Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2013

30-07-2013 12:15 715 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson wordt een volledig Nederlandse editie. De Belgen stappen uit het survival-programma. Het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson wordt een volledig Nederlandse editie. De Belgen stappen uit het survival-programma.

De volledige line-up: Geza Weisz, Veronica van Hoogdalem, Jan Versteegh (ex-PowNews), Geraldine Kemper, Kees Boot, Everon Jackson Hooi, Zimra Geurts, Edith Bosch (ex-judoka), Anna Alicia Skilas (MTV), Sef, Valentijn de Hingh (model), Hans Ubbink (modeontwerper), Sanne Vogel en Nega.

De presentatie voor het nieuwe seizoen blijft in handen van Dennis Weening en de Belgische Evi Hansen.

Ik heb er weer zin in, wie gaat er nog meer kijken?
Ik heb die tweet van Maxim ook gelezen maar ik dacht dat de winnaar pas tijdens de studio uitzending bekend gemaakt wordt? Die uitzending moet nog komen. Ik kan me niet goed meer herinneren hoe dat vorig jaar ging. Weet iemand dat nog?
Volgens mij was het dat je Vorig jaar bij de laatste aflevering alle deelnemers bij elkaar kwamen die alles nabespreken en vervolgens worden de laatste beelden uitgezonden van de finale en wordt zo de winnaar bekend gemaakt
Als ik mezelf voorbij loop, lach ik wel even vriendelijk
Ah zo. Tja, dan is de winnaar dus al bekend en dan klopt de tweet waarschijnlijk. Jammer, haalt voor mij wat van de spanning weg.
Zeg maar alle spanning.
Uh ja inderdaad
Kijkt er niemand?
Ja ik kijk ook.

Beetje met kromme tenen, dat dan weer wel.

Was wel ongemakkelijk net met de drie heren aan tafel.
Ben meteen even koffie gaan zetten toen Sanne in beeld kwam, jeetje wat heb ik een afkeer van haar (stem) gekregen.

Jan vond ik nog steeds leuk, geza nog steeds een kleuter - heeft werkelijk niets geleerd van alle kritiek.

Nu alleen nog hopen dat (tegen beter weten in) Edith gewonnen heeft.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Gezellig! Vriend is aan het werk, dus ik lig met kat en ipad op de bank.

Sommige stukjes zijn leuk, maar het is wel wat traag. Ik ben benieuwd wie gewonnen heeft!
Nou... Tromgeroffel we zullen het bijna weten.

Ik hoop ook op Edith (ook tegen beter weten in)
Ok, als jullie zeggen "tegen beter weten in", en jullie hebben die tweet van Maxim gezien, dan heb je nu dus ook aan mij info gegeven die ik niet wilde weten. Hebben jullie die tweet niet gezien, en is het gewoon een gok, dan heb ik niks gezegd.
Ik heb het niet over de tweet. Ik denk dat Edith onvoldoende geluk heeft in de proeven.
Haha daar gaat mijn voorgevoel. Super zeg!
Haha, voor al die facebookreacties en posts dat maxime toch al gezegd had dat Geraldine zou winnen
Haha ja idd! Ik moet zeggen dat ik het al vermoedde, omdat Edith in de stukjes dat ze over de proef vertelt, zo enorm enthousiast en blij is. Maar heel tof voor d'r, helemaal omdat ze de eindproef met een achterstand begon.
Ik had het ze alledrie gegund, maar erg leuk dat Edith heeft gewonnen. Ik vond het weer een superseizoen.
Leuk voor Edith,gunde het haar toch wel het meest denk ik.

Vond het wel een beetje saai zo,vind het leuker om de hele proef als finale te zien.
Toch nog een verrassing! Leuk!
Inderdaad een verrassing. Had het niet verwacht, omdat Edith steeds net niet won bij proeven.Ik gunde haar wel het meest van alle drie. Jan vind ik nog steeds een schatje en Kees knap #bloosbloos#
Ik heb geen tweet gezien (wie is maxim?) maar ik wist dat Edith had gewonnen gewoon door het feit dat ze zo zat te glunderen in de interviewtjes .

Wat ontzettend stom dat die NA de proef worden gehouden.

Zo wist ik ookal dat ze in de finale stond en won van Kees gewoon door haar glunderende gezicht.

OOk aan tafel in de studio was het overduidelijk.

Bij Geraldine en Anna (ik was voor Geraldine btw) kon er geen lachje af en Edith? Die zat daar alweer te glunderen...

Heeeeel spannend hoor...NOT...
quote:apie01 schreef op 06 december 2013 @ 14:04:

Geraldine mag van mij winnen omdat ze zo lekker normaal is en tot nu toe de sterkste is van de drieVan mij ook helaas!
Heb het dit jaar niet gevolgd. Kijk wel erg uit naar Expeditie Poolcirkel, gaan jullie dat ook kijken?
Leuk dat Edith gewonnen heeft! Ik gunde het haar en Geraldine het meeste.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Ik vond Anna-Alicia en Geraldine er veel leuker uitzien op het eiland, au naturel, dan gisteravond met zware make-up en nette haartjes. Dat het hele stoere topwijven waren daar was helemaal weg. Maar misschien wil je daar dan ook even van af?

Ik vond AA echt veel mooier op het eiland dan nu in de studio.

En leuk dat Edith gewonnen heeft. Wat zei ze nou toen ze ontdekte dat ze gewonnen had? Eindelijk goud? Daar leek het een beetje op, dachten vriend en ik.
quote:Katherina schreef op 13 december 2013 @ 09:14:

Ik vond Anna-Alicia en Geraldine er veel leuker uitzien op het eiland, au naturel, dan gisteravond met zware make-up en nette haartjes. Dat het hele stoere topwijven waren daar was helemaal weg. Maar misschien wil je daar dan ook even van af?

Ik vond AA echt veel mooier op het eiland dan nu in de studio.

En leuk dat Edith gewonnen heeft. Wat zei ze nou toen ze ontdekte dat ze gewonnen had? Eindelijk goud? Daar leek het een beetje op, dachten vriend en ik.

Ik vond ook al dat die dames Anna-Alicia en Geraldine erop het eiland veel mooier uitzagen dan in de studio. Wel had Geraldine een enorme mooie jurk aan had.

Vriend zei Olympisch goud. Wel tof om de allerlaatste proef dan te winnen, die is toch het belangrijkste.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven