Geld & Recht alle pijlers

Toeslagendag!

20-12-2013 12:07 201 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is weer toeslagendag!

Ik heb gelijk een vraagje. Op mijn toeslagen heb ik alle beschikkingen staan van de zorgtoeslag, huurtoeslag en kindgebondentoeslag krijg ik deze vandaag dan ook al? Mijn vriend en ik zijn sinds een paar maanden uit elkaar en krijg dus voor het eerst deze toeslagen.
Ik vind het niet te vergelijken Babbous en geef graag aan goede doelen, so shoot me.

Maar goed, in NL help ik dan weer wel waar nodig
Ik had net een vreselijk 'oeps' moment. Door dit topic besloot ik ook maar eens op de Toeslagen site te kijken omdat ik nog geen beschikking heb gehad. Stond daar een bedrag aan kinderopvangtoeslag dat hoger is dan mijn maandfactuur. De wijziging van een dag opvang minder per 1 maart is dus niet verwerkt (of doorgegeven, dat zou ik zomaar vergeten kunnen zijn). Balen balen want dat wordt heel veel terugbetalen
Auw Betje.
Hier nog steeds geen toeslagen, wel vanochtend gebeld met de belastingdienst en het zou gewoon overgemaakt worden. Pff kleine zenuw pees nu.

@babbous mooi verwoord, wordt tijd dat er iets gebeurt aan de armoe in ons eigen land !
Hier Rabo en KOT al binnen.
Hier ABN

huurtoeslag wel binnen, maar de zorg-en KGB nog niet :-s

En op de website staat dat alles is uitbetaald en bij m'n huurtoeslag staat dubbel... Niet dubbel ontvangen trouwens
quote:nieuwschierig_aagje schreef op 20 december 2013 @ 19:29:

Hier nog steeds geen toeslagen, wel vanochtend gebeld met de belastingdienst en het zou gewoon overgemaakt worden. Pff kleine zenuw pees nu.

@babbous mooi verwoord, wordt tijd dat er iets gebeurt aan de armoe in ons eigen land !Je kunt het gewoon nakijken als je inlogt op mijn toeslagen.
quote:sam1979 schreef op 20 december 2013 @ 19:32:

Hier ABN

huurtoeslag wel binnen, maar de zorg-en KGB nog niet :-s

En op de website staat dat alles is uitbetaald en bij m'n huurtoeslag staat dubbel... Niet dubbel ontvangen trouwens

Hier nog niets :(

Had al gebeld over dat hoge bedrag dat bij de uitbetalingen stond en was inderdaad een foutje ! Het juiste bedrag zou overgemaakt zijn. Ik refresh de bank nog een keer....
quote:ronniemitchel schreef op 20 december 2013 @ 19:35:

[...]

Je kunt het gewoon nakijken als je inlogt op mijn toeslagen.Ja daar staat gewoon alles als zijnde uitbetaald en had ook al een keer gebeld ivm het hoge bedrag aan huurtoeslag dat erbij stond. Alles zou overgemaakt worden, maar toch blijf ik altijd die kleine angst houden
Oh wauw ik sta nu te koken. Met blosjes op m'n wangen ! Vriend kwam binnen en had nog wat !! Heb aardappelen gehaald.

Wat onwijs lief. Heb inmiddels tranen in m'n ogen. Wat lief
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Wat fijn Mies! Gelukkig maar!
quote:Mies85 schreef op 20 december 2013 @ 19:39:

Oh wauw ik sta nu te koken. Met blosjes op m'n wangen ! Vriend kwam binnen en had nog wat !! Heb aardappelen gehaald.

Wat onwijs lief. Heb inmiddels tranen in m'n ogen. Wat lief
Heb het binnen. ZT is veel minder! En KID trouwens ook!
quote:Mies85 schreef op 20 december 2013 @ 19:44:

Heb het binnen. ZT is veel minder! En KID trouwens ook!

Gelukkig Mies !

Wij hebben nog steeds niet, maar horen meestal bij de laatste die het ontvangen...
Fijn dat je eten hebt kunnen halen Mies. Eet smakelijk voor straks!
quote:Cateautje schreef op 20 december 2013 @ 17:46:

[...]

Iemand schreef hier eerder dat het wat uren langer kan duren vanwege de invoering van de iban.O dat wist ik niet, maar heb het nog niet op mijn rekening
Gelukkig Mies
quote:mika65 schreef op 20 december 2013 @ 19:47:

[...]

O dat wist ik niet, maar heb het nog niet op mijn rekeningheb je ook abn ?
quote:Mies85 schreef op vrijdag 20 december 2013 19:39 Oh wauw ik sta nu te koken. Met blosjes op m'n wangen ! Vriend kwam binnen en had nog wat !! Heb aardappelen gehaald.

Wat onwijs lief. Heb inmiddels tranen in m'n ogen. Wat lief Wat fijn dat je kunt koken nu. Eet smakelijk alvast! Maar mijn aanbod blijft gelden hoor!
Niks nada noppes ; )
Super lief ! Maar voor nu ben ik weer uit de brand. Straks nog even brood halen enzo voor morgen.
Toch wel ontvangen abn
quote:shoppen schreef op 20 december 2013 @ 19:53:

Toch wel ontvangen abnWij nog steeds niet :(
Super mies!! Eet smakelijk!!!
quote:nieuwschierig_aagje schreef op 20 december 2013 @ 19:50:

[...]

heb je ook abn ?Yep ook ABN, ze zijn dit keer wel erg laat. Gelukkig heb ik mijn koelkast wel vol, naja halfvol

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven