Mode & Beauty alle pijlers

Mislukte panda

09-12-2013 17:02 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na vandaag voor de zoveelste keer als een mislukte panda (lees, uitgelopen mascara onder mijn ogen) te hebben rondgelopen, wil ik nu wel eens een goede.

Maar goed, wat is een goede? Graag jullie succesnummer (en de reden waarom). Alvast dank
Waar zit de any-key?
Ik kan er al niet meer goed van typen
Waar zit de any-key?
Waardoor is het uitgelopen? Een tochtje door de regen of veeg je veel in je ogen?
Ik ben erg tevreden over het huismerk van de Hema, zowel waterproof als gewoon.
Ik ben heel tevreden over alle mascara's van Essence (Kruidvat).

Ik heb overhangende oogleden en dit is de enige die snel genoeg droogt, zodat ik niet onder de zwarte stipjes zit.
Ik gebruik Max Factor 2000 Calories waterproof. Mijn mascara blijft altijd zitten, maar mijn oogpotlood doet gedurende de dag een verdwijntruc of gaat onder mijn ogen zitten.
Blinc! Geeft absoluut niet af en is te verwijderen met warm water. Is de beste die ik ooit gehad heb.
Ik kreeg een paar weken geleden eentje van Yves Rocher kado. Erg fijn ding, geen pandaproblemen.

Hij heet Sexy pulp
quote:danivo schreef op 09 december 2013 @ 17:16:

Ik heb overhangende oogleden en dit is de enige die snel genoeg droogt, zodat ik niet onder de zwarte stipjes zit.Eens, ik gebruik al jaren de oranje variant. Gebruikte voorheen de Chanel inimitable (zelfde borsteltje als die van essence) maar die droogde enorm snel uit. Deze is perfect en niet duur!
Hier waakt de enige echte Barones
quote:danivo schreef op 09 december 2013 @ 17:16:

Ik heb overhangende oogleden en dit is de enige die snel genoeg droogt, zodat ik niet onder de zwarte stipjes zit.Ook mijn favoriet en dan de blauwe variant.

Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Eigen merk Etos, waterproof, blauwe flacon.
verba volant, scripta manent.
quote:MarianneDavids schreef op 09 december 2013 @ 18:13:

Eigen merk Etos, waterproof, blauwe flacon.+10
het merk maakt niet uit, als jij flink wrijft, ben je met elk merk een panda
Ook met een goede waterproef Lilalinda?

Dank voor jullie reacties!!
Waar zit de any-key?
quote:Houston77007 schreef op 09 december 2013 @ 18:22:

Ook met een goede waterproef Lilalinda?

Dank voor jullie reacties!!Of je breekt je wimpers af.
Million Lashes van L'oreal is mijn all time favorite. Is de enige die ik meerdere keren gekocht heb omdat 'ie op is. Hij loopt niet uit, en krijg er geen harde wimpers van.
Ik heb die van rimmel manga eyes. Of is t niet van rimmel weet ik niet zeker. Een paarse dop. Loopt nooit uit.
.
Ik heb maybelline mascara. En die bevalt me wel goed.
Neem die dubbelzijdige mascara's van L'Oreal. De rode is mijn fav. Als dat nat wordt, veranderd het in een soort rubberachtige draadjes. Als je het laat opdrogen zit het weer prima, als je het er met je vingers zachtjes af haalt vlekt het totaal niet.

Fantástisch. En ook makkelijk te verwijderen onder de douche dus. Zo makkelijk dat mijn beschadigde wimpers niet afbraken.
Ok, ik ga volgende week op pad en neem al jullie tips mee

Thanks!!
Waar zit de any-key?
HEMA.
Gebruik je oogcreme? Of concealer in crème-vorm? De vettigheid in de crème kan er ook voor zorgen dat je mascara sneller uitloopt.
Lash Power van Clinique. Ik haat de gezichtsverzorging van dit merk, maar over de make-up ben ik wel zeer te spreken. Deze mascara blijft gewoon zitten waar die zit en bij mij blijft echt nooit iets zitten. Het allerslechtste vond ik Diorshow waterproof die bij mij binnen het uur al voor panda-ogen zorgde.
Ik gebruik afwisselend L'Oreal Volume Million Lashes Extra Black, en Clinique High Impact mascara.
Ik heb deze van Rimmel London. In combinatie met een waterproof oogpotlood.

Blijft de hele dag mooi zitten. Kan ermee buiten sporten in de regen, kan ermee douchen na het sporten.

's Avonds verwijderen met oogmake up remover voor waterproof make up. Ik wil nooit meer anders.

Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven