Vroege vogels-topic
zaterdag 21 december 2013 om 05:30
Eeeuhhm dat vroeg ik mijzelf ook af.
Had geen zin om te blijven liggen want ga ik alleen maar van piekeren.
Net ff een koppie thee gemaakt en dus ff forummen.
Verder geen idee, hopen dat de krantenjongen vroeg is ?
Of pyama uit doen en vriendlief wakker maken, dat vind ik ook wel een goede optie, hihi...
Had geen zin om te blijven liggen want ga ik alleen maar van piekeren.
Net ff een koppie thee gemaakt en dus ff forummen.
Verder geen idee, hopen dat de krantenjongen vroeg is ?
Of pyama uit doen en vriendlief wakker maken, dat vind ik ook wel een goede optie, hihi...
zaterdag 21 december 2013 om 05:53
zaterdag 21 december 2013 om 07:00
Mogguh! Ben ook al een klein uurtje op. Hoewel vrij. Maar vind ik niet erg want de kerstlampjes zijn aan, er staat een fijne playlist aan en ik heb lekker aan de keukentafel ontbeten en een kopje thee gedronken terwijl alles buiten nog stil en donker is. Ben echt een ochtendmens dus ik geniet van dat soort momenten.
zaterdag 21 december 2013 om 07:29
Hier ook vroeg maar das de schuld van mijn 1 jarige, die is altijd rond 6 uur wakker. Voor mij eigelijk te vroeg maar met koffie op de bank, kerstboom aan en kleine kijkt tv is het wel te doen. Man heeft het heel druk op z'n werk, en nog minder ochtend mens dan ik.
Oudste slaapt langer die wordt net wakker
Oudste slaapt langer die wordt net wakker
zaterdag 21 december 2013 om 07:33
zaterdag 21 december 2013 om 07:42
zaterdag 21 december 2013 om 07:43
Hier werd dochter om 7 uur wakker en ik dus ook wel vroeg voor een zaterdag, maar begin er aan te wennen dat echt uitslapen er niet meer in zit.
Ga zometeen even douchen en moet van 10-17 werken. Daarvoor even langs bakker Bart voor mijn lunch en de ANWB voor gratis fietslampjes en een cadeautje voor mijn man voor onder de kerstboom! Na mijn werk dochter ophalen bij een vriendin die even oppast. Daar samen eten en dan op naar huis
Ik heb het nog druk zeg!
Ga zometeen even douchen en moet van 10-17 werken. Daarvoor even langs bakker Bart voor mijn lunch en de ANWB voor gratis fietslampjes en een cadeautje voor mijn man voor onder de kerstboom! Na mijn werk dochter ophalen bij een vriendin die even oppast. Daar samen eten en dan op naar huis
Ik heb het nog druk zeg!
zaterdag 21 december 2013 om 08:47
Wauw, wat een tijden hier zeg! Knap dat de meesten van jullie nog behoorlijk vrolijk zijn!
Ik ben heeeel blij dat de kinderen nu snappen 'je mag pas bij ons in bed als het licht is'. 8 uur stonden ze bij ons bed, zeer acceptabel!
Fijne dag allemaal!
Ik ben heeeel blij dat de kinderen nu snappen 'je mag pas bij ons in bed als het licht is'. 8 uur stonden ze bij ons bed, zeer acceptabel!
Fijne dag allemaal!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde