Het psychologisch effect van de avatar

09-12-2013 21:38 1357 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wanneer ik bezig ben met het schrijven van een reactie vraag ik mij soms af, wie zich achter een bepaalde avatar schuilhoudt ......

Ik vind sommige avatars bloedmooi, andere vreselijk irritant en onbewust ga ik de link zoeken tussen de avatar en de persoon die het gebruikt. En ik denk niet de enige te zijn.

Soms wordt de link vrij snel gemaakt en soms duurt het langer maar op de ene of andere manier heb ik het idee dat de avatar altijd één van de karaktertrekjes van de persoon verradt en dat die avatar niet helemaal toeval is .......

Ook denk ik te hebben gemerkt dat mannen die als avatar het beeld hebben van een aantrekkelijke man, onbewust leukere reacties krijgen.

Wat vinden jullie ?
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
quote:Nouschi schreef op 10 december 2013 @ 13:26:

[...]

Vul aan..

Murdoch

LV

Egidius

Armeman

Willem

Rob

Hans

Tam

Geve

Churro

Xander

Qtee

Boogje

Die net getrouwd is en een huis wil kopen in R'dam of is dat Rob?Donkeyshot
Your luck's about to change, cher.
Willem1957 is duidelijk een vent.
quote:Nouschi schreef op 10 december 2013 @ 13:26:

[...]

Vul aan..

Murdoch

LV

Egidius

Armeman

Willem

Rob

Hans

Tam

Geve

Churro

Xander

Qtee

Boogje

Die net getrouwd is en een huis wil kopen in R'dam of is dat Rob?

Amand

Palanja

Badmeester

Donkeyshot

Effe denken...
quote:boerderijgeit028 schreef op 10 december 2013 @ 13:28:

[...]

Badmeester O ja!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Anthonius
Is die ene met die herfstbladeren een man? Ik ben haar/zijn naam kwijt.
Viola Holt bleek het gewoon zelf te zijn. Ging door een moeilijke periode.
quote:Egidius schreef op 10 december 2013 @ 13:31:

Is die ene met die herfstbladeren een man? Ik ben haar/zijn naam kwijt.haha.. dat zou ook wat dingen verklaren ja..
HollebolleGijs

en heet er niet iemand ArieMan of zoiets???
Elninjoo is eigenlijk 8. Dat zou je niet zeggen maar ze heeft een leerachterstand. Maar wel een meisje.
quote:Egidius schreef op 10 december 2013 @ 13:31:

Is die ene met die herfstbladeren een man? Ik ben haar/zijn naam kwijt.Elninjoo! Hoe kon ik hem vergeten.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Jacobse al genoemd? Toffe kerel.
ooh er zijn nog zoveel mannen hier, kijk eens een poosje op de sekspijler rond, daar is bijna de helft man denk ik zo
Highlander

Hugo Bross

Thorsson
quote:Mydwryl schreef op 10 december 2013 @ 13:27:

Het testosteron druipt onderhand via mijn monitor mijn bureau op Weet je wel zeker dat het niet gewoon soep is?quote:Tot zover iemands psyche aflezen aan de avatar, gaat dus in een aantal gevallen ook niet helemaal op.En dan te bedenken dat al deze "outings" op de psyche-pijler gebeuren, dàt is wel de laatste forumplek waar ik dat verwacht had!
quote:Murdoch schreef op 10 december 2013 @ 13:33:

Jacobse al genoemd? Toffe kerel. en Mick!
quote:Nouschi schreef op 10 december 2013 @ 13:33:

[...]

Elninjoo! Hoe kon ik hem vergeten.Is Elninjoo een man???
LV = Lady Voldermort is een vrouw hoor. Ze heeft een volle D-cup schrijft ze tenslotte.
quote:impala schreef op 10 december 2013 @ 12:21:

Als ik vóór dit topic zou hebben gezegd dat ik dacht dat Murdoch een man was, dan zou mij een hoedje zijn opgezet

Maar hoe zit t nou met Lady V?
Is niet toevallig een van de mannen hier glazenwasser die graag nu wil werken? Ik ben pas op de helft van een hele boel ramen en dit topic helpt niet echt om weer aan de slag te gaan...
Nou Geve, het zegt wel iets over de psychische gesteldheid van veel vrouwen hier dat ze er zo klakkeloos van uit zijn gegaan dat wij ook tieten hebben. Seksisme tiert welig in Nederland, daar hoor je ze niet over bij Pauw en Witteman.
Elninjoo, dat was het ja. Kadanz is ook een man als ik mij niet vergis.
quote:boerderijgeit028 schreef op 10 december 2013 @ 13:34:

[...]

Is Elninjoo een man???Duhuh.

[...]

Is Elninjoo een man???Nee, toch?????

[...]

Is Elninjoo een man???Laat je niks wijsmaken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven