Lijf & Lijn alle pijlers

De pil

17-12-2013 20:55 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Ik gebruik sinds een paar maanden de pil ( Ethinylestradiol/Leveonorgestrel ), maar iets zit mij niet lekker. Mijn dokter gaf duidelijk aan dat ik iets kon aankomen, mijn eetlust zou toenemen en dat mijn puisten zouden verminderen. Maar helaas gebeurd het tegendeel, ik krijg meer puisten en val af! Mijn eetlust is behoorlijk verminderd.

Ik vraag me af, of iemand die ook heeft gehad en of het iets is om me zorgen over te maken.
Hallo Carpediem! Ik had precies dezelfde reactie op die pil! Alleen kwam het verlies van eetlust doordat ik elke ochtend moest overgeven ervan haha. Ik ben op een driefasepil overgegaan, daar had ik geen negatieve bijwerkingen van. Het is soms even zoeken welke pil bij je past. Ik denk niet dat t iets is om je zorgen over te maken, geef je lichaam even de tijd om aan de nieuwe situatie te wennen
Ik kon niet tegen die pil. Werd elke ochtend misselijk wakker en vaak savonds ook nog. Werd er heel ziek van. Heb nu een andere.
Hallo earlgreythee!

Jaa inderdaad, ik ben erg vaak misselijk. Dan ga ik maar snel langs de dokter. Thankyou xx
Even terug naar de dokter, is niet normaal
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
quote:caprediem schreef op 17 december 2013 @ 20:55:

Hallo dames,

Ik gebruik sinds een paar maanden de pil ( Ethinylestradiol/Leveonorgestrel ), maar iets zit mij niet lekker. Mijn dokter gaf duidelijk aan dat ik iets kon aankomen, mijn eetlust zou toenemen en dat mijn puisten zouden verminderen. Maar helaas gebeurd het tegendeel, ik krijg meer puisten en val af! Mijn eetlust is behoorlijk verminderd.

Ik vraag me af, of iemand die ook heeft gehad en of het iets is om me zorgen over te maken.

Jouw dokter heeft er geen verstand van (en dat komt vaker voor).

Van http://www.anticonceptie-online.nl/bijwerkingen_pil.htm

Levonorgestrel heeft een vrij sterke intrinsieke androgene werking, en heeft niet de voorkeur bij acne.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven