Minnaartopic, deel 21.

31-07-2013 15:24 3002 berichten
Al 20 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van mij: Ik zie graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ben een meelezer en heb veel aan jullie verhalen en tips. Volgende week heb ik mijn 1e date met een getrouwde man (ik ben zelf ook getrouwd). We hebben elkaar in de zomer ontmoet op een feest (zonder onze partners erbij) en hebben leuk met elkaar gepraat. Daarna nummers uitgewisseld en een paar maanden berichtjes gestuurd en gepraat op Skype. Onze gesprekken gaan niet echt heel diep. Onze gesprekken gaan nooit over partners, kinderen, werk etc. Daar ben ik op zich wel blij mee. We zien dit beiden als een leuk extraatje, maar niet om onze frustraties over vanalles te uiten.

Nu mijn vraag: waar hebben jullie het over met jullie minnaars/dates. Is het zo, dat je na een tijdje toch gaat vervallen in de serieuze gesprekken of hebben jullie ook lol met elkaar...

Ik hoop iig dat we dit beiden zo kunnen volhouden
Wij hebben juist vreselijk veel lol, naast de serieuze gesprekken.. Als dat er niet meer zou zijn, naast de serieuze gesprekken.. dat zou voor ons beiden einde oefening zijn. De humor die we hebben is voor ons zo belangrijk.. (en voor velen niet te begrijpen )
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Volgens mij heb ik het met mijn minnaars over alles en niks maar dan echt. Partners, kinderen, de zin en de onzin van het leven en waartoe we hier bestaan op aard, kunst, cultuur, muziek, wijn, seks en lachen, vooral heel veel lachen.

Van humorloze mannen droog ik op.
Roos, als ik met een leuke vrouw die er ook leuk uitziet goed kan praten over de zin van het leven, muziek, kinderen en al die andere dingen die je opnoemt en als we dan ook nog eens dezelfde humor hebben.. Is het dan niet moeilijk om als ze in bed niet echt voldoen ze er dan weer uit te kieperen?

Ik ontmoet zo iemand überhaupt helemaal nooit eigenlijk. En wat als het nou ook nog in bed goed zou klikken.. Ik denk dat ik het niet zou kunnen verdragen dat ze mij dan alleen voor seks zou willen. Die zou ik dan voor altijd willen en helemaal! Ik ben echt hopeloos als minnaar denk ik.

anoniem_63ab5705e222a wijzigde dit bericht op 06-12-2013 15:55
Reden: Niet aardig om hier te schrijven
% gewijzigd
Antoon, its all in the mind dear, all in the mind.

Zoals eerder gezegd, deze mannen krijgen een plek in mijn leven met een bepaald doel en dat doel dient bereikt te worden en that's it. Hoe leuk ook, ik ben altijd weer blij als ze de volgende dag weer naar hun eigen vrouw gaan.

Oké, er is één man die ik langer om me heen zou kunnen verdragen maar dan zie ik hem graag na 2 nachten weer in zijn atutootje stappen.

Wellicht ben ik daar wat zakelijk in geworden maar dat vind ik eigenlijk ook wel weer helemaal oké.
Ienemienemutte, tijdens een date van een aantal uur wil ik graag naast seks ook lachen en ook serieuze dingen bespreekt. Wat Roos zegt, overal en nergens over. Mijn eerste minnaar had echt totaal andere ideeën mbt politiek, geld, carrière, etc dat ik het juist leuk vond om met hem daarover te spreken. Ook op de chat trouwens. Hij was geen mogelijke levenspartner, ook vanwege die verschillen, maar erover discussiëren scherpt je, en je leert ervan, en je stelt je mening wel eens bij over sommige dingen, alleen maar leuk toch?

Antoon, over andere dingen praten kan dus juist ook bevestigen dat je niet samen zou kunnen leven, en dan is het des te fijner om na een paar lekkere uurtjes gewoon weer je eigen leven te leven.

Bedrogen echtgenoten ontloop je door niet thuis af te spreken en verder zorg je ervoor dat je je verhaal klaar hebt als je wordt betrapt. Dan hou je een andere naam en woonplaats aan bijv.
Hi allemaal,

Ik heb nu ongeveer 1 jaar mijn eerste minnaar, we zien elkaar ongeveer 1 keer in de maand, soms 2 keer. Daarnaast hebben we weinig tot geen contact, af en toe een klein appje. De seks met hem is geweldig, nooit zo genoten van seks, ook niet met mijn nr 1.

Het enige waar ik mee zit is dat hij door m'n hoofd blijft spoken, nadat ik bij hem geweest ben zit ik nog zeker een kleine week in een soort roes, heb hier wel last van. Verder zit hij veel in m'n hoofd en daar wil ik vanaf.. Wil verder kunnen met m'n nr 1 en kids zonder dat hij steeds opduikt.

Is dit herkenbaar, hebben jullie tips om het los te laten als ik niet bij hem ben?
Cursus "beton storten en puntdraad draaien" begint volgend jaar september was weer nimpie.

Met andere woorden, nee, daar zijn niet echt tips voor. Je hebt al minimaal contact tussendoor, dat scheelt.

Verder, tja. Afleiding zoeken, je gedachten verzetten, cursusje mindfullness misschien.
Haha geen magische toverspreuk voor dit dus...
quote:Heeeidi schreef op 04 december 2013 @ 21:28:Guus heeft tot de derde vrouw, werkelijk geloofd dat zijn huwelijk helemaal dikke prima was. [..] Toen kwam de derde vrouw en bleek het allemaal toch niet zooooo sprookjesachtigrooskleurig te zijn.Seks met die derde vrouw is bij hem duidelijk ingeslagen als een bom. Woont deze nieuwe minnares ook bij hem in de buurt?quote:Heeeidi schreef op 04 december 2013 @ 22:00:Want het hele beeld dat jij hier nu geschetst hebt, lijkt er toch een ietsiepietsie anders uit te zien.Guus lijkt bij jou moeiteloos het beeld neer te zetten van het hulpeloze jongetje die het zo moeilijk heeft bij moeders de vrouw. Hij lijkt jouw moederinstinct iig met gemak te bespelen. Wat heeft hij het toch moeilijk. Jouw hart bloedt voor dit arme kleintje. Kom maar bij 'mama'. Jij vangt hem wel op. Met alle liefde druk jij hem aan jouw boezem. Schenkt Roosvicee. Zolang jij voor dit schatje klaar staat komt alles goed met hem. Jij sleept hem overal wel doorheen. Als 'beste vriendin' met wie hij af en toe seks heeft.quote:Heeeidi schreef op 05 december 2013 @ 09:47:Ja, ik schrok, omdat het ineens zo dichtbij kwam en ik bang was om ons hele contact te verliezen [..] kun je het maar lastig handelen dat ik wel een normaal contact met mijn minnaar kan onderhouden, terwijl jij dat niet aandurft met jouw minnaresIk denk dat ik zakelijker in mijn sekscontacten sta dan jij. Ik heb wel vaker een contact losgelaten. Zo moeilijk is dat in de praktijk nu ook weer niet. Even slikken en over tot de orde van de dag. Seksrelaties die hun doel hebben gediend blijven voortslepen vind ik zwak. Ook jij kunt loslaten leren.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Gut, Highlander, krijg je niet genoeg grip op me dat je een tandje harder inzet? Grow up zeg.

Je valt in herhaling en ik verwijs je dan ook met liefde terug naar mijn voorgaande postings.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Jeetje Highlander, hou eens op! Je hebt niks met de manier waarop Heidi haar minnaarrelatie bedrijft, je noemt Guus zelfs een zielig jongetje. Toen jij een aantal pagina's terug zielig werd genoemd door jouw situatiebeschrijving, vertelde je diegene dat dat haar perceptie was en alles zei over haar en niks over jou.

Dat geldt nu ook voor jou. Net zo hard. Of misschien nog wel harder omdat je het allemaal zo goed weet.

Hou het bij je eigen situatie en kap met dat gezeik naar Heidi. Je hebt je punt gemaakt, klaar.
Highlander waarom is het voor jou zo belangrijk om vooral te bewijzen dat jij een "echte vent" bent die niemand nodig heeft, i tegenstelling tot de "zwakke mannen" zoals jij Guus nu, en LD een aantal pagina's geleden beschrijft?

Het maakt bijna dat je jaloers lijkt..
Ik zie echt steeds meer overeenkomsten tussen Highlander en Hyperion...
Een goede minnaar speelt met jouw lichaam. Niet met jouw hart. Zowel Guus als LD heeft hartmassage uitgevoerd voor seks. Jij noemt dat liefde. Ik noem dat fout. Over het foute mannenbrein ging mijn eerste post in dit topic al. Nu hij steeds minder seks met jou wil laat hij jou doodbloeden. Zachte heelmeesters. Dat zijige wij zijn hechte vrienden houdt de hartstocht onderhuids bij jou woekerend. Een zwak houdend voor hem. Op standby. Hij wil en jij vliegt naar hem toe. Hij is niet zwak. Door te doen alsof hij zwak is verzwakt hij jou. Ik denk dat jij zo diep beschadigd bent. Jouw hart met chirurgische precisie is gestrikt tussen de liefde en de leegte. Er zijn vriendelijkere vormen van jagen dan dat aanlijnen, opknopen en voor dood achter laten. Dat vind ik. Jij vind dat begrijpelijkerwijs anders.
Nee hoor, je hebt helemaal gelijk.

Jammer voor je, dat het contact met jouw minnares zo uitgehold is, nu er geen seks meer is. Het lege omhulsel valt tegen, begrijp ik. Je zult je wel heel eenzaam voelen nu.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Dus..
quote:Sense-1970 schreef op 08 december 2013 @ 16:56:

Dus..

Een meeuw is geen mus,

En een olifant past niet door de brievenbus,

Zegt mijn zus!
Dus nu ken je de definitie van een goede minnaar ook al? Wauw.

En wie laat er nou voor dood achter? Je hebt jarenlang gebruik gemaakt van het lijf van je minnares en nu je opgedroogd bent leg je haar lang de weg. Wie is er nu eigenlijk wreed?
Roos, het exitgesprek is inmiddels geweest en feitelijk huldigt zij jouw standpunt:quote:Rooss4 schreef op 06 december 2013 @ 15:16:Zoals eerder gezegd, deze mannen krijgen een plek in mijn leven met een bepaald doel en dat doel dient bereikt te worden en that's it. [..] Wellicht ben ik daar wat zakelijk in geworden maar dat vind ik eigenlijk ook wel weer helemaal oké.Rooss4 schreef op 27 november 2013 @ 12:41:Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik wel wat harder ben naar mijn minnaar(s). Hij kan nog zo geweldig lief en een goede gesprekspartner zijn, als hij in bed niet aan mijn standaard van goede seks voldoet zijn wij geen lang leven beschoren. Klinkt hard maar het is wél hetgeen waar ik hem voor in mijn leven heb gehaald.
Jammer highlander...Ik lees hier altijd graag mee omdat iedereen zo respectvol met elkaar omgaat en iedereen elkaar in zijn waarde laat. Jammer dat jij dat niet doet.
Even inbreken in de discussie:

Ik (getrouwd) heb binnenkort een afspraak met een leuke vrouw. Ben aan het kijken naar een goed en netjes hotel regio Utr- Den Haag, redelijke prijzen en als het kan eerder inchecken dan 14.00 uur. Er is vast en zeker wel een link op dit forum naar dit onderwerp. En anders graag jullie tips.

ps, Als het kamermeisje ook nog wil meedoen voor een trio is het helemaal top.
Johnny, gewoon ff wat hotels bellen, vragen naar vroege incheck en de kosten, niks moeilijks aan. Wij wisselen hier geen adresjes uit
quote:southsidejohnny schreef op 09 december 2013 @ 15:26:

Even inbreken in de discussie:

Ik (getrouwd) heb binnenkort een afspraak met een leuke vrouw. Ben aan het kijken naar een goed en netjes hotel regio Utr- Den Haag, redelijke prijzen en als het kan eerder inchecken dan 14.00 uur. Er is vast en zeker wel een link op dit forum naar dit onderwerp. En anders graag jullie tips.

ps, Als het kamermeisje ook nog wil meedoen voor een trio is het helemaal top.Wat zal je vrouw blij zijn met zo'n geweldige partner!
Nou ik moet toch ook even reageren hoor. @ Highlander ik ga er maar even vanuit dat je niet jezelf bent door je privesituatie. Maar het is een beetje flauw om personen beschadigd te noemen als de tweede liefde anders wordt ingevuld dan hoe jij dat doet. Uiteindelijk hebben we allemaal op een bepaalde manier op heel veel vlakken dezelfde emoties. En dat is nou juist zo leuk om te lezen hier. Vindt de een het een maand geleden nog vreemd hoe ik bijvoorbeeld met mijn minnaars omging dan lees ik nu iets van herkenning. En dat is juist leuk!

Ik zal meteen even een update geven over mijn eigen situatie. Sportschoolvlam is de liefste minnaar tot nu toe. Een stoere grote en mooie man die soms als een kleine jongen bijna giechelt als we bij elkaar zijn, me vastpakt en zegt dat ik dat ik de mooiste en liefste vrouw ben die hij ooit heeft gehad. En evengoed een tijger in bed. Hoe leuk is dat? Ik heb me er voor opengesteld en het bevalt me prima moet ik zeggen. Af en toe neemt een lover uit het verleden contact met me op en ik heb 1x eraan toegegeven, maar hey sportschoolvlam was op vakantie met zijn gezin en ik zat alleen in een hotel. De gelegenheid maakt de dief, en ik kon geen nee zeggen, een (min) puntje waar ik nog aan moet werken bij mezelf. Tot nu toe geniet ik met volle teugen en leef alsof er geen morgen is. En Johnny je kunt inderdaad gewoon een hotel bellen en naar de mogelijkheid van een dagkamer informeren. Check in meestal na 10 uur, kosten rond de 70 euro, bij appelmoes met kers kan ik meestal door het hele land terecht. Enjoy!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven