Het 30ste Tetter Topic!!
maandag 28 oktober 2013 om 20:52
donderdag 19 december 2013 om 08:18
Heb je nog wat kunnen slapen Pilou? Half 3 en nog wakker zijn is niet zo'n goede combi met werken.
Ik heb redelijk geslapen. Mijn lijf doet nu wel zeer, echt uitgerust ben ik niet. Ik heb volgens mij ontzettend liggen draaien en woelen.
Nu even zinnen verzetten op het werk. Ik heb weer veel te doen.
Ik heb redelijk geslapen. Mijn lijf doet nu wel zeer, echt uitgerust ben ik niet. Ik heb volgens mij ontzettend liggen draaien en woelen.
Nu even zinnen verzetten op het werk. Ik heb weer veel te doen.
donderdag 19 december 2013 om 22:00
quote:Splinter_ schreef op 19 december 2013 @ 17:24:
Plou, hoe gaat het vandaag met jullie?
Zonder slaap gaan werken, daarna naar schoonouders. Ezepa is thuis. Thuiszorg geregeld. Ezepa kan sinds vanmorgen een half glimlachje produceren en knipogen. Dus we sjansen wat af met hem
Maar ja, dat is het dan ook. Vorige week maakte we nog grapjes en nu moeten we hem vla voeren en zijn billen wassen.
Voor mij is het zwaar, laat staan voor E en zijn broer en moeder. Het het verschrikkelijk zwaar voor ze.
Plou, hoe gaat het vandaag met jullie?
Zonder slaap gaan werken, daarna naar schoonouders. Ezepa is thuis. Thuiszorg geregeld. Ezepa kan sinds vanmorgen een half glimlachje produceren en knipogen. Dus we sjansen wat af met hem
Maar ja, dat is het dan ook. Vorige week maakte we nog grapjes en nu moeten we hem vla voeren en zijn billen wassen.
Voor mij is het zwaar, laat staan voor E en zijn broer en moeder. Het het verschrikkelijk zwaar voor ze.
vrijdag 20 december 2013 om 08:26
Goedemorgen.
Fantje, fijn dan zoveel sneeuw! Kan je nog wel naar buiten?
Honden zullen wel weer blij zijn met al dat witte spul. Tara zou zeer op haar plaats zijn bij jou
Bieb, heb je nog wat leuks gekocht?
Met mij gaat het nu wel weer goed. Moeders praatte tijdens het gesprek waarin ze het vertelde al weer over koetjes en kalfjes. Ik denk dat het besef nog moet komen. Het is nog vers, dit nieuws.
Pilou, heb je vannacht wel geslapen?
Ik heb vandaag laatste werkdag! Nog een paar dingen doen en dan heerlijk 2 weken vakantie! Vanmiddag naar de kapper en dan niks! Twee hele weken lang... wat een heerlijk vooruitzicht.
Fantje, fijn dan zoveel sneeuw! Kan je nog wel naar buiten?
Honden zullen wel weer blij zijn met al dat witte spul. Tara zou zeer op haar plaats zijn bij jou
Bieb, heb je nog wat leuks gekocht?
Met mij gaat het nu wel weer goed. Moeders praatte tijdens het gesprek waarin ze het vertelde al weer over koetjes en kalfjes. Ik denk dat het besef nog moet komen. Het is nog vers, dit nieuws.
Pilou, heb je vannacht wel geslapen?
Ik heb vandaag laatste werkdag! Nog een paar dingen doen en dan heerlijk 2 weken vakantie! Vanmiddag naar de kapper en dan niks! Twee hele weken lang... wat een heerlijk vooruitzicht.
vrijdag 20 december 2013 om 09:39
Hier weer een slechte nacht. Moet zo ook naar mijn huis voor de stukadoor en het laminaat. Daarna ga ik naar Ezepa.
Hij heeft een onrustige nacht gehad. Ezema heeft in iede rgeval wel lekker geslapen en kan de dag weer aan.
Rat, je had toch nog genoeg dagen? Lekker hoor.
Ik moet helaas maandag en vrijdag gewoon werken.
Hij heeft een onrustige nacht gehad. Ezema heeft in iede rgeval wel lekker geslapen en kan de dag weer aan.
Rat, je had toch nog genoeg dagen? Lekker hoor.
Ik moet helaas maandag en vrijdag gewoon werken.