Help! Word ik kaal?!
woensdag 18 december 2013 om 21:34
Shampoo en conditioner gaan gebruiken op natuurlijke basis?
Ik had een tijd lang een jeukende hoofdhuid en wat schilferig en sinds ik met shampoo was op natuurlijke basis, dus zonder siliconen, parabenen enz.. heb ik geen last meer.
Ik gebruik nu de shampoo van dr organic met argan olie van de tuinen
Ik had een tijd lang een jeukende hoofdhuid en wat schilferig en sinds ik met shampoo was op natuurlijke basis, dus zonder siliconen, parabenen enz.. heb ik geen last meer.
Ik gebruik nu de shampoo van dr organic met argan olie van de tuinen
woensdag 18 december 2013 om 21:35
Mijn moeder kan slecht tegen parfum. Als alternatief spoot ze het op heur haar.
Bij haar was dat de oorzaak van kale plekken. Het is weer goed gekomen toen ze daar mee stopte.
Sommige mensen spuiten een wolk parfum in de lucht om er daarna doorheen te lopen.
Doe jij dat misschien ook?
Edit: of gebruik je geparfumeerde dagcreme?
(Omdat het bij de haargrens zit...)
Bij haar was dat de oorzaak van kale plekken. Het is weer goed gekomen toen ze daar mee stopte.
Sommige mensen spuiten een wolk parfum in de lucht om er daarna doorheen te lopen.
Doe jij dat misschien ook?
Edit: of gebruik je geparfumeerde dagcreme?
(Omdat het bij de haargrens zit...)
woensdag 18 december 2013 om 22:25
Herkenbaar, ik heb dat ook: kale plekken, verder geen jeuk, roodheid oid. Is gediagnosticeerd als alopecia areata. Inmiddels drie plekken helaas, die een stuk groter geworden zijn. Is een rotaandoening, beter kan ik het niet formuleren. Bij mij komt mijn haar wel weer terug enigszins, maar kleurloos. Gelukkig zit het bij mij op onopvallende plekken, maar ik herken je onzekerheid helemaal, zeker omdat het verloop heel onvoorspelbaar is Ik heb nu wel creme gekregen via de dermatoloog overigens, hopelijk helpt dat iets.
woensdag 18 december 2013 om 22:42
Al naar de huisarts geweest? Probeer in ieder geval wonderolie tegen kale plekken. Bij sommigen schijnt het wel te helpen, of knoflook. Probeer de kale plek een beetje open te krabben, eventueel met een scheermesje en wrijf en teentjw knoflook op. Paar keer herhalen. Als het goed is zou het haar dan weer moeten groeien. Het is het proberen waard.
Anders naar de dermatoloog. Succes!
Anders naar de dermatoloog. Succes!
woensdag 18 december 2013 om 22:51
quote:mariamm schreef op 18 december 2013 @ 22:42:
Al naar de huisarts geweest? Probeer in ieder geval wonderolie tegen kale plekken. Bij sommigen schijnt het wel te helpen, of knoflook. Probeer de kale plek een beetje open te krabben, eventueel met een scheermesje en wrijf en teentjw knoflook op. Paar keer herhalen. Als het goed is zou het haar dan weer moeten groeien. Het is het proberen waard.
Anders naar de dermatoloog. Succes!Ik zou eerst eens naar een dermatoloog gaan voordat je in je hoofd gaat zitten snijden.
Anders naar de dermatoloog. Succes!Ik zou eerst eens naar een dermatoloog gaan voordat je in je hoofd gaat zitten snijden.