Expeditie Robinson 2013
dinsdag 30 juli 2013 om 12:15
Het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson wordt een volledig Nederlandse editie. De Belgen stappen uit het survival-programma. Het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson wordt een volledig Nederlandse editie. De Belgen stappen uit het survival-programma.
De volledige line-up: Geza Weisz, Veronica van Hoogdalem, Jan Versteegh (ex-PowNews), Geraldine Kemper, Kees Boot, Everon Jackson Hooi, Zimra Geurts, Edith Bosch (ex-judoka), Anna Alicia Skilas (MTV), Sef, Valentijn de Hingh (model), Hans Ubbink (modeontwerper), Sanne Vogel en Nega.
De presentatie voor het nieuwe seizoen blijft in handen van Dennis Weening en de Belgische Evi Hansen.
Ik heb er weer zin in, wie gaat er nog meer kijken?
De volledige line-up: Geza Weisz, Veronica van Hoogdalem, Jan Versteegh (ex-PowNews), Geraldine Kemper, Kees Boot, Everon Jackson Hooi, Zimra Geurts, Edith Bosch (ex-judoka), Anna Alicia Skilas (MTV), Sef, Valentijn de Hingh (model), Hans Ubbink (modeontwerper), Sanne Vogel en Nega.
De presentatie voor het nieuwe seizoen blijft in handen van Dennis Weening en de Belgische Evi Hansen.
Ik heb er weer zin in, wie gaat er nog meer kijken?
vrijdag 6 december 2013 om 17:21
donderdag 12 december 2013 om 21:21
Ben meteen even koffie gaan zetten toen Sanne in beeld kwam, jeetje wat heb ik een afkeer van haar (stem) gekregen.
Jan vond ik nog steeds leuk, geza nog steeds een kleuter - heeft werkelijk niets geleerd van alle kritiek.
Nu alleen nog hopen dat (tegen beter weten in) Edith gewonnen heeft.
Jan vond ik nog steeds leuk, geza nog steeds een kleuter - heeft werkelijk niets geleerd van alle kritiek.
Nu alleen nog hopen dat (tegen beter weten in) Edith gewonnen heeft.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
donderdag 12 december 2013 om 22:46
Ik heb geen tweet gezien (wie is maxim?) maar ik wist dat Edith had gewonnen gewoon door het feit dat ze zo zat te glunderen in de interviewtjes .
Wat ontzettend stom dat die NA de proef worden gehouden.
Zo wist ik ookal dat ze in de finale stond en won van Kees gewoon door haar glunderende gezicht.
OOk aan tafel in de studio was het overduidelijk.
Bij Geraldine en Anna (ik was voor Geraldine btw) kon er geen lachje af en Edith? Die zat daar alweer te glunderen...
Heeeeel spannend hoor...NOT...
Wat ontzettend stom dat die NA de proef worden gehouden.
Zo wist ik ookal dat ze in de finale stond en won van Kees gewoon door haar glunderende gezicht.
OOk aan tafel in de studio was het overduidelijk.
Bij Geraldine en Anna (ik was voor Geraldine btw) kon er geen lachje af en Edith? Die zat daar alweer te glunderen...
Heeeeel spannend hoor...NOT...
vrijdag 13 december 2013 om 09:14
Ik vond Anna-Alicia en Geraldine er veel leuker uitzien op het eiland, au naturel, dan gisteravond met zware make-up en nette haartjes. Dat het hele stoere topwijven waren daar was helemaal weg. Maar misschien wil je daar dan ook even van af?
Ik vond AA echt veel mooier op het eiland dan nu in de studio.
En leuk dat Edith gewonnen heeft. Wat zei ze nou toen ze ontdekte dat ze gewonnen had? Eindelijk goud? Daar leek het een beetje op, dachten vriend en ik.
En leuk dat Edith gewonnen heeft. Wat zei ze nou toen ze ontdekte dat ze gewonnen had? Eindelijk goud? Daar leek het een beetje op, dachten vriend en ik.
vrijdag 13 december 2013 om 09:19
quote:Katherina schreef op 13 december 2013 @ 09:14:
Ik vond Anna-Alicia en Geraldine er veel leuker uitzien op het eiland, au naturel, dan gisteravond met zware make-up en nette haartjes. Dat het hele stoere topwijven waren daar was helemaal weg. Maar misschien wil je daar dan ook even van af?
Ik vond ook al dat die dames Anna-Alicia en Geraldine erop het eiland veel mooier uitzagen dan in de studio. Wel had Geraldine een enorme mooie jurk aan had.
Vriend zei Olympisch goud. Wel tof om de allerlaatste proef dan te winnen, die is toch het belangrijkste.
Ik vond ook al dat die dames Anna-Alicia en Geraldine erop het eiland veel mooier uitzagen dan in de studio. Wel had Geraldine een enorme mooie jurk aan had.
Vriend zei Olympisch goud. Wel tof om de allerlaatste proef dan te winnen, die is toch het belangrijkste.