Het 30ste Tetter Topic!!

28-10-2013 20:52 2346 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een jubileum topic, de 30ste!!

Nog in de herfst maar toch al een eindje richting winter.

Maar tetteren kunnen we zelfs met stijve vingers vd kou, of in de storm, we houden ons warm aan onze beessies en aan elkaars gezelschap.

Happy New Topic!

Deel 29
Optimist tot in de kist!
En hij komt morgen gewoon naar huis. Dat wilde hij graag dus gaan we regelen. (Nou ja, E gaat dat regelen)
Dat is mooi Plous, dat dat gaat gebeuren. Regelt E dan ook hulp?

Wat erg dat hij het allemaal beseft en niks kan zeggen. Enorm emotioneel....
Ja, 24uurszorg wordt er geregeld. De indicatie is er al
Fijn dat dat geregeld is.

Ga je werken morgen? En ben je alleen vanavond, of blijf je bij E?
Jij ook sterkte Rat.
Ach wat enorm verdrietig. Arme Ezepa en iedereen die met en naast hem leeft.

Fijn wel dat de zorg goed is geregeld.
Optimist tot in de kist!
Ik hoop dat jullie een beetje kunnen slapen vannacht, Plou en Ratje.
Ik zit aan de hartige taart, mijn diner
Best lekker toch hartige taart?

Niks mis mee, wij eten al een week "food court", dagelijks aan het shoppen voor Kerst.
Optimist tot in de kist!
Ik ben alleen splint en ik ga wel een paar uurtjes werken. Als ik nog in slaap val...
Heb je nog wat kunnen slapen Pilou? Half 3 en nog wakker zijn is niet zo'n goede combi met werken.

Ik heb redelijk geslapen. Mijn lijf doet nu wel zeer, echt uitgerust ben ik niet. Ik heb volgens mij ontzettend liggen draaien en woelen.

Nu even zinnen verzetten op het werk. Ik heb weer veel te doen.
Neuh, niet geslapen. Zo labiel als de pest.
Hier nog een..... Tranen zitten hoog. Afleiding vinden in werk lukt ook niet echt. En ik verrek van de rugpijn. Net 2 pilletjes ingenomen.
Rat
Het Viva forum is papaja.
Plou, hoe gaat het vandaag met jullie?
Aaah, een schattig borrig kerstengeltje in de bus. Dankjewel!
quote:Splinter_ schreef op 19 december 2013 @ 19:03:

Aaah, een schattig borrig kerstengeltje in de bus. Dankjewel!

+1

Er is hier alweer sneeuw gevallen, pfff hele sneeuwmuren hebben we hier, de gemeente kan het totaal niet aan zoveel sneeuwval in zo'n korte tijd is zelfs voor Calgary ongewoon.
Optimist tot in de kist!
quote:Splinter_ schreef op 19 december 2013 @ 17:24:

Plou, hoe gaat het vandaag met jullie?

Zonder slaap gaan werken, daarna naar schoonouders. Ezepa is thuis. Thuiszorg geregeld. Ezepa kan sinds vanmorgen een half glimlachje produceren en knipogen. Dus we sjansen wat af met hem

Maar ja, dat is het dan ook. Vorige week maakte we nog grapjes en nu moeten we hem vla voeren en zijn billen wassen.

Voor mij is het zwaar, laat staan voor E en zijn broer en moeder. Het het verschrikkelijk zwaar voor ze.
Pfoe, wat een nachtmerrie.
Vreselijk Plous. Inderdaad een nachtmerrie.

Ratje, hoe is het met jou, en hoe is je moeder onder dit vreselijke bericht.
Optimist tot in de kist!
Goedemorgen.

Fantje, fijn dan zoveel sneeuw! Kan je nog wel naar buiten?

Honden zullen wel weer blij zijn met al dat witte spul. Tara zou zeer op haar plaats zijn bij jou

Bieb, heb je nog wat leuks gekocht?

Met mij gaat het nu wel weer goed. Moeders praatte tijdens het gesprek waarin ze het vertelde al weer over koetjes en kalfjes. Ik denk dat het besef nog moet komen. Het is nog vers, dit nieuws.

Pilou, heb je vannacht wel geslapen?

Ik heb vandaag laatste werkdag! Nog een paar dingen doen en dan heerlijk 2 weken vakantie! Vanmiddag naar de kapper en dan niks! Twee hele weken lang... wat een heerlijk vooruitzicht.
Hier weer een slechte nacht. Moet zo ook naar mijn huis voor de stukadoor en het laminaat. Daarna ga ik naar Ezepa.

Hij heeft een onrustige nacht gehad. Ezema heeft in iede rgeval wel lekker geslapen en kan de dag weer aan.

Rat, je had toch nog genoeg dagen? Lekker hoor.

Ik moet helaas maandag en vrijdag gewoon werken.
Lieve meisjes, wij gaan straks naar Gent maar ik wil even twee dikke oempfdeluxe- geven voor Plou, Ezepa, Ezema en E en voor Ratje en papa en mama Rat.

Tot later!!
Ik ben mijn eigen bananenschil

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven