Uitwasbare kleuring
donderdag 12 december 2013 om 12:05
Hoi allemaal!
Ik heb binnenkort een themafeestje en ik zou het heel leuk vinden om voor een avondje mijn haar rood te verven.
In het verleden heb ik wel vaker mijn haar tijdelijk gekleurd maar dat bleef altijd wel een maand of 2 zitten.
Nu zoek ik eigenlijk iets wat er na 1 of 2 keer wassen weer uit is, of in ieder geval na een weekje.
Mocht dat er niet zijn dan moet ik het misschien maar niet doen, ik vind blond zijn toch wel leuk Maar mocht iemand een tip hebben, dan hoor ik het graag!
Ik heb binnenkort een themafeestje en ik zou het heel leuk vinden om voor een avondje mijn haar rood te verven.
In het verleden heb ik wel vaker mijn haar tijdelijk gekleurd maar dat bleef altijd wel een maand of 2 zitten.
Nu zoek ik eigenlijk iets wat er na 1 of 2 keer wassen weer uit is, of in ieder geval na een weekje.
Mocht dat er niet zijn dan moet ik het misschien maar niet doen, ik vind blond zijn toch wel leuk Maar mocht iemand een tip hebben, dan hoor ik het graag!
donderdag 12 december 2013 om 12:18
donderdag 12 december 2013 om 13:13
Je kunt het met rode blusher proberen, kijk maar eens op youtube tutorials. Daar word het ook wel met oogschaduw gedaan als je blauw wil of zoiets. Je moet dan gel in je haar aanbrengen en de compacte poeder haal je zo langs je lokken, één voor één. De kleur blijft met wat poederwaas achter in je haar. de gel droogt een beetje en kapselt zo de kleur in, je borstelt het poeder eruit en voila, je gekleurde lok voor een avond. Doe je heel je haar dan is dit misschien iets waarbij je hulp van een vriendin wil inschakelen.
Lorem Ipsum