Wie wil zijn meest afgrijselijke date ervaring kwijt?

16-08-2006 14:48 1523 berichten
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk komt dit niet uit het niets! Ik heb een date achter de rug!

Na lange tijd en rottige relatie ben ik weer aan het daten geslagen. Niet dat ik me op datingsites begeef (ben toch een beetje van de ouderwetse klik in real life)

Nu heb ik iemand ontmoet, mijn leeftijd en ziet er niet slecht uit. Heel spontane man en onze eerste gesprekken verliepen erg leuk en gezellig. Onze dates zijn beperkt gebleven tot uit etentjes, een dagje terassen en een paar keer dvdtje/eten bij hem thuis. Hij is nog niet bij mij thuis geweest, ten eerste omdat ik rustig aan wil doen en het prettig vind om te zeggen "ik ga maar eens op huis aan" en ik dus bepaal wanneer er een einde aan de date komt, en ten tweede omdat ik ergens vraagtekens bij zijn persoonlijkheid zet...

De eerste keer dat ik bij hem thuis kwam, was zijn moeder er. Hij woont niet meer thuis. Zij was daar in haar kloffie aan het poetsen en iets zei me dat dat vast niet de eerste keer was. Vast niets verkeerd mee, maar ik hou meer van onafhankelijke mannen die zelf hun zaakjes regelen. Hij werkt voornamelijk thuis en heeft overdag niet al te veel om handen (verneem ik aan zijn frequente online msn gedrag en bezoekjes aan de sportschool waar ie me over verteld).

Waar ik ook mijn vraagtekens bij zette, zijn moeder vertelde hem dat ze hem morgen ochtend kwam halen want ze moesten nog boodschappen doen en ze zou dan gelijk zijn was brengen. Hij heeft zelf een auto en ook een wasmachine (heb ik nagevraagd).

Hij is nogal materialistisch, en alhoewel ik zelf ook wel van leuke spullen hou vind ik het wat te ver gaan om daar een specifiek merk of bedrag aan te verbinden. Alles wat hij heeft is merk en duur, wat hij ook graag benadrukt. Dat vind ik een afknapper... En hij zit vol met grote verhalen. En ik zou het helemaal niet zo'n probleem vinden als ie door zo draven over wat voor'n voetbal tallent hij is, maar dit gaat vooral over geld en invloedrijke mensen, dat soort dingen. Hoe hij een vip behandeling daar en daar krijgt omdat hij vriendjes met die en die is en hoe goed ze hem dan wel niet behandelen (BORING)

Tijdens onze laatste DVD'tje bij hem thuis heeft zijn moeder hem wel 6 keer gebeld!:o waarbij ie constant eindigd met woorden als "dankjewel mamma" en "ik vind je lief" en "ik hou ook van jou" Ze gaan samen (alleen met zn 2tje) op vakantie en zijn moeder moest hem dus  bellen omdat ze vragen heeft (zijn verklaring toen ik opmerkte dat zijn moeder wel erg vaak belde). Er zaten ook allemaal van die Hallmark kaartjes aan de deur geplakt, weet je wel van die kaartjes als "je bent de allerliefste" en "ik hou zoveel van jou" dat soort dingen.  Dus ik denk vraag eens of ie nog niet helemaal los van zn ex is (beetje met humor) begint ie te lachen en zegt ie, nee joh, die zijn van mn moeder. ik denk dat ik het toch gezonder vond als ze nog van zn ex waren) De hele deur zat onder!

Opeens vindt ik het helemaal niet raar dat ie nog vrijgezel is... Deze kerel komt niet door de sollicitatieprocedure heen. Niet geschikt! Niet dat ik helemaal geweldig ben hoor! Heb ook zo mijn mankementen, maar jeetje!!!

Wie heeft er ook van die ervaringen? Dat die man die heel erg leuk leek, toch niet zo heel erg leuk was?
Twee euro per pizza? Waar?
Buiten dat: er is natuurlijk geen pizzaria te vinden die even 150 pizza's kan bereiden.

