Mode & Beauty alle pijlers

Wat trek ik aan?

15-12-2013 18:09 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik gaan morgen eindelijk weer eens samen een avondje ertussen uit, maar ik weet niet wat ik aanmoet. Ik ben niet iemand van jurkjes, maar wil er toch leuk uitzien voor hem. Mischien hebben jullie ideetjes voor mij, want ik ben zelf niet zo een fashionista. Liefst met fotos erbij zodat ik weet waarnaar ik uit moet kijken. Alvast bedankt!
Wat vind jij leuk, maat?
Waar gaan jullie heen dan? Uit eten of naar de film of naar een champagnebar of naar de opera? Of allemaal?
Jij was toch diegene die niks meer van ons forummers, aannam? nou dan.
Wat gaan jullie doen?

Er is waarschijnlijk al uitverkoop. Een broek met een mooie top met een glitter.

Ik heb een beetje zo een soort ketting en die leukt echt elke outfit op, zelfs een simpel zwart tuniek wordt er feestelijk van:

This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Gaan jullie naar de Tucky? Of naar de Maccie? Gewoon je huispak.
Lederlook broek met een leuke wijde blouse en blazer. Hakken. PLatte schoenen ivm zwangerschap.

Broek, iets eronder en iets er op. Klaar.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:_isis_ schreef op 15 december 2013 @ 18:15:

Jij was toch diegene die niks meer van ons forummers, aannam? nou dan.Waarom zo kattig doen meteen. Ik wil gewoon een leuke avond hebben met mijn vriend, maar sommigen zijn meteen weer zo negatief door oude koeien uit de sloot te halen.
Jawel maar ga je morgen eerst shoppen dan? Of wil je items uit je kast combineren? Wat wil je nou precies?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:viva-amber schreef op 15 december 2013 @ 18:27:

Wat gaan jullie doen?

Er is waarschijnlijk al uitverkoop. Een broek met een mooie top met een glitter.

Ik heb een beetje zo een soort ketting en die leukt echt elke outfit op, zelfs een simpel zwart tuniek wordt er feestelijk van:

[img]http://www.lucardi.nl/data/producten/10 ... erkant.jpg[/img]Wat een mooie ketting. Echt iets voor mij want ik hou van accecoires en draag veel zwarte kleding. We gaan eerst uit eten en daarna naar de film. Niks spectaculairs dus, maar ik wil toch indruk op hem maken want zovaak tut ik mij niet meer op voor hem.
quote:meidtie schreef op 15 december 2013 @ 22:26:

[...]

Wat een mooie ketting. Echt iets voor mij want ik hou van accecoires en draag veel zwarte kleding. We gaan eerst uit eten en daarna naar de film. Niks spectaculairs dus, maar ik wil toch indruk op hem maken want zovaak tut ik mij niet meer op voor hem.Kun je niet beter nieuw ondergoed kopen dan nog meer zwarte kleding?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 december 2013 @ 19:33:

[afbeelding]

Broek, iets eronder en iets er op. Klaar.Leuke outfits!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Enn schreef op 15 december 2013 @ 22:23:

Jawel maar ga je morgen eerst shoppen dan? Of wil je items uit je kast combineren? Wat wil je nou precies?Ik ga eerst shoppen.
https://www.perfectlybasi ... art-0088010017871105.aspx

Zwart mét indruk.
Als je indruk op je vent wil maken is het wel zo leuk iets aan te doen wat hij leuk vindt, toch?

Zou hij van zoiets niet blijer worden, ipv van veel zwart en een broek?

http://www.stylefruits.nl/outfits

Ik zou hier een uurtje neuzen.
Waar houdt je vriend van dan? Die van mij is dol op hakken en jurkjes, terwijl ik meestal broeken draag. Als ik op hem indruk wil maken draag ik dus hakken en een jurkje.
een rokje als hoogzwangere zou ik niet doen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven