ik heb ff behoefte aan meer info, dus 'leen' even n plekje in dit topic...
Sorry meiden, misschien niet wat jullie willen horen hier, weet dat dit n zwanger-word-topic is, maar ik heb ff behoefte aan meer info, dus 'leen' even n plekje in dit topic...
vrijdag 6 december 2013 om 20:22
Jeetje Cinnamon, wat onwijs heftig.. Vreselijk voor jullie. Dat je lichaam dan ook nog denkt dat je zwanger bent he, bizar.
Ik kan niet weten hoe je je voelt, maar het lijkt me vreselijk!
Van mij mag je ook lekker op het forum je hart luchten.. We zijn er voor elkaar! In goede en in slechte tijden.
Lieve cinnamon, heel veel sterkte in deze moeilijke periode. Dikke knuffel!!
Ik kan niet weten hoe je je voelt, maar het lijkt me vreselijk!
Van mij mag je ook lekker op het forum je hart luchten.. We zijn er voor elkaar! In goede en in slechte tijden.
Lieve cinnamon, heel veel sterkte in deze moeilijke periode. Dikke knuffel!!
vrijdag 6 december 2013 om 21:09
Oneeeeeeeee Cin.
KUTzooi. en alle andere gruwelijke slechte vloeken die je maar kan verzinnen!
SHIT, bah bah.
Wat een schrok zeg! En wat een verdriet.
Kan me voorstellen dat je met een dikke borrel op de bank zit.
Fles in handbereik dacht ik zo!
En dan ga je nog buikpijn krijgen ook nog en bloed
Meid ik vind het zo vreselijk voor je.
Echt vreselijk. Bah.....
Sterkte meid............ en uiteraard staan we open voor je verdriet!
KUTzooi. en alle andere gruwelijke slechte vloeken die je maar kan verzinnen!
SHIT, bah bah.
Wat een schrok zeg! En wat een verdriet.
Kan me voorstellen dat je met een dikke borrel op de bank zit.
Fles in handbereik dacht ik zo!
En dan ga je nog buikpijn krijgen ook nog en bloed
Meid ik vind het zo vreselijk voor je.
Echt vreselijk. Bah.....
Sterkte meid............ en uiteraard staan we open voor je verdriet!
vrijdag 6 december 2013 om 21:36
Oh nee wat een schok Cinnamon! Wat een vreselijk k*t bericht zeg! Ik kan me je keuze zo goed voorstellen van de curretage betreft! Wat dat soort dingen betreft is het belangrijk om je eigen gevoel te volgen en daarin je eigen keuzes te maken en je niet te laten leiden door anderen.
heel veel sterkte en voel je zo welkom om hier je gevoel te delen! In leuke en zware tijden zijn we er hier voor elkaar!
dikke knuffel!
heel veel sterkte en voel je zo welkom om hier je gevoel te delen! In leuke en zware tijden zijn we er hier voor elkaar!
dikke knuffel!
zaterdag 7 december 2013 om 11:07
Ik was 9 weken en zou die week erop een echo krijgen. Tot ik een beetje bloed verloor op mijn werk. Alleen met afvegen, dus geen ongesteldheid. VK gebeld en die zei iets in de trend van: 1 op de zoveel verliest bloed. Als je het niet vertrouwt, bel je morgen maar weer. Nou tijdens mijn 1e zwangerschap geen last van gehad, dus voelde al dat er iets niet goed zat. Volgende ochtend gelijk gebeld en mocht komen. Leeg vruchtzakje. Het had een missed abortion moeten zijn. Door naar het ZH en daar werd vastgesteld dat het een miskraam was. Bloeden was toen al begonnen. Ik heb ruim een week gebloed (normale bloeding, want het was vanaf 4 weken al niet meer gegroeid). Vriendin van mij had ook op dat moment een miskraam. Zij heeft wel voor een curretage gekozen. Zij heeft ook maar 1 week gebloed. Zij heeft volgens mij geen napijn gehad. Wel veel verdriet. Ik hoop dat hetgeen mensen zeggen waar is en dat je extra vruchtbaar bent na een MK. Sterkte!
Niets hoeft, paarden wel
zaterdag 7 december 2013 om 12:02
Heftig Miaauw, wel 'fijn' dat je je eigen lichaam goed kent, maar t klinkt erg verdrietig. Als je idd al aan t bloeden was snap ik dat curettage niet de juiste oplossing voor je was. Ben je nu alweer toe aan n nieuwe zwangerschap, aan t proberen of wacht je nog even af? Ik hoop dat alles goed met je gaat.
Wat is trouwens n missed abortion?
Ik houd je uitspraak over de extra vruchtbaarheid na miskraam maar als n mantra, klinkt goed, we gaan gewoon door met proberen. Misschien de volgende keer iets later vertellen aan naaste familie, als alles bevestigd is. Aan de andere kant, t kan altijd fout gaan en we hebben nu juist wel veel steun aan elkaar. M'n ouders zijn hier nu ook, wel erg fijn, om t er goed over te hebben.
Wat is trouwens n missed abortion?
Ik houd je uitspraak over de extra vruchtbaarheid na miskraam maar als n mantra, klinkt goed, we gaan gewoon door met proberen. Misschien de volgende keer iets later vertellen aan naaste familie, als alles bevestigd is. Aan de andere kant, t kan altijd fout gaan en we hebben nu juist wel veel steun aan elkaar. M'n ouders zijn hier nu ook, wel erg fijn, om t er goed over te hebben.