En als ze dat wel kunnen: dat soort speciale orders leveren ze natuurlijk nooit af bij een huisadres zonder de boel dubbel en nog eens dubbel gechecked te hebben.
kan ik hier een pizza margarita bestellen?
Wat een sukkel met zo 150 pizza"s en een fles whiskey,hey eikel wordt eens volwassen met je steke verhalen
uuuuh steke=sterke volgens mij heb ik ook al een fles whiskey op!!!!
Ik zal even bijdragen aan dit topic, ik heb hartelijk gelachen om de verhalen van anderen ;)

Mijn verhalen zijn niet zozeer blunderig of afgrijselijk, maar soms ook gewoon heel vervelend.

Date 1: Alhoewel, tot een date is het nooit gekomen... Ik had via internet contact met een leuke vent, eerst via mail, later msn en daarna WhatsApp. Echt leuke gesprekken gehad, maar wat mij wel al opviel was dat als ik hem een berichtje stuurde ik meestal niets terug kreeg of dat ik een berichtje terug kreeg waarin stond dat het nu niet goed uit kwam. Toen zijn de alarmbelletjes al wel gaan rinkelen, maar ach, het was leuk. Na een heel tijdje zo contact te hebben gehad wilde ik hem toch wel een keer irl zien. Afspraak gemaakt, maar ik moest dan wel bij hem op het werk komen, huh? Vooruit dan maar, op de dag van de date helemaal opgetut, ik zat al in de auto en kreeg ik ineens een vaag berichtje van hem dat het toch niet goed uitkwam. Toen heb ik hem toch nog maar eens gevraagd of hij een relatie had. Even was het stil, toen kwam zijn antwoord; hij was getrouwd en had een kind van 5....

Date 2: ook via internet ontmoet, via mail klikte het goed. Hij wilde gaan bellen, ik ben niet zo'n beller maar vooruit, je moet alles een kans geven. Ook via telefoon liep het wel goed, maar hij wilde meteen elke dag bellen, zucht.. Na 2 weken een afspraak gemaakt, elkaar ontmoet in een stad waar we iets zijn gaan drinken. Hij werkte in de autowereld en zat daar ook helemaal vol van. Hij verzamelde ook miniatuur auto's, niets mis mee hoor, ieder zijn hobby. Maar het bleek dat hij ook alleen maar over auto's kon praten en over zijn 2 exen. Hoogtepunt van de date was toch wel dat we nog even een paar winkels gingen bekijken en hij natuurlijk bij alle speelgoedwinkels naar binnen wilde om te kijken of er nog leuke autootjes waren. Op de speelgoedafdeling moest ik ook kijken en ik moest aanwijzen wat een Renault was (ik heb totaal geen verstand van auto's ;) ). Daarna stelde hij nog even voor om uit eten te gaan, bij de Mac... Tja, kansloos...

Date 3: nog niet zo lang geleden; ook via internet. Ik had het wel een beetje gehad met het gewone daten en dacht laat ik eens een seksrelatie proberen. Iemand ontmoet en met mailen klikte het enorm, hij was helemaal enthousiast. Na een aantal weken een date gehad en toen natuurlijk in bed beland. We zijn nu een aantal weken verder en ik hoor niets van hem. Als ik hem een berichtje stuur reageert hij meteen maar van hem hoor ik niets... Waarschijnlijk ben ik toch niet interessant genoeg. Mijn poging om het eens op die manier te proberen mislukt. Toch maar weer op een "normale" manier gaan daten

Helaas ben ik van het vrij onzekere en gevoelige soort, elke keer als zoiets gebeurt twijfel ik weer aan mezelf en moet ik me echt weer opladen om opnieuw met iemand te beginnen. Ach, een kleinigheidje hou je altijd... ;)
Hahah wat een ge-wel-dig topic!

Ik heb er nog wel 2 voor de aanvulling

Via relatie planet iemand leren kennen. Leuke jongen, was gezellig samen alleen bleef het voor mij vriendschap. Ik heb hem dit uiteindelijk met lood in mijn schoenen verteld en hij was echt gebroken. Een dag later kwam hij langs (woonde een uurtje van me vAndaan) om toch nog even te praten. Hij hoopte dat het toch nog goed kwam. Ik ben daarin wel afstandelijk gewest en verteld dat het dit voor me was. De jongen verdween uit m'n appartement om vervolgens 5 minuten later huilend zich voor mijn deur te storten. Ik heb hem gevraagd weg te gaan en vervolgens geeft hij me een cd en vertrekt.

Ik natuurlijk wel benieuwd wat daarop stond: vhet liedje wat erop stond was: mijn houten hart!!

Whahaha.. En bedankt!
Hahahahaha oh wat érg! Die cd!
Heb er nog wel 1 uit mijn date periode..:-)

Een jongen via internet ontmoet. Aantrekkelijk op foto's, in het echt wat minder. Praatte als een boer, heel zijn auto was een grote asbak en hij nam het niet zo met op tijd komen. Met het uit eten gaan hield hij geen deuren open, liet ze zelfs vallen en keek niet eens dat hij de deur voor mijn neus liet vallen.

Toch nog maar een kans gegeven om af te spreken. Kwam ik daar lag er een dekentje op de bank. Die was van de hond en daar mocht ik absoluut niet zitten..

Of ik bleef eten? Ja wil ik wel. Zullen we frietjes eten was de vraag. Ja lekker. Dus ik pak m'n jas wordt er me verteld dat ik in z'n huis moet blijven omdat hij nog liever niet samen gezien wil worden. Het was nog niet zolang uit.

Ik natuurlijk wel een beetje beledigd maar goed zo naïef als ik was ben ik gebleven. Later op de avond beetje frunniken aan elkaar, naar boven gegaan waar we gingen sexen.. Althans hij.

Nou echt, ik heb nog nooit zo'n klein stijf piemeltje gezien. Hij lag op me alsof hij een enorme adonis was maar ik voelde niks. Toen hij klaar was stond ie meteen op en kleedde zich meteen aan. Waarop ik de vraag stelde waarom hij zich aankleedde. Tja, dat deed hij altijd met z'n ex zo en ging ie ook niet anders doen. Hij hield niet van knuffelen.

Heb de dag erna maar voorzichtig laten merken dat dit em niet ging worden.

Hij was ontzettend boos en dacht dat het hem gingen worden en we een mooie toekomst voor ons hadden.

WHAAt??? Die heb ik gemist..

Waarom denken sommige gasten dat je het meteen bent na een paar dates.. Zucht
@nemisis: ja he?! Hahah mijn vriendinnen kunnen er nog steeds smakelijk om lachen als ze dat nummer ooit horen
Ja ernstig inderdaad. En erg sneu na een paar dates ook.
quote:hopeloosenverdrietig schreef op 16 augustus 2006 @ 14:48:

De eerste keer dat ik bij hem thuis kwam, was zijn moeder er. Hij woont niet meer thuis. Zij was daar in haar kloffie aan het poetsen en iets zei me dat dat vast niet de eerste keer was. OMG Dit roept bij mij associaties op vergelijkbaar met dit grappige filmpje
quote:muppetophetvivaforum schreef op 28 oktober 2013 @ 13:14:

Had ik dus met mijn dronken kop rond de 150 pizza's voor haar besteld.Je doet je nick eer aan.
quote:dobermann schreef op 27 mei 2013 @ 12:47:

[...]

Dat is vreemd, want volgens een bekend Nederlandse filosoof worden linkse meisjes geil van rechtse praatjes.Ik dacht dat Hans Teeuwen dat had gezegd..
Nou zeg, had nog geen twee minuten met deze leuke man gechat en toen werd ik al geblokkeerd!

2013-11-03, 21:10

Ik: Oh, leuk, Paiq denkt dat ik een goede match ben met een vreemdganger zonder foto!

Match: haha

Match: ja sorry

Ik: Was Second Love vol?

Match: haha

Match: geen idee zeg

Ik: Hoe heet je vriendin?

Wat denken jullie, toch te agressief?
quote:krullebol81 schreef op 04 oktober 2013 @ 21:39:

Ik heb ooit een date gehad met iemand die ik via via kende. Ik woonde nog thuis en hij kwam mij daar ook ophalen.Hij kwam binnen met een doos eieren. Serieus!! Hij wilde nog wel koffie drinken en samen met mijn moeder (ik woonde nog bij mijn ouders) de keuken in en daar kregen we een lachtstuip over die eieren...

Ik had al helemaal geen zin meer om samen met hem weg te gaan, was toen al afgeknapt maar vond het zo lullig om dat tegen hem te zeggen. In de stad een paar drankjes gedaan en toen heeft hij me weer netjes thuis afgezet.

Hij had al hele plannen gemaakt over de dagen erna. Eerste date was op een vrijdag. Hij vroeg wat ik de zaterdag ging doen. Een vriendin was jarig waar ik heen zou gaan. Hij had zichzelf al uitgenodigd en zei... dan krijgt ze 2 dozen eieren omdat ze jarig is....

Ik heb hem midden in de nacht maar een smsje gestuurd dat het niks tussen ons zou worden.Hoe wil je je eieren? Gekookt, gebakken of bevrucht?
UPP!!!

En tegelijk mijn meest vreselijke date ervaring die niet bij 1 maar zelfs bij 3 mannen is voorgekomen....!!

Zo ook gisteren en aaaaa ik ben er nog helemaal ondersteboven van. Lekker aan het daten geslagen met een leuke jongen, knap uiterlijk, goed gebekt, en netjes verzorgt en absoluut een leuke klik! Na een aantal dates bleek zelfs de sex heel goed te zijn... so far so good! Dan komt het moment dat ik deze jongen uitnodig bij mij thuis. MIJN HUIS! mijn veilige plekje.. waar ik me in mn eentje lekker terug kan trekken.. het huisje waar ik zelf kan rommelen en ook wat ik zelf netjes opgeruimd en vooral SCHOON!! houdt. Meneer gaat even naar het toilet... en wanneer ik evenlater zelf ga zie ik dat de complete bril ondergepist is. Nee niet 1 druppeltje van het afschudden. Maar echt ondergepist aan de achterkant waar de 2 schroeven zitten. Plas tegen de deksel, plas op de bril, ertussendoor om die schroeven aan de achterkant van de bril een heel plasje (en als het daar vanaf een hoogte van een meter met een straaltje erop valt natuurlijk ook de bijbehorende spetters op de muur en grond..) IS HET ZO MOEILIJK OM TE MIKKEN??????????? Mannen die in mn huis de bril omhoog laten is al irritant (en voor vele damen een bekende irritatie) maar dit is zo ontzettend GOOR VIES SMERIG!!

En wanneer ik de derde meneer erop aanspreek nadat ik het van hem voor de 2e keer erop betrapte ontkent ie natuurlijk glashard, wordt geirriteerd en zegt ie: Denk je dat ik dat doe? Dat ik dat zelf niet zou merken? Ehh JAA!!! Ik denk inderdaad dat je met je ogen dicht staan te plassen . IEEEEEEEEWWWW Meisjes plassen zittend FYI, en niemand anders is er niet op deze badkamer geweest. En ja hoor ik kan het natuurlijk allemaal opruimen.

Grootste afknapper everr. Ik hoef niet uit te leggen dat deze jongen het om deze reden net als zijn 2 voorgangers met dit probleem echt niet meer gaat worden....:no: Ik ben gewoon bang om mannen nog in mn huis uit te nodigen

Zijn hier meer dames met deze ervaring??

Om je lover nou op een eerste date in je huis te vragen om ZITTEND te plassen is ook zoiets he...?
Haha mijn laatste date was ook niet bepaald wat ik er van verwacht had. Ook een man via een dating site leren kennen. We waren ruim 2 weken al intensief aan het chatten en whatsappen en op gegeven moment ook aan het bellen. Ik voelde wel een klik en door de telefoon klonk ie ook leuk.

Uiteindelijk maar bij mij thuis uitgenodigd wat ik naderhand ook niet had moeten doen......

Ik ging hem met de auto ophalen van het station en toen we op weg waren naar mijn huis bleef ie maar herhalen hoe ''raar en apart'' hij daten via een datingsite eigenlijk vond, en dat ie zenuwachtig was etc etc etc..

Uiteindelijk bij mij thuis ging ie op de bank zitten en begon ie maar te ratelen over zichzelf en over zn werk wat ie deed etc. Conclusie was dat het een echte work a holic was......

Hij moet in februari weer voor zn werk naar Los Angeles en zei dat ik wel mee kon, als ik dat wilde......

Hoezo te hard van stapel lopen??

Als ik iets vertelde ging hij bijna nergens op door en ik zag al snel dat ie rare adhd trekjes in zijn gezicht had. Hij was heel spastisch aan het knikken en raar met zijn ogen aan het draaien. Het is een ras echte Hagenees en door de manier hoe hij praatte en zijn kinderlijke grapjes leek hij echt werkelijk waar op Jokertje van Oh Oh cherso nou dat is niet bepaald een compliment als je daarmee wordt vergeleken......... :/

Toen ik naast hem ging zitten op de bank gingen zijn handen meteen overal naar toe.... hij begon te aaien over mijn rug en legde zijn hand op mijn been!! Dit vond ik al meteen too much dus ik nam al vrij snel afstand.

Na een paar uur nadat ik alle ins en outs over hem wist pakte hij mijn laptop en ging bijna ongevraagd een film downloaden om vervolgens deze meteen op te zetten één of andere horror.... ''je mag wel lekker tegen mij aankruipen als je dat wilt hoor''... OHH wat wilde ik Jokertje graag inmiddels mijn huis uitgooien!!

Ondertussen had ie het WEER overzichzelf dat ie heel ijdel is en altijd bezig is met zijn haar etc etc etc. Toen we van mijn auto naar mijn huis liepen regende het waardoor zijn kapsel wat was ingezakt. ''Oh die spiegel in jouw badkamer is echt niet goed voor mij, mijn haar zit er niet uit''.

Heb ik nou met een Jokertje EN met een wijf te maken???

Verder de avond kon ik bijna niet verstaan van wat ie zei en waren zijn grapjes ook echt te kinderlijk. Ik moest foto's zien van zijn favoriete club in Antwerpen en hij vond dat we binnenkort eens heen moeten gaan..

Toen kreeg ik ineens hoofdpijn en was ik moe (niet echt natuurlijk) dus was het voor hem tijd om te gaan. Heb hem naar de bus gebracht en door mijn afstandelijkheid/terughoudendheid had ie hopelijk wel dat er geen date 2 in zat....
quote:djbbi schreef op 16 november 2013 @ 00:51:

UPP!!!

En tegelijk mijn meest vreselijke date ervaring die niet bij 1 maar zelfs bij 3 mannen is voorgekomen....!!

Zo ook gisteren en aaaaa ik ben er nog helemaal ondersteboven van. Lekker aan het daten geslagen met een leuke jongen, knap uiterlijk, goed gebekt, en netjes verzorgt en absoluut een leuke klik! Na een aantal dates bleek zelfs de sex heel goed te zijn... so far so good! Dan komt het moment dat ik deze jongen uitnodig bij mij thuis. MIJN HUIS! mijn veilige plekje.. waar ik me in mn eentje lekker terug kan trekken.. het huisje waar ik zelf kan rommelen en ook wat ik zelf netjes opgeruimd en vooral SCHOON!! houdt. Meneer gaat even naar het toilet... en wanneer ik evenlater zelf ga zie ik dat de complete bril ondergepist is. Nee niet 1 druppeltje van het afschudden. Maar echt ondergepist aan de achterkant waar de 2 schroeven zitten. Plas tegen de deksel, plas op de bril, ertussendoor om die schroeven aan de achterkant van de bril een heel plasje (en als het daar vanaf een hoogte van een meter met een straaltje erop valt natuurlijk ook de bijbehorende spetters op de muur en grond..) IS HET ZO MOEILIJK OM TE MIKKEN??????????? Mannen die in mn huis de bril omhoog laten is al irritant (en voor vele damen een bekende irritatie) maar dit is zo ontzettend GOOR VIES SMERIG!!

En wanneer ik de derde meneer erop aanspreek nadat ik het van hem voor de 2e keer erop betrapte ontkent ie natuurlijk glashard, wordt geirriteerd en zegt ie: Denk je dat ik dat doe? Dat ik dat zelf niet zou merken? Ehh JAA!!! Ik denk inderdaad dat je met je ogen dicht staan te plassen . IEEEEEEEEWWWW Meisjes plassen zittend FYI, en niemand anders is er niet op deze badkamer geweest. En ja hoor ik kan het natuurlijk allemaal opruimen.

Grootste afknapper everr. Ik hoef niet uit te leggen dat deze jongen het om deze reden net als zijn 2 voorgangers met dit probleem echt niet meer gaat worden....:no: Ik ben gewoon bang om mannen nog in mn huis uit te nodigen

Zijn hier meer dames met deze ervaring??

Om je lover nou op een eerste date in je huis te vragen om ZITTEND te plassen is ook zoiets he...?

Omg dat is wel echt heel erg ja!! Kunnen ze niet normaal richten als ze pissen ofzo?

Een grote afknapper idd en dan nog ontkennen ook.
Op het moment ben ik ook vrolijk aan het daten. Dus ook wel wat leuke ervaringen.

Eerst moet ik toch nog even denken aan één van mijn allereerste liefdes, jaja op de basisschool ;). Vanaf groep 3 tot groep 7 was ik stapelverliefd op mijn buurjongen. Dapper als ik was tekende ik een mooie valentijnskaart ( ik was 8). Dapper als ik was liep ik de straat op, naar zijn huis. Kom ik hem daar tegen... Ik geef hem de kaart en loopt gelukkig verder. Als de dag van gister, zie ik nog de volgende dag de kaart met het vrolijke katje op de voorkant. Helaas stond op de achterkant met hanepoten; ik vind je heel aardig, maar ik wil geen verkering met je.

Maar dus jaren later, ik was 15. Ik had samen met een vriendin 2 leuke jongens leren kennen, keertje mee gezoend en nou zouden we ze ontmoeten. Dus wij onderweg op de fiets. We hadden op een bepaald punt afgesproken, zij zouden op de scooters komen. Uiteindelijke ontmoette we elkaar, 3 uur lang daar gestaan, geen woord gewisseld. Awkward.

Weer een paar jaar later, ik was 21. Mijn zus had een date voor mij geregeld. Ik had hem nog nooit gezien, maar prima we gingen uiteten. Ik hou van echte kerels. Ik woonde destijds bij mijn zeer nieuwsgierige vader. Mijn vader zag hem aankomen en begon al te lachen. Ojee... Ik deed de deur open, stond er een klein mager ventje met een gigantische jas. Maar ik ben niet zo onbeleefd om hem te laten staan, dus vooruit. Tijdens het eten heeft hij de hele avond over trekkers en boerenfeest gehad. Netjes bracht hij me weer thuis. En toen, de volgende dag... Ik kreeg smsjes van hem, hij was helemaal weg van me en wou me zeker weer zien. Ik dus niet vond hem verschrikkelijk. Ik heb hem gebeld en dat zo tactisch mogelijk uitgelegd. Hij huilde! Want hij was direct verliefd op me geworden en zag een toekomst samen. Sorry... Daarna mijn zus gebeld en haar gevraagd hoe ze in hemelsnaam deze jongen voor me uit had gezocht. Ze lachte verdacht,,,

Maar dus jáááren verder. Paar weken terug. Afgesproken met iemand via een datingsite. Klikt hartstikke goed op de app. Ik had laten vallen dat ik van echte mannen hou die bier drinken. Dat bedoelde ik niet te letter, bij wijze van uitspraak. Ook stond er op de site dat hij 1,85 was (ik ben 1,70). Dus ik vrolijk op hakjes. Was hij een kop kleiner dan mij en weer een enorm lelijk groot bomberjack. Neeee... Maar vooruit we gingen wat drinken. Hele avond ging hij door over mijn uitspraak over bier. Hij dronk alleen bier, nooit wijn, over dronken worden. Pfffff... zo letterlijk bedoelde ik het niet. Ineens midden in de kroeg, pakt hij mij hardhandig beet en zoende me. Vreselijk slecht, enorme wasmachine. Gelukkig kwam er uiteindelijk een einde aan. Of ik bij hem bleef slapen. Euh nee. Paar dagen later kreeg ik op mn verjaardag de app: gefeliciteerd ouwe. Was ook de laatste app.
Hier nog een van mij.....er was eens een man, echt een leuke, een lieve, die zocht ik!!...en wij mailen, smsen, het kon niet op!

Ik vond het te mooi om waar te zijn, en shit...dat was het ook.

.

we spraken af bij van de valk, daar zat ik te wachten op het trapje, opgetut en wel.

En daar kwam hij aan, niet te missen, dat was hem!!...''hallo'', ik ben..'', hoorde ik mezelf zeggen, en wat er toen gebeurde...weet ik niet, maar die vent begon zo te stotteren, dat ik hem niet kon verstaan, ik deed werkelijk mijn best, maar het eerste woord van een zin, kwam er niet uit...daar kon die man ook niks aan doen, lief hoor, nog steeds lief...maar ja!, dat hoor, of zie je niet zo over de mail.

Nee, niks voor elle, maar erg aardig...maar zo erg aardig dat ik daar zo overheen wals.

Jammer voor hem, jammer voor mij.

Het was mijn eerste date om nooit meer te vergeten!!
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Had een tijdje leuk gemaild en geskyped (zag er best leuk uit) en toen de date. Stond ie al klaar op de parkeerplaats te springen tot ik mijn auto uit kwam.

Hij super zenuwachtig, ik super zenuwachtig (1e date, hiervoor langdurige relatie met iemand die ik toevallig tegen ben gekomen).

Hij bleef maar praten over de kinderwens, zijn huis mijn huis en hoe die dat in praktijk ging invullen. Heb meerdere keren tevergeefs geprobeerd het gesprek een andere wending te geven, maar hij ging maar door.

Uiteindelijk regende het en hij was met de trein. Tja ik met de auto, dus vond dat ik hem voor mijn fatsoen ook naar het station moest brengen. Geen dankjewel, het was gezellig, helemaal niets!

Bij thuiskomst begon ie gelijk te appen, om vervolgens 1 week niets meer te laten horen. Lekker rustig, ik had inmiddels een andere date opgescharreld. Liet ie ineens van zich horen. Dus ik netjes aangeven dat ik geen belangstelling had. Andere toekomstperspectieven etc. Kwam er een hele kannonade via de app.

Voelde me we lullig en een groentje. Volgende keer maar gelijk afkappen.
Ik had gisteren een date met een man. Al tijdens de date merkte ik dat ik hem niet aantrekkelijk vond en dat ik me aan hem irriteerde. Hij liet me niet uitpraten en was duidelijk racistisch ingesteld. Verder wist hij alles beter. We hebben uiteindelijk wel gezellig gepraat en toen ik weer thuis kwam kreeg ik een sms dat hij ook weer thuis was. Tijdens de date had hij aangegeven dat hij nog wel een keer wilde afspreken en in eerste instantie heb ik ja gezegd. Vanochtend begon hij meteen weer berichten te sturen met kusjes erbij. Zover waren we niet eens gekomen op de date, maar goed. Later op de middag heb ik hem een mail gestuurd waarin ik netjes uitlegde dat ik geen vonk voelde overslaan en dat dat voor mij wel belangrijk is en dat ik daarom niet nog een keer wilde afspreken. Ik wenste hem veel geluk in de toekomst toe. Even later schreef hij een mail via de datingsite waarin hij me opeens helemaal afkraakte, ik zat er als een zoutzak bij, en ik had wel lief koppie en hij wilde dan best nog een keer met me afspreken maar dan alleen voor seks. Dat was de voornaamste reden dat mannen op de site stonden aldus hem. Vervolgens zette hij me op de blacklist zodat ik natuurlijk niet kon antwoorden en hij het laatste woord had. Hoezo op zijn teentjes getrapt?

Ik heb nog wel een sms gestuurd waarin ik duidelijk heb gezegd dat het afkraken niet nodig was geweest en dat hij het netjes had kunnen houden.

Toch voel ik me best wel naar. Hij kan er gewoon niet tegen om afgewezen te worden en daarom reageert hij zo. Toch heb ik een nare nasmaak...
Ja Chipper, dat is altijd vervelend als mannen zo reageren. Maar ach, het zegt meer over hem dan over jou. Hij is op z'n teentjes getrapt en laat zich op een kinderachtige manier kennen.
Je hebt hem dus goed ingeschat, gelukkig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven