Nomineer hier het leukste topic van 2013

16-12-2013 12:50 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nog een week en het is kerstmis nog 2 weken en 2013 is alweer bijna voorbij.

Welk topic dat in 2013 is gestart vinden jullie het leukste topic van het jaar?*

Nomineer je favoriet met het liefst met een link of de titel van het topic.

In januari 2014 zal ik een poll openen waarin gestemd kan worden voor het leukste topic van 2013.

De nominaties voor 2013:

Man van vriendin daagt me uit

Show hier je talent

Furby blijkt een ware huistiran

Waar kan ik manzaad kopen?

Op zoek naar de jongen uit de trein

Dagboek van de leegte

Kopie eigen piemel

Zou ik bij u op verjaardag mogen komen

Smulsteen

Zoon (13) met zweetvoeten

Wat vind jij te bloot?

Trein, bus komt iemand naast je zitten!
Leuk! Ik lees mee.
Ik weet niet meer hoe de titel was, maar er was een topic over iemand die en bbq had met vrienden en ze had aan zitten pappen met een bezette vriend daar die later zijn "smakelijke hap" via de what's app gestuurd heeft.

Misschien niet de leukste, maar wel de opmerkelijkste die mij nog steeds bij gebleven is.
Hilarisch gierige acties! Of is die al ouder?
Viola Holt gate.En dan niet het korrelatietopic, maar de verdwenen voorganger waarin ineens tientallen Viola's het forum bevolkten.

Dat topic dat Saartje noemt was ook leuk .
Het recente topic over de Furby 2.0 wat een giller dat beest, hilarisch topic.
quote:masque schreef op 16 december 2013 @ 13:27:

Hilarisch gierige acties! Of is die al ouder?

Hilarische gierige acties en Onvoorstelbare gierige acties zijn van 2012 en in 2012 genomineerd.

Gierige acties deel III is gestart in 2013 en kan dit jaar worden genomineerd.
quote:saartje- schreef op 16 december 2013 @ 13:26:

Ik weet niet meer hoe de titel was, maar er was een topic over iemand die en bbq had met vrienden en ze had aan zitten pappen met een bezette vriend daar die later zijn "smakelijke hap" via de what's app gestuurd heeft.

Misschien niet de leukste, maar wel de opmerkelijkste die mij nog steeds bij gebleven is.gevonden
quote:saartje- schreef op 16 december 2013 @ 13:26:

Misschien niet de leukste, maar wel de opmerkelijkste die mij nog steeds bij gebleven is.Weet iemand toevallig de titel van dit topic of een linkje?
Show hier je talent.

Deze, heb in een scheur gelegen!
quote:Lady-Voldemort schreef op 16 december 2013 @ 13:32:

Viola Holt gate.En dan niet het korrelatietopic, maar de verdwenen voorganger waarin ineens tientallen Viola's het forum bevolkten.

[...]Aanvulling op de OP. *Om mee te kunnen doen aan de verkiezing van het leukste topic van het jaar moet het topic nog wel na te lezen zijn. "Verdwenen" topics kunnen helaas niet meedoen aan de verkiezing.
quote:gordijn87 schreef op 16 december 2013 @ 13:32:

Het recente topic over de Furby 2.0 wat een giller dat beest, hilarisch topic.Furby blijkt ware huistiran
Bedankt LV! Was zelf ook al aan het zoeken maar kon hem niet vinden.
Het manzaadtopic!
Doe mij maar een bakkie pleur...!
quote:Sophiepapa schreef op 16 december 2013 @ 13:51:

[...]

Furby blijkt ware huistiran+1 nominatie waard
quote:Sophiepapa schreef op 16 december 2013 @ 13:46:

[...]

Aanvulling op de OP. *Om mee te kunnen doen aan de verkiezing van het leukste topic van het jaar moet het topic nog wel na te lezen zijn. "Verdwenen" topics kunnen helaas niet meedoen aan de verkiezing.Nou, dan kan ik wel ophouden met nomineren. Ik heb een absolute voorkeur voor verdwenen topics .
quote:Lady-Voldemort schreef op 16 december 2013 @ 14:12:

[...]

Nou, dan kan ik wel ophouden met nomineren. Ik heb een absolute voorkeur voor verdwenen topics .Nomineren mag natuurlijk wel wat mij betreft.
Ik weet niet of het van dit jaar was, maar het verhaal dat mij altijd is bijgebleven was van een forumster die meedeed aan een actie voor 1 of ander lokaal gebouw, daar spulletjes voor meegenomen had en vervolgens de camera van een lokale omroep in haar gezicht kreeg...

En in haar ultieme poging een intelligente opmerking te maken, kwam er enkel uit: Allemaal van MIJ!

Moet nog steeds lachen als ik terug denk aan dat verhaal. Was een topic over blunders

Maar voor hetzelfde geldt is dat al jaren oud, ik kan het ook niet meer vinden! Maar wat een geniaal topic was dat, stonden erg veel leuke verhalen in!
Ik vond dat topic hilarisch van die vrouw die gedumpt werd door haar vriend in het park en zij ging op de grond liggen rollen van verdriet en trok geloof ik alle bloemetjes uit de grond. Geen idee hoe dat topic heet. Iemand een idee?
Ik heb me vermaakt met dat topic van een man die een kopie van zijn piemel wilde maken.

En ook met dat topic over die man die hele vreemde taarten maakte. Maar ik geloof dat de website van die man eigenlijk grappiger was dan het topic zelf.
quote:boerderijgeit028 schreef op 16 december 2013 @ 15:09:

Ik vond dat topic hilarisch van die vrouw die gedumpt werd door haar vriend in het park en zij ging op de grond liggen rollen van verdriet en trok geloof ik alle bloemetjes uit de grond. Geen idee hoe dat topic heet. Iemand een idee?Dat was deze.

Ik wilde hem ook al nomineren, maar helaas is ie uit 2012.
Ik ontdek 'show hier je talent' nu pas. Die is inderdaad erg leuk.
Ik vind het kakelverse 'jongen uit de trein'-topic nu al een nominatie waard! 3 pagina's kort maar het halve forum is nu al op zoek naar die knappe gozert uit de trein, geweldig!
Ik wil graag dit topic nomineren

Dagboek van de leegte
quote:boerderijgeit028 schreef op maandag 16 december 2013 15:33 Ik wil graag dit topic nomineren

<a href="Dagboek van de leegte" class="link">Dagboek van de leegte</a>Hahahah
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven