Cadeaubonnen
maandag 16 december 2013 om 21:32
Weet niet zeker of dit de juiste pijler is, maar dacht hier zitten de meeste shopperds
Omdat ik bijna 39w in verwachting ben van ons 3e kind, heb ik eigenlijk geen zin om nog uitgebreid te gaan shoppen. En een geluk bij een ongeluk: de meeste familieleden vroegen een cadeaubon.
Nu vroeg ik me af of een van jullie misschien weet of de ikea cadeaubonnen ook gewoon verkrijgbaar zijn in de supermarkt ? Bij ons in het dorp niet, maar misschien in buurstad wel. Maar misschien dat ik me de rit met peuter, dreumes en dikke buik kan besparen.
Alvast bedankt.
Omdat ik bijna 39w in verwachting ben van ons 3e kind, heb ik eigenlijk geen zin om nog uitgebreid te gaan shoppen. En een geluk bij een ongeluk: de meeste familieleden vroegen een cadeaubon.
Nu vroeg ik me af of een van jullie misschien weet of de ikea cadeaubonnen ook gewoon verkrijgbaar zijn in de supermarkt ? Bij ons in het dorp niet, maar misschien in buurstad wel. Maar misschien dat ik me de rit met peuter, dreumes en dikke buik kan besparen.
Alvast bedankt.
maandag 16 december 2013 om 21:43
quote:annapalona schreef op 16 december 2013 @ 21:41:
Je kan echt alleen Ikea cadeaukaarten bij de Ikea aan de kassa kopen.
VVV bonnen worden geloof ik wel geaccepteerd bij de Ikea, misschien kan je die geven? Die kan je overal kopen.
Hmm dat is jammer ! Dan sturen we vriend naar de ikea komend weekend. Wonen er gelukkig maar 20min vandaan, maar dacht het mezelf gemakkelijk te maken
Dankjewel voor je antwoord !
Je kan echt alleen Ikea cadeaukaarten bij de Ikea aan de kassa kopen.
VVV bonnen worden geloof ik wel geaccepteerd bij de Ikea, misschien kan je die geven? Die kan je overal kopen.
Hmm dat is jammer ! Dan sturen we vriend naar de ikea komend weekend. Wonen er gelukkig maar 20min vandaan, maar dacht het mezelf gemakkelijk te maken
Dankjewel voor je antwoord !
maandag 16 december 2013 om 22:41
Nee hoor. Het is dan weer super jammer dat ik niet meer weet waar het was maar ik weet zeker dat ik ook ergens anders ikea bonnen heb gezien.
Wij hebben geen ikea in de stad maar zag daar el die bon.
Waar kon hetgeweest zijn? Ff denken: ah, bruna, Vako, Jumbo.
Zoiets. Appie heeft tegenwoordig echt veel keus. En Jumbo ook.
Volgens mij was het Jumbo.
Wij hebben geen ikea in de stad maar zag daar el die bon.
Waar kon hetgeweest zijn? Ff denken: ah, bruna, Vako, Jumbo.
Zoiets. Appie heeft tegenwoordig echt veel keus. En Jumbo ook.
Volgens mij was het Jumbo.