Het 30ste Tetter Topic!!

28-10-2013 20:52 2346 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een jubileum topic, de 30ste!!

Nog in de herfst maar toch al een eindje richting winter.

Maar tetteren kunnen we zelfs met stijve vingers vd kou, of in de storm, we houden ons warm aan onze beessies en aan elkaars gezelschap.

Happy New Topic!

Deel 29
Optimist tot in de kist!
Haha Splinter, slimme moeder heb je. Zijn ze mooi geworden?

Jammer Fant, dat het weer zo rot gaat. Maar hoe was nou je wiet?

Lekker he, zo'n 13e maand. Ik krijg dat al in november. Spaarrekening weer goed gespekt.

Nu maar weer slapen. Morgen kerstlunch op het werk. Lekker! Iedereen maakt wat. Altijd fijn met allerlei nationaliteiten in mijn unit.
Kijk dat noemen wij dus een Potluck Ratje, iedereen neemt iets mee, heel leuk en heel gebruikelijk hier. Ook op werk dus.

Wiet doet niks, flauw he. En het gaat ook eigenlijk niet rot, ik ben juist heel gelukkig op dit moment. Ik denk een soort van opluchting dat dit jaar er bijna opzit en ik iets meer weet over wat ik kan verwachten vd MS en ook wat ik allemaal nog wel kan. Daardoor wordt 2014 voor mijn gevoel een "makkie"
Optimist tot in de kist!
Ik hoop het heel erg voor je Fant.

Maar uh....

quote:Olifantjeinhetbos schreef op 16 december 2013 @ 23:03:

Wiet doet niks, flauw he.

en

En het gaat ook eigenlijk niet rot, ik ben juist heel gelukkig op dit moment.

Doesn't ring a bell?

Bieb, fijn van die extra maand! Altijd goed.

Rat, veel plezier morgen!

En ik, heb mijn potje mutserigheid van de komende jaren wel weer gehad. En ik heb zere vingers van het gepruts met ijzerdraad. Maar het was ook een beetje lollig, ik had een metalen frame in de vorm van een kerstboom en die heb ik omwikkeld met een soort ketting en met lampjes en daar dan weer allemaal vormpjes in gehangen. Nou ja, het kon erger.

Oh, en Sammi heeft met zijn voorpoot op het stempelkussen van man staan leunen. Handigert.
Hahahaha, nee die happiness was er veul eerder hoor

Klinkt leuk hoor je mutsenfrobelwerkje
Optimist tot in de kist!
*bwurp* *bwurp* wat heb ik lekker gegeten zeg. Veel te veel natuurlijk. Nu nog een mooi bakje mee voor thuis. Met lekkere chocolaatjes en chocopindakoekjes.

Nu wil graag even liggen....
Wat is het hier rustig!!!
Optimist tot in de kist!
Al gestoft, gesopt, gezogen en gedweild en het is hier nog steeds een puinbak.

Gisteren heeft MO de schouw uit de muur geslagen..wat een stofbende. Echt overal
..en fijn een praatje met 2 meneren die me God kwamen brengen gehad en daarna koekjes en koffie met de bouwmeneren.

En nu ga ik lekker shoppen.
Net te horen gekregen dat Ezepa maximaal 6 tot 8 weken te leven heeft. Morgen komt hij naar huis
Goffer !
Oh wat erg...
Ploutje...
Ik ben mijn eigen bananenschil
Sjezus Plou....wat een kutnieuws
Kom ik ook nog maar even. Mijn vader heeft toch uitzaaiingen. Hij heeft nu longkanker. Prognose is onbekend. Geen idee hoe lang hij nog te leven heeft. Hij heeft veel pijn en krijgt pijnstillende pleisters.
Jeetje Rat
Oh nee Ratje...

Wat een godvergeten KLOTEziekte is het toch!!

Ja, dat is het zeker. Ezepa is volgens mij nog niet zo oud toch? Mijn vader is 78. Altijd sterke man geweest. En nu kan hij nog niet eens naar de overkant van de straat een boodschap doen.

Mijn moeder belde het vanavond door. De huisarts heeft het verteld, die kwam vanmiddag langs. Want van het ziekenhuis in Groningen horen ze niks. Als er nog een behandeling gaat gebeuren gaat pa naar Zwolle.

Ik ben helemaal lam. Het leek zo goed te gaan en dan toch dit nieuws.
Vreselijk Rat, niet te bevatten. Er zijn maar weinig dingen die echt niet omkeerbaar zijn in het leven, maar dit wel. Je kunt alleen maar afwachten en aanzien wat er gebeurt. En heel hard hopen dat hij goed begeleid wordt en niet te veel pijn krijgt.

Ploutje, wat is er gebeurd met Ezepa? Heeft zijn herseninfarct er ook mee te maken?

Nou, wat ik net voor Rat schreef, geldt voor jou natuurlijk ook. Alleen dan in sneltreinvaart. Is hij nog / weer aanspreekbaar?

Echt afschuwelijk...
De huisarts komt volgende week nog weer langs, om te praten. Ik weet nog niet wat mijn vader wil. Ik heb alleen mijn moeder gesproken. Het moet eerst wat inzinken denk ik. Ze weten het pas vandaag. Maar ik vind het allemaal erg moeilijk.

Pilou, hoe gaat het nu met jou? Kan jij het nog aan?
Oh wat een vreselijk nieuws hier.

Plous, wat erg van Ezepa, hoe kan dat nou toch? Wat een enorme slag is dit. Sterkte meid.

En Ratje, toch nog uitgezaaid, longkanker. Bah. En nu komt er zoveel op je af, zoveel emoties.

Voor jullie beidjes, ik denk aan jullie. Wat een zware tijd. Mijn arm om jullie heen!
Optimist tot in de kist!
quote:Splinter_ schreef op 18 december 2013 @ 21:13:

Ploutje, wat is er gebeurd met Ezepa? Heeft zijn herseninfarct er ook mee te maken?

Nou, wat ik net voor Rat schreef, geldt voor jou natuurlijk ook. Alleen dan in sneltreinvaart. Is hij nog / weer aanspreekbaar?

Echt afschuwelijk...

Nou, vrijdag infarct, kwam niet uit zijn woorden e.d.

Zaterdag was hij best oke. Maakte weer grapjes, alleen de rechter kant iets verdoofd.

Zondag was hij matjes, grapjes begreep hij niet meer en hij zei af en toe dingen die hij niet wilde zeggen.

Vandaag dus te horen gekregen dat hij met dit ziektebeeld boven op de longkanker, max 6 tot 8 weken te leven zou hebben.

Om 17u is er een zuster bij hem geweest en was hij aanspreekbaar. Om 18.30 kwamen E, ik en Ezema aan, en toen kon hij niks meer. Niet praten, geen mimiek, helemaal niks. Hij heeft dus nog een infarct er over heen gehad.

Het is nu een kasplantje
Pffff, ik weet gewoon niet hoe ik moet reageren. Heb al 6x mijn tekst weggehaald, het slaat allemaal nergens op.

Dan maar een hele dikke en heel stil mijn armen stevig om je heen.
Overigens beseft hij alles nu. Hij is heel emotioneel. We communiceren nu door te vragen om met zijn linker hand te knijpen.

Maar allejezus wat is dat kut zeg. Gevangen in zijn eigen lijf.
Wat vreselijk Pilou. Wat onvoorstelbaar snel gegaan. Ik weet zo niet wat ik kan zeggen. Het spijt me voor jou, E en Ezema.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven