Entertainment alle pijlers

Oud & Nieuw Arnhem

07-12-2013 20:26 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben van plan met een aantal vriendinnen oud & nieuw te gaan vieren in Arnhem. We hebben het hier echter nooit eerder gevierd en dus zijn we op zoek naar een plek waar we ons de hele nacht kunnen vermaken

Dus: kom maar op met de verhalen over altijd-leuke-feestjes, waar moeten we zijn?

Wat we leuk vinden is: in ieder geval de hele nacht dansen, liefst popmuziek afgewisseld met jaren 80/90 of met rockmuziek. Dus van alles wat, maar niet van die house/techno feestjes waar ik hier overal aankondigingen van zie Kan me niet voorstellen dat er geen andersoortige feestjes zijn in Arnhem? Ervaringen zijn meer dan welkom

ps: google is niet stuk, maar daar kom ik dus alleen maar uit op die housefeesten.
Ik spreek toch geen Chinees?!
Ik ontvlucht Arnhem met oud en nieuw Het is in onze wijk niet te harden. Kan je dus niet helpen
Arnhem wat is dat?
quote:bootje_op_de_golven schreef op 07 december 2013 @ 20:30:

Ik ontvlucht Arnhem met oud en nieuw Het is in onze wijk niet te harden. Kan je dus niet helpen Geitenkamp?
Klarendal?
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Nope en nope
quote:-tinkerbell- schreef op 07 december 2013 @ 20:26:

Ik ben van plan met een aantal vriendinnen oud & nieuw te gaan vieren in Arnhem. We hebben het hier echter nooit eerder gevierd en dus zijn we op zoek naar een plek waar we ons de hele nacht kunnen vermaken

Dus: kom maar op met de verhalen over altijd-leuke-feestjes, waar moeten we zijn?

Wat we leuk vinden is: in ieder geval de hele nacht dansen, liefst popmuziek afgewisseld met jaren 80/90 of met rockmuziek. Dus van alles wat, maar niet van die house/techno feestjes waar ik hier overal aankondigingen van zie Kan me niet voorstellen dat er geen andersoortige feestjes zijn in Arnhem? Ervaringen zijn meer dan welkom

ps: google is niet stuk, maar daar kom ik dus alleen maar uit op die housefeesten.Bestaat 'The Move' nog? Was mijn favoriete café/dancing toen ik 16 was
This is not kosher!
quote:Wellhello schreef op 07 december 2013 @ 21:10:

[...]

Bestaat 'The Move' nog? Was mijn favoriete café/dancing toen ik 16 was http://themove.nl/index.php/agenda
Hier, niet Arnhem dus, moet je voor alle kroegen van te voren kaarten kopen. Zonder kom je niet binnen.

Goed uitzoeken dus, zo zonde als je voor de deur staat en er nergens inkomt
Whahaa Bootje: Malburgen?

Ik ben benieuwd, woon ook niet tegen de allerbeste wijk aan dus ik laat me verrassen haha.

@ istar: volgens mij is het tegenwoordig in elke stad dat je van te voren kaarten moet kopen, daarom ben ik ook nu al aan het zoeken

The Move ken ik niet, maar als jij het daar leuk vond als 16jarige, Wellhello, dan gok ik zo dat ik daar niet naartoe moet
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar in Luxor en Musis Sacrum zijn altijd feesten met O&N.

Welke aankondigingen bedoel jij? Ik woon zelf in Arnhem, zou niet weten waar house feesten gegeven worden. Nieuw dit jaar is wel een house feest in de Rijnhal. Maar of je daar heen moet willen.....

Ik ben vorig jaar in rock cafe Dollars geweest. Top sfeer! Wel kaarten vooraf kopen (vorig jaar 5 euro) maar daardoor niet te druk. Gewoon gezellig druk. De meeste kroegen en feesten gaan wel pas om half 1 open..
Luxor?

http://m.luxorlive.nl/pro ... =669&programid=681&m_id=1
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Tinkerbell
quote:Juultje schreef op 07 december 2013 @ 23:00:

Luxor?

http://m.luxorlive.nl/pro ... =669&programid=681&m_id=1Yep! Die bedoel ik!
@To, wellicht Konijn2000.

Konijn2000
I choose happy!
Haha Bootje: jouw wijk durf ik 's avonds uberhaupt nauwelijks rond te lopen en dan wordt er nog niet eens vuurwerk afgestoken (vriendin woont daar)

@ Bella, ja ik bedoel idd van die feesten zoals in de Rijnhal. Op internet zijn meerdere van dat soort feesten te vinden (in Villa Sonsbeek, Platinum en nog wat plekken). Is dus niks voor ons, net als Konijn 2000 die EssentialBliss noemde.

@ juultje: Luxor klinkt goed! Thanks!

DOllars ga ik normaal ook graag heen (weet niet meer wie het noemde), maar mijn vriendinnen zijn daar na een uurtje altijd wel klaar mee, helaas...
Konijn2000 in musis.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Hmm weer iemand die Konijn2000 oppert....hmmz, leek mij toch niet echt top. Allemaal DJ's die house en andere 'stampmuziek' draaien Of zie ik dat verkeerd? Nachtzuster heb jij ervaringen met dat feest?
Hi, ik was vorig jaar met oud en nieuw in Luxor. Was echt zo niet leuk! En bij de overige (beetje leuke) kroegen/clubs moet je idd kaarten hebben. Kortom: ik zou een andere stad zoeken
Dat is dan weer echt geen optie anneloesze haha.

Maar waarom vond je het daar niet leuk? Dan kan ike ven beoordelen of die reden ook voor mij zou kunnen gelden...:)
Ik vond het niet leuk omdat er ontzettend veel mensen onder de drugs zaten, werd me ook gewoon op de wc wat aangeboden (ik heb mezelf toen ff goed in de spiegel bekeken en me afgevraagd of ik zelf misschien als een junk uit zag!?) En ik vond het erg benauwd en druk!

Ik ben jaren terug wel eens in de 5th met O&N geweest, ken je dat? Was toen wel erg leuk, maar je moest wel kaarten hebben.. Misschien kun je eens googlen wat ze dit jaar in petto hebben!
In arnhem ( korenmarkt) is vaak weinig te beleven met oud en nieuw.

Konijn 2000 is idd wel leuk in musis. Luxor weet k zo niet.

Maar pin je niet vast op de korenmarkt. Echt geen kont aan met oud en nieuw.
De korenmarkt zelf is inderdaad helemaal niks.

Ik zou als je echt oud en nieuw ik Arnhem moet vieren ook naar Konijn2000 gaan.
Konijn2000. In de grote zaal is house, in de kleinere zaal worden hele fijn dansliedjes gedraaid. Kom daar eigenlijk nooit weg joh. DOEN!
Ook: https://www.facebook.com/Konijn2000

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven