Mode & Beauty alle pijlers

schoenen

14-12-2013 14:56 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zouden jullie bij deze schoenen dragen?

http://www.aspeqt.nl/shop ... notes-enkellaarzen-39015/

(weet niet hoe hier een plaatje te plakken)
Hier kan je toch bijna alles wel bij dragen?
Wat niet?

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
ik dacht dat het alleen bij leggings past? Heel heel strakke skinny broeken. Kan dit ook onder 'gewoon'model broek? Dan 'flubbert' de rand van de broekspijp meer over het laarsje heen, dat is toch niet zo mooi dan?
quote:mila81 schreef op 14 december 2013 @ 15:14:

ik dacht dat het alleen bij leggings past? Heel heel strakke skinny broeken. Kan dit ook onder 'gewoon'model broek? Dan 'flubbert' de rand van de broekspijp meer over het laarsje heen, dat is toch niet zo mooi dan?Dit, + rok, niet doen.
Waarom zou dat niet mooi zijn? wat draag jij normaal onder een broek?
Een onderbroekje.
IK persoonlijk zou alleen met spijkerbroeken, leggingsachtigge broeken. Miss. ook met een heel casual minirok.
quote:Ikhierhuh schreef op 14 december 2013 @ 15:22:

IK persoonlijk zou alleen met spijkerbroeken, leggingsachtigge broeken. Miss. ook met een heel casual minirok.Dit dus.

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Met grijs is ook mooi.

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
En ik zou kobalt blauwe accessoires aanschaffen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven