Gezondheid alle pijlers

Help! Word ik kaal?!

18-12-2013 21:23 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_181266 wijzigde dit bericht op 20-05-2017 00:22
99.80% gewijzigd
Slik je medicijnen?
Been there, done that, got the T-shirt.
.
anoniem_181266 wijzigde dit bericht op 20-05-2017 00:22
Reden: -
98.74% gewijzigd
Hoe zit het met je voeding en vitamines?
Eet je gezond?
.
Een ronde plek?
Stress?
Shampoo en conditioner gaan gebruiken op natuurlijke basis?

Ik had een tijd lang een jeukende hoofdhuid en wat schilferig en sinds ik met shampoo was op natuurlijke basis, dus zonder siliconen, parabenen enz.. heb ik geen last meer.

Ik gebruik nu de shampoo van dr organic met argan olie van de tuinen
Mijn moeder kan slecht tegen parfum. Als alternatief spoot ze het op heur haar.

Bij haar was dat de oorzaak van kale plekken. Het is weer goed gekomen toen ze daar mee stopte.

Sommige mensen spuiten een wolk parfum in de lucht om er daarna doorheen te lopen.

Doe jij dat misschien ook?

Edit: of gebruik je geparfumeerde dagcreme?

(Omdat het bij de haargrens zit...)
Groeit er op die plek wel weer nieuw haar?
Hoe is het met je voeding?
Ben je boos? Pak een doos. En geef hem een schop, of verscheur hem. Dat lucht op.
Herkenbaar, ik heb dat ook: kale plekken, verder geen jeuk, roodheid oid. Is gediagnosticeerd als alopecia areata. Inmiddels drie plekken helaas, die een stuk groter geworden zijn. Is een rotaandoening, beter kan ik het niet formuleren. Bij mij komt mijn haar wel weer terug enigszins, maar kleurloos. Gelukkig zit het bij mij op onopvallende plekken, maar ik herken je onzekerheid helemaal, zeker omdat het verloop heel onvoorspelbaar is Ik heb nu wel creme gekregen via de dermatoloog overigens, hopelijk helpt dat iets.
Heb je stress?
Meld je eens aan op Haarweb.nl voor advies.
Zitten er nog haarwortels?
Ik heb dit ook ooit gehad en uiteindelijk is het gewoon weet gaan groeien. Heel vreemd.
Ik ben er nog steeds niet achter hoe dat toen kwam
Heb je nog steeds de echte yasmin of inmiddels een generieke vervanger?
.
Al naar de huisarts geweest? Probeer in ieder geval wonderolie tegen kale plekken. Bij sommigen schijnt het wel te helpen, of knoflook. Probeer de kale plek een beetje open te krabben, eventueel met een scheermesje en wrijf en teentjw knoflook op. Paar keer herhalen. Als het goed is zou het haar dan weer moeten groeien. Het is het proberen waard.

Anders naar de dermatoloog. Succes!
quote:mariamm schreef op 18 december 2013 @ 22:42:

Al naar de huisarts geweest? Probeer in ieder geval wonderolie tegen kale plekken. Bij sommigen schijnt het wel te helpen, of knoflook. Probeer de kale plek een beetje open te krabben, eventueel met een scheermesje en wrijf en teentjw knoflook op. Paar keer herhalen. Als het goed is zou het haar dan weer moeten groeien. Het is het proberen waard.

Anders naar de dermatoloog. Succes!Ik zou eerst eens naar een dermatoloog gaan voordat je in je hoofd gaat zitten snijden.
Ik heb last van haaruitval.

Ik heb vitamine d capsules gekregen van de neuroloog. (hangt samen met het te weinig buiten zijn; MS).

Het zijn geen plekken, maar gewoon veel haaruitval. Vraag me af hoe lang het duurt voor de vitamine d zijn werk gaat doen..
Wat een belachelijk advies mariamm. Je weet dat dit soort adviezen niet gegeven mogen worden?
quote:bootje_op_de_golven schreef op 18 december 2013 @ 22:59:

Wat een belangrijk advies mariamm. Je weet dat dit soort adviezen niet gegeven mogen worden?bedoelde je wat anders?
@TO Ik zou terug gaan naar de huisarts, ik denk toch dat er iets anders aan de hand is. Gelukkig verdwijnen de meeste haarproblemen vanzelf bij het merendeel van de mensen.
Zucht. Klopt Firene. Ik moet maar naar bed geloof ik

Even aanpassen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven