Gezondheid alle pijlers

aambei?

08-12-2013 14:39 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

In september ontdekte ik een bultje bij mijn anus. Ik dacht toen dat het een aambei was en ik heb toen Spertie gekocht om er op te doen. Maar nu zit het er nog steeds. Soms zie en voel ik het zitten en soms zie ik er niets van. Is dit wel een aambei? En is het verstandig om naar de huisarts te gaan?
Ga gewoon naar de huisarts.
T kan ook een abces zijn. Zou voor de zekerheid even naar de dokter gaan.
ik heb dat al zoveel jaar maar door een brr verhaal van het weg laten halen zit het er nog steeds, succes
Bedankt voor de reacties. Ik denk niet dat het een abces is want het doet namelijk helemaal geen pijn en het bloedt ook nooit. Vandaar dat ik ook twijfel of het wel een aambei is. Morgen toch maar even de dokter bellen.
toch nog maar eens kijken, bij mij bloed het wel en soms zeer. toch niet eigenwijs zijn. succes
Als je er geen last van hebt, waarom maak je je dan druk?? Spertie helpt alleen tegen pijn en jeuk en de huisarts stuurt je door naar het ziekenhuis als je er écht last van hebt.

De algemene tendens is (momenteel); als je er geen last van hebt, lekker met rust laten.

Mijn halve trouwboek had er wel last van, na controle bleek het gewoon te gaan om wat extra rimpels (we worden ouder he ) en in die groefjes was een schimmel ontstaan. Daar heeft hij dus een anti-schimmelcreme voor gekregen.
@exces Ik maak me druk omdat ik niet weet wat het is. Het is toch vreemd dat daar een bultje zit dat er niet hoort. (zeker aangezien ik nog maar 20 ben). Maar ik heb er inderdaad geen last van. Daarom bel ik morgen toch voor de zekerheid de dokter.
Misschien zijn het wel genitale wratten..
@ratatoeje

Ik weet zeker dat het geen genitale wratten zijn, maar bedankt voor het meedenken!
quote:Exces schreef op 08 december 2013 @ 15:54:

Mijn halve trouwboek had er wel last van, na controle bleek het gewoon te gaan om wat extra rimpels (we worden ouder he ) en in die groefjes was een schimmel ontstaan. Daar heeft hij dus een anti-schimmelcreme voor gekregen.Ik heb dat ook eens gehad, dacht dat ik doodging. Halve dag creme erop na huisartsbezoek en er noot meer last van gehad.
Mocht je ooit last krijgen van aambeien, koop dan geen sperti meer. Daar zit echt niks in dat werkt je kan dan beter zinksulfaatvaselinecreme nemen, dat werkt een stuk beter.

Maar goed om even de huisarts te bellen idd!
Talgbultje?
wij slapen nooit.
Doe even een fotootje, TO. Zo kunnen we alleen maar gissen.
@ Desperate_Houswive Goed om te weten!

@ Iceteapeach t zou kunnen. Ik wacht t bezoekje aan de huisarts gewoon even af
Mijn aambeien deden echt wel pijn!

Laat het even bekijken door de huisarts. Dan weet je ook wat het is en hoef je je geen zorgen te maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven