Minnaartopic, deel 21.

31-07-2013 15:24 3002 berichten
Al 20 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van mij: Ik zie graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Alle reacties Link kopieren
*breekt even in*

Highlander, ik wil je heel veel sterkte wensen voor de komende tijd.

Wat een zware tijd heb je al gehad en ga jij met de kinderen tegemoet.

Knuffel voor jou!
fijn te lezen sense dat het bij jullie ook in rustiger water gekomen is..
quote:jufmafkees schreef op 10 december 2013 @ 20:41:bedoel je juist te zeggen met het toekomst deel dat je niet wil uitsluiten ooit een relatie met haar te willen en je nu denkt dat daarom juist nu dit afscheid het beste is?Ik weet niet wat ik wil voor de toekomst. Zij ook niet. Wirwar nu. Om te praten over samen door heb ik altijd zo'n verraad gevonden aan mijn echtgenote. Alsof zij al op de schop zat. Nooit gedaan. We hadden besloten dat wij geen toekomst hadden en zouden genieten van het moment. Mijn echtgenote heeft ooit wel gezegd dat zij ons bij elkaar vind passen. Toen heb ik gedaan of ik doof was. Ik wilde helemaal niet weten dat ik zonder haar ooit moest. We gaan niet op elkaar wachten of contact houden zo lang als het verwerken duurt. Er staat dan een bepaalde druk en verwachting op die wij beide niet willen. Platonisch kunnen wij echt niet met elkaar omgaan. Ik denk dat het een alles of niets situatie gaat worden. Ik weet het niet.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Dat schept een heel ander licht op de zaak dan je deed voorkomen, highlander. Ik kan me goed voorstellen dat je het nooit besproken hebt. En nu is inderdaad niet het moment alles of niets te besluiten. Heel veel sterkte nogmaals, lijkt me verrekte zwaar en moeilijk.
Heidi, dat klopt en zo voelde het ook echt voor mij. Ik moest 2 weken weg voor mijn werk. Loop een andere man tegen het lijf. Wilde nacht gehad, betovering verbroken. Jufmafkees, ik heb alleen lovers gehad die zelf ook alleen maar vreemdgaan. Waar kom je die tegen? Op een congres, grote evenementen waarbij ik vaak aanwezig ben. Ik maakte een geintje over hoe te breken met sportschoolvlam. Dat doe ik echt wel in een normaal gesprek.
Vandaag even een half uurtje wat gedronken met mijn vorige lover, mijn derde lover in de reeks, en de eerste waar ik gewoon netjes tegen heb gezegd dat het over was. Zo fijn dat je dan nu gewoon gezellig contact kunt hebben, weer even elkaar bijpraat over hoe het gaat en zo. Is echt het proberen waard Apollonia!
Highlander, ik ga even een aanname doen, heel gevaarlijk.. Ik hou daar niet zo van..

Ik denk dat je een beetje boel van het padje bent momenteel, terecht overigens, en dat je even niet meer door hebt hoe tegenstrijdig je aan het schrijven bent..

Van "alleen seks, niets anders bindt ons" naar alles of niets, en dan met name dat "alles".. Dat lijkt in de verste verte niet op een relatie die enkel voor seks was...

@ Heidi, we hebben het diepste dal gehad, and the only way is up... Het is niet allemaal rozengeur en maneschijn.. Maar de frustraties zijn de deur uit..
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Apollonia, hoe meer je schrijft hoe meer ik het gevoel krijg dat je een impulsieve flipperkast bent met als balletjes je mannen. Verliefd, lust, exclusief, eerlijkheid, het zal jou allemaal worst wezen. Hoe kan je 2 weken geleden in de gloria zijn met een man en na een wip met een onbekende weer helemaal terug bij af qua verliefdheid? Ik snap het niet en ga daar ook maar geen moeite meer voor doen.

Highlander, een poosje rust lijkt me de enige remedie voor jou op dit moment. Even een pas op de plek en leven bij de dag. Waarom nu nadenken over "je leven na..." Het is voor nu wel even pittig genoeg lijkt me zo.
quote:silver1977 schreef op 10 december 2013 @ 20:01:

ik moet ook toegeven dat mijn nr 2 en 3 ook niet van elkaar op de hoogte zijn ....

Er is uberhaupt nooit gesproken over exclusiviteit.. zou ik ook niet willen denk ik.

Ik vraag niet naar evt andere minnaressen en zijn vragen het niet aan mij..

Maar mocht ik iets willen beeindigen dan zal ik dat zo mogelijk gewoon even prive bespreken en afhandelenDat vind ik wat anders Silver, dan praat je er gewoon niet over, prima deal. Maar de minnaar van Ap vraagt er wél naar en zij liegt. Ze had ook kunnen zeggen "joh, dat gaat je niet aan, mijn leven is van mij, vraag er niet naar dan houden we het lollig".
Hoi, ben nieuw hier en heb nogal wat vragen gezien ik ook iets heb met een getrouwde man.

Zal ik hier mijn (lange) verhaal doen, heb weinig mensen waar ik hierover kan praten en loop zo vast als wat enz.

Groetjes Ronjaa
Hai Ronjaa, kom maar op met je verhaal en je vragen.
Natuurlijk Ronjaa, gooi m dr maar in
ik zit er klaar voor !!
Zo nu en dan lees ik hier, vooral ook om "oude bekenden" te lezen.

Highlander is daar niet eentje van. Wel vind ik hem heel duidelijk in zijn verhaal en juist vanuit het oogpunt van de minnaar klopt het precies wat hij schrijft over zijn relatie met zijn minnares. Dus waar een aantal forummers tegenstrijdigheden lezen, lees ik die geheel niet.

Overigens wil ik jou heel veel sterkte wensen, Highlander. Aanwezig zijn bij actieve euthanasie van degene die je liefhebt, is een uitermate ingrijpende en emotionele gebeurtenis.
Ik ben hier ook al een tijdje aan het meelezen. Ik zou ook graag mijn verhaal eens doen.
Brand maar los, nieuwkomertje!
Tsss ... wat zijn dat voor een posts? Ik wil mijn verhaal doen en dan een punt. Doe het dan gewoon!
Hahaha... Ik wil ook mijn verhaal doen!
Hier een korte schets. Sinds een tijdje heb ik ook een minnaar. Ik ben getrouwd, hij is vrijgezel. We zijn elkaar één keer per week. De seks is geweldig. Maar ik betrap mezelf erop dat ik steeds meer van hem verwacht dan enkel seks. Ik denk dat ik niet geschikt ben als minnares. Hij zit ook dag en nacht in mijn hoofd, ik wacht voortdurend op een teken van leven van hem. Voor het ogenblik weet ik het niet meer zo goed.
quote:sim33 schreef op 11 december 2013 @ 20:07:

Hahaha... Ik wil ook mijn verhaal doen!Ja, maar dat komt omdat je een minnaar wil en niet omdat je een verhaal hebt
quote:Rooss4 schreef op dinsdag 10 december 2013 22:18 Apollonia, hoe meer je schrijft hoe meer ik het gevoel krijg dat je een impulsieve flipperkast bent met als balletjes je mannen. Verliefd, lust, exclusief, eerlijkheid, het zal jou allemaal worst wezen. Hoe kan je 2 weken geleden in de gloria zijn met een man en na een wip met een onbekende weer helemaal terug bij af qua verliefdheid? Ik snap het niet en ga daar ook maar geen moeite meer voor doen.

Highlander, een poosje rust lijkt me de enige remedie voor jou op dit moment. Even een pas op de plek en leven bij de dag. Waarom nu nadenken over "je leven na..." Het is voor nu wel even pittig genoeg lijkt me zo. "Apollonia, hoe meer je schrijft hoe meer ik het gevoel krijg dat je een impulsieve flipperkast bent met als balletjes je mannen. Verliefd, lust, exclusief, eerlijkheid, het zal jou allemaal worst wezen. Hoe kan je 2 weken geleden in de gloria zijn met een man en na een wip met een onbekende weer helemaal terug bij af qua verliefdheid? Ik snap het niet en ga daar ook maar geen moeite meer voor doen.

Roos, ik zal er over ophouden en je hoeft er zeker geen moeite voor te doen om het te begrijpen. Om je vraag te beantwoorden. Dat kan als je na de wip met de onbekende er dus achter komt dat een vaste lover dus niet bij mij past. Ik denk ook niet dat ik met mijn manier van het hebben van affaires op deze pijler kan zitten. Ik heb geen minnaar, maar vluchtige seks met meestal een getrouwde man. Vreemdgangers herkennen elkaar daar ben ik inmiddels van overtuigd en na het eerste oogcontact weet je meestal meteen genoeg. Ik ga weer in de meeleesmodus.
Als een echte verliefdheid, zoals jij die omschreef, na twee weken na een wip met iemand anders als sneeuw voor de zon verdwijnt, is dat geen verliefd zijn. Miss verliefd op verliefd-zijn, maar het heeft niets met die persoon te maken.

Voor jou is hij slechts een van ontelbaar.

Ik blijf erbij dat je de seks gebruikt om een ander probleem te verstoppen. Jouw manier van omgaan met seks is in principe natuurlijk prima en jouw ding, maar normaal is het niet. En gezond is het ook niet. Heb je de verhalen van Kipkluifje destijds. Niet gelezen?

Het is compleet lege seks en mannen zijn voor jou slechts gebruiksvoorwerpen. Piemels op benen. Hij mag zijn kunstje doen en wordt vervolgens afgeschoven, weggegooid.

Dat zijn toch ook geen affaires?

Sense, als in ieder geval het licht aan het eind van de tunnel maar weer brandt.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Hai Nieuwkomertje, welkom. Wat verwacht je allemaal van je minnaar en waar zit je onrust?

Apollonia, je hoeft er van mij niet mee op te houden, ik kan alleen mijn hersens niet meer breken over hoe eea werkt bij jou. En ik denk zomaar dat dat komt omdat je het zelf ook niet zo goed weet. Ik snap, net als Heidi, ook niet zo goed hoe je kan fluctueren van enorme verliefdheid naar "toch maar gewoon een neukertje".

En ach, officiëel hoor ik hier misschien ook niet meer. Ik ben single en heb ook geen intense minnaarrelatie.

Al heb ik vannacht wel een leuke nacht gehad, dát dan weer wel.
Oeh Rooss....vertel, vertel!!!

Hier is 't even rustig geweest qua daten wegens drukte. Volgende week eindelijk weer een date met mijn minnaar!!

En mijn man gaat na de kerst zelfs een paar dagen op bezoek bij een scharrel (woont in buitenland). Da's een nieuwe dus ik ben benieuwd. Helaas zit een date voor mij er die dagen niet in, want mijn minnaar moet elke dag werken :( (zelfstandige in onregelmatig beroep wat juist in die dagen drukte geeft).
Tweede date met een heerlijke man, goeie klik, veel te veel wijn, lekkere seks. Helemaal leuk!

En voor nu heb ik even helemaal geen dates staan en dat is even gek maar ook prima. Misschien ben ik voor 2013 wel gewoon uitgeneukt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven