Mode & Beauty alle pijlers

Hoed voor bruiloft?

05-08-2013 11:39 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik heb jullie hulp nodig!

Eind augustus heb ik een bruiloft waarbij op de uitnodiging staat aangegeven dat een hoed gewaardeerd wordt... (Als t dus echt niet lukt, dan is er dus niet direct een man over boord neem ik maar even aan).

Hebben jullie een idee waar ik leuk kan kijken voor een hoed? Tips van dames die ook wel eens een hoed voor een bruiloft hebben moeten regelen? Ben benieuwd!

Dankjulliewel!
ligt een beetje aan je budget, als je weinig geld wilt uitgeven zou ik eens naar de V&D gaan, als je veel geld wilt uitgeven zou ik naar een hoedenspeciaalzaak gaan.
@ballys: V&D goed idee!

wil er niet teveel aan uitgeven omdat ik niet verwacht die hoed nog heel vaak te gaan dragen...
Ik heb verschillende hoeden gewoon op MP gekocht.

Mocht je geen hoedenmens zijn, dan zou je ook voor een grote haar accecoire kunnen kijken.

Ik heb eind september een bruiloft, en dit keer geen zin in een hoed (heb al een aantal huwelijken dezelfde op gehad maar geen budget voor een nieuwe hoed)

Ik heb bij zo'n meuk winkel een haarding gekocht voor 5 euro en mijn moeder vond mij op maxima lijken. Nou ja, bij wijze van spreken dan.
Kun je geen hoed huren?

Via een feestkleding winkel?
Bij V&D heb je nu de wintercolletie inmiddels alweer. De echte "bruiloft-hoeden" zijn in de zomercollectie.

Beetje dit idee
Wat vind je van zo'n haarsieraad? Het heet een fascinator.

Zijn ook online te koop.

Ik wilde net schrijven, het heet een fascinator
Haarsierraad inderdaad. Je zou ook nog kunnen kijken bij de Bijenkorf, maar volgens mij zag ik daar al meer de najaar/winterdingen liggen.

Wellicht heb je ook enkele kleine modezaken in de buurt? Ik woon in een grote stad en kom regelmatig in zulke (niet 13 in een dozijn) winkels. Verkopen ze ook vaak hoeden.
Bij ons kom je van die fascinators regelmatig tegen in van die 'Chinese rommel zaakjes'.
Of een tweedehandswinkel?
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Of op ebay

http://www.ebay.com/sch/i ... =2&rt=nc&_pppn=r1&LH_FS=1

Je kunt ook op hair accessories kijken. Daar staan hele kleine dingetjes voor in je haar.
Hier hebben ze heel veel:

https://www.bouffante.nl/ ... cessoires/haaraccessoires
zo'n haarding hebben ze ook wel bij de bijoux brigitte.

als je een echte hoedenwinkel zoekt, in utrecht zit een hele mooie (maar ook hele dure; jos van dijck)!

anders idd V&D, Bijenkorf oid
Gewoon in zo`n echte hoedenwinkel?

Ik kom regelmatig langs een paar hoedenwinkels en het is echt top wat daar hangt. Ik durf ook te wedden dat ze je daar ook prima advies zullen kunnen geven.
Ohhh ja wat leuk, die fascinators!! Dan moet ik nu toch echt gaan bedenken wat voor jurk ik ga aantrekken want dan kan ik iets matchends kopen/bestellen.

Wat een goeie tips!
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-12-2013 20:19
Reden: spam
% gewijzigd
-
Fascinators heb je ook bij de Claire's
quote:felinecuisine schreef op 17 december 2013 @ 17:23:

In Amsterdam Oost heb je een leuke hoedenwinkel: Eudia. Daar heb je ook mooie fascinators. Daar heb ik laatst een hele gave hoed gekocht.Je eigen winkel toevallig?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Voor de bruiloft van mijn zus heb ik een haarfascinator laten maken door iemand van MP. Ze maakt ook hoeden. Omdat ik niet in de buurt woon vroeg ze mij bij de verfwinkel een kleurenstaaltje te halen in mijn gewenste kleur. Dat was de kleur van mijn jasje. Ze had wat voorbeelden op MP staan en daar koos ik er 1 uit. Ze heeft hem voor mij gemaakt in de exacte kleur een foto gemaakt en ik hoefde toen pas te betalen. Echt fantastisch!

Ze heet Maria Marcus uit Baarle Nassau!

Dat was mijn promotiepraatje
Oh haha zie nu pas dat dit een oud topic is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